höpökauppias

heikiltä saa

Höpökaupan markkinat. Taas mainostettiin paikallis lehissä sika markkinoita. Ja on autoarvonta lippua ja muuta lappua.Möis kunnon työkaluja , eikä kiinanpojan tekemiä kopioita. Missä se sikakin on lahdattu?

25

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateellinen sika

Näkyyhän siellä olevan oikeitakin merkkejä...

• ykskin

mainihe..

• ainakin näin

Metabo

• taipale

mitähän sinäkin teet työkaluilla, kun et edes töitä tee?

• Syrjätynyt

Ilmeisesti sinä olet se jonka takia en saa käydä töissä.

• työtön luuseri

Minä vain katselen

• exmyyjä

Mikko myy ihan sitä mitä ostetaan.

• todennut
        exmyyjä kirjoitti:

Mikko myy ihan sitä mitä ostetaan.

Eihän asiakas tiedä mitä ostaa, koneita kun käyttää niin ne hajoo uutuuttaan käsiin.

• Ei halvalla hyvääsaa
        todennut kirjoitti:

Eihän asiakas tiedä mitä ostaa, koneita kun käyttää niin ne hajoo uutuuttaan käsiin.

Kyllä sen tietää mitä saa kun ostaa muutaman euron vehkeitä. Ei semmoisiin ammattimies koskaan sorru.

• työtön ja työtön

Jopa minäkin työtön luuseri sossussa ravaaja tiedän ettei köyhän kannata ostaa halpaa.
      Terveisiä sulle rikas töissä käyvä rikas jämsäläinen pissipää!

• ime soiroos

Itkijä!

• Tiesittekö

että Mannerheim oli oikeasti homo ja käytti korsettia.

• annetaan jo olla

Ja sinut peppu korkataan linnassa, kun istut ratista muunnettuja sakkoja.

• nikkari

Minä ostin n. 3 vuotta sitten sieltä moottorisahan, maksoi jotain 70-80 euroa. Olen sahannut sillä polttopuita itselle ja naapurille ja raivaillut omaa pientä metsäpalstaa ja mitään vikaa ei ole siinä ollut. En ole edes kertaakaan huoltanut sitä. Ainut ongelma siinä on että teräketjuöljy vuotaa maahan jos sitä jää säiliöön sahaamisen jälkeen. Ei haittaa sekään minua sillä sahaan säiliön aina tyhjäksi. Eihän se myt tietenkään mikään ammattilaisen saha ole mutta ei ole hintakaan ja mitäpä järkeä minun olisi ostaa jotain 400-500 euron sahoja. Samoin kun kaikkea näpertelen niin pienet metallitarvikkeet ja ruuvit ja mutterit ovat helposti sieltä saatavilla. Ostin myös paineilman vedenerottimen ja pulttikoneen ja letkukelan ja kaikki ovat kestäneet kovaa harrastekäyttöä. Hyvä että tuollaisia liikkeitä on omalla paikkakunnalla ettei aina tarvi lähteä johonki Jyväskylään asti.Pari muuta minulle hyvää ja tarpellista liikettä joista olen saannut hyvää palvelua ovat Hietaseen muovi Koskelta ja Rautia.

• työtön kurja

Ja me tyttömät emme saisi ostaa mitään. Luuletko minun olevan jumalan armosta työtön?

• Petejämsä

Minä olen ostanut jo pitkään kaikki työkalut ja kaiken muunkin pikkutyttö kirpputorilta.On laatu merkkejä,hinnat,laatu ja myyjien ystävällinen asiantuntemus tuo iloa elämään.Menkää ystävät hyvät katselemaan!

• Typeräämainostamista
        Petejämsä kirjoitti:

Minä olen ostanut jo pitkään kaikki työkalut ja kaiken muunkin pikkutyttö kirpputorilta.On laatu merkkejä,hinnat,laatu ja myyjien ystävällinen asiantuntemus tuo iloa elämään.Menkää ystävät hyvät katselemaan!

Petejämsä, katsooko ihmiset sinua pitkään? Ei se mitään, meitähän on niin moneen junaan.
        Minun puolestani voit huoletta ostaa kaikki kilut ja kalut, Sinun ansiostasi en tuohon paikkaan ikinä poikkea.

• Perkkeelius

Seuratkee perkele tarjouksija ja ottaakkee niistä onkkeenne. Helevettijäkö sitä tiällä vinkumaa jos osttoo mitä sattuu ja on heti sitte vehkeet hajalla.

• google..

Ihme mesomista. Jos ostaa halpaa, niin saa halpaa. Kyllä kauppoja riittää missä myydään merkkituotteita jos haluaa. Keneltä se on pois, jos joku myy sitä halpatavaraa? Ei ketään pakoteta ostamaan mitään tavaraa, jos sitä ei halua. Nyt vähän valoja päälle ja ostakaa sitä mitä oikeasti haluatte..

• sellaista se on

Jos halvalla haluaa ostaa niin siitä vain Itse aloin katsomaan mitä ostan ja keneltä ostan kun kuulin (nyt paikkaa vaihtaneelta) jämsän TE-toimiston virkailijalta kuinka turhauttavalta tuntui passittaa kelan kustannuksella ihmisiä töihin eräälle sekatavarakauppiaalle. Kuukaudesta ja vuodesta toiseen harjoittelijoita otettiin töihin ja aina kun alkoi puhe palkkauksesta loppui työnharjoittelu/työkokeilu hyvin nopeasti. Lopulta tähän ilmaisen työvoiman pyöritykseen alettiin puuttumaan, en tiedä sitten jatkuuko sama meininki yhä.

• Syökää Perseenne

Voi hitsin hitsi, ei mene Jämsäläisten nallekarkit tasan. Voi teitä poloisia, miten te pärjäätte?

• markotta

Jos siellä myytäisiin kalliimpaa niin Jämsän äijä hakisi sen Keskiseltä kaasua painaen.

• Harastelija

Perustakaa työ kalujen vaihto tori? joo kyllä.ja silloin on tarjolla hyvän merkkisiä vaihtokoneita,sekä uusiakin..kaikki pystyy ostaan, nii ja varaosa myynti samankaton alle.näin syntyy myöskin tieto taitoa,ja voishan siellä olla vaik ilmoitus talukin jossa rakennus ja haraste tavaraa,lautoja sementtiä sun muuta ylijäämää kaakeleita vois olla kaupan edulisesti..
      -erikois palveluna.paketti auton vuokraus/lava auton vuokraus.niin johan alkais homma pelaamaan.

• Puhastelija

Eikös "Harastelija" voisi itse pistää puljun pystyyn, kun noita ideoita tuntuu pursuavan.

• terashalija+tehaspulija
        Puhastelija kirjoitti:

Eikös "Harastelija" voisi itse pistää puljun pystyyn, kun noita ideoita tuntuu pursuavan.

ite se on puoti pantava pystyyn,vahetaan vanahaa tavaraa ja halpaa kalua kunno vehkeisii,tai isoi setelleihi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      128
      4836
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      14
      3511
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3320
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      88
      2513
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1833
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1452
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      131
      1362
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      5
      1314
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe