multa sitten että jos luulit. Vaikka ethän täällä ole. Mitä tahansa olen tai en ole en halua olla ilkeä enkä varsinkaan sulle.
se kaljupää
27
294
Vastaukset
- mistä mä sen
Tiiän :(
- siitä
Kannattaisi yrittää olla yhteydessä jotain muuta kautta tai olla lueskelematta tai jos lueskelet älä ota näitä itseesi.
- Kaljupää
Olen täällä.Mukava,kun ilmoitit.En minäkään halua olla ilkeä.
- kalju on
hyttysten kiitorata on
- aloitttja
kalju on kirjoitti:
hyttysten kiitorata on
Eikä ole kuin seksikäs;)
- minäkin tykkään
aloitttja kirjoitti:
Eikä ole kuin seksikäs;)
kaljuista miehistä, joilla paksu vahva niska ja kaulan sivussa tatuointi ja isot lihakset täytyy kanssa olla. :P
- Hankkija lippis
minäkin tykkään kirjoitti:
kaljuista miehistä, joilla paksu vahva niska ja kaulan sivussa tatuointi ja isot lihakset täytyy kanssa olla. :P
ja iso vatsa verhoiltuna nuhraantuneella valkoisella t-paidalla, jossa joku kiva teksti ja rekkamiehen hymy takana on kans komistusmiehen ominaisuuksia. Ah, niitä kovia jätkiä, tämä tyttö käy kiimasena...
- ei vatsaa
Hankkija lippis kirjoitti:
ja iso vatsa verhoiltuna nuhraantuneella valkoisella t-paidalla, jossa joku kiva teksti ja rekkamiehen hymy takana on kans komistusmiehen ominaisuuksia. Ah, niitä kovia jätkiä, tämä tyttö käy kiimasena...
eikä lippistä, ainakaan hankkijan, niitä ei tarvitse olla.
- Jos joutuu aavikolle
ei vatsaa kirjoitti:
eikä lippistä, ainakaan hankkijan, niitä ei tarvitse olla.
Pitää nesteyttää kunnolla ;)
- huomenta sulle
miksi sitten kuitenkin olit. ei ap.
- mukavaa ??
voi hyvää päivää näitä, mukavaa kun ilmoitit !! siis kuka ap on ??
- miks vaivauduit
Asianomainen asianomaiselle. Tuleeko lisääkin juonin paljastuksia. Edellisethän eivät olleet mitään paljastuksia vaan hyvinkin tuttuja juttuja. Sinäkö vaiko ystäväsi asialla.
- II.
eikä yksikään kaljupää edes tiennyt mistä viestistä oli kyse II.
- kätsy netti_
niin kätevää, niin helppoa ja niin merkityksetöntä mutta toki käytännöllistä heille joille ei ole väliä oma ilkeys muita kohtaan vaan sen voi nollata näin.
- mä oon aina
vähän ajatellut niin et kaljupäät ois semmosta viisaamman sorttista porukkaa kun eikös sitä sanota et tukka ja järki ei pysy samassa päässä mut taisi ketju osottaa
et luulo on ollu aika väärä. tääl ne kaljupäät sopii ilkeytesä kenen kans vaan ihan niinku tukallisetkin. - yökötys
Kalju on ruma ja säälittävä, ei siitä sen enempää.
- Jiimanni
Nii munki mielestä. Näytän ihan isolta vauvalta vaikka oon kunnolla treenattu enkä mikää läski.Vaan kyl se tukkaseppele olis viel huonompi vaihtoehto. Ihan ku ois vessan istuinrengas päässä. Ei se fleda yli nelikymppisellä miehellä kasva. Mut sitä mukaa ku tukka ohenee haba paksunee.. Sinneköhän se tukka on menny? Vai niihi epäonnistuneisii naissuhteisiin?
- ... ja ...
nyt on sit kaljujen keljujen ilkeydet sovittuna!
- semmosta miettinynnä
että kun täällä " sovitaan " ilkeyksiä niin jääköhän se näiden vieraiden keskisiksi
sovinnoiksi vai sovitaanko niitä koskaan sen kanssa joka ne ilkeydet saa niskaansa? mitä luulette?- en usko et sovitaan
kyllä näille riittä tää.
- tämä.
riitti.
- tärkeintä kiltteys
oli tukkaa tai ei.
- komppaan
juuri näin.
- arvostan myös
ja pidän sijalla 1. tuota ominaisuutta.
- Ei se
komppaan kirjoitti:
juuri näin.
liika kiltteyskään aina ole hyvä, kyllä pitää miehessä olla myös vähän särmää,, eikä olla mikään lapatossu. Mun "hän" on just sellanen. Osaa kyllä myös olla kiltti jos vaan haluaa olla.
- mmmieltä
Kunhan on uskollinen. Kalju uskoton olisi paha yhdistelmä, molemmat hirveitä ja yhdistelmänä kuvottava.
- joo..
kun on paljon tukkaa, niin saa tehdä mitä vaan.. vaikka miten ruma muuten olisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411281- 609058
- 1375445
- 1443744
- 743664
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722410- 331933