Edellisenä kesänä pidettiin Lieksan torilla palauttava itsehypnoositilaisuus.Siinä jok-ikinen keskittyi kehon ja mielen hallintaan unohtaen itsensä ulkopuolella olevan ulottuvuuden.
Yleisöä ei juuri ollut paria turistia lukuun laskematta. Kaikki menikin hyvin noin varttitunnin kunnes se sitten tapahtui.
Eräs kuulapää juippi, varmaakin joko persu tai jopa uusnatsi, menetti hermonsa ja karjahti nuppi punaisena muutaman kerran "oi Soile, oi Soile".
Hyvin alkanut tilaisuus päättyi siihen.Yritämme tulevana kesänä samaa.Suorituspaikka ei ole vielä määrätty.
https://lh3.ggpht.com/_LrCoB_XgEf8/S4V9cib_-wI/AAAAAAAAAC8/WuY0mEpHW08/s1600-h/hypno_lieksa_2013.jpg
jotkut eivät malta
9
152
Vastaukset
- T u r i s.t i n a lo
Tulen sinne. Tulen turistina. En karjahtele en ölähtele. Keskityn.
Kenen nimeä olisi suotuisaa huudella, meinaan jos vaivun hypnoosiin ja transsiin? En tunne ketään Lieksan alueelta.
Voinko huutaa "oi koneinsinööri oi koneinsinööri korjaa minu ruoholeikkuri etä siunauksella". Sitten sanon, se on ruostunut viikate. - eurot lieksaan
Tuollainen performanssi tuo varmasti rahaturisteja ruottista ja kehäkolmosen sisältä lieksaan.
Pitäisi pystyä tehokkaaseen markkinointiin ettei kaupungin tulot ole pelkästään koneinssien varassa. - Oi aikoja, oi tapoja
Mistähän syystä kuvan ripeäotteinen herra sai noin kovat Soile-kicksit?
Arvelen hänen nähneen sen asiaan liityvän "koneinssi"-kuvan, joka pyöri tälläkin palstalla pari viikkoa sitten.
Itsekin kuvan nähneenä tulee väkisin mieleen onko tuo tumputtaja joku tod. kieroon kasvanut pervo.Täytyy olla...
Normimiehellä kovinkin stondis lerpahtaa n. 2 sek. kuvan näkemisen jälkeen eikä pariin päivään juuri nuppiaan kohottele mistään kiihokkeesta.
Se on 24 tunnin Black out..
Vihdoinkin on löydetty halpa lääke lannistamaan pitkäaikaisen erektion tuomat hankaluudet.Pittääpä vihjata isoisälle niin saa isoäitekkin hetken rauhan.- korskuva kanki
Minulle kävi näin. Olin naapurin setän kanssa saunomassa ja yhtäkiä ja yllättäen sekä tilaamatta molemmille tuli aivan hirmuinen seisotussessio.
Emme ole kumpikaan ns. sellaisia miehiä jotka vastaavassa tilanteessa saataisivat vaikka ryhtyä miekkailemaan vaan harjastukkaisia Karjalan poikia.
Ongelma on ettei tämä olotila mene ollenkaan ohi.Eukko huokaa voipuneena sohvan ja pöydän välissä silitysraudalla aseistautuneena.
Naapurissa suunnilleen sama tilanne.
Tätä on jatkunut jo kolmatta päivää.Mikä neuvoksi?
Tiedän, että joku jännitystiloja laukaiseva kuva on olemassa mutta en löydä sitä mistään.
Voisiko joku laittaa sen julki tai lähettää minulle osoitteeseen [email protected] tai [email protected].
Kiitos jo etukäteen.
Loppukevenykseksi Karjalan poikii
http://www.youtube.com/watch?v=B4VHVxAAxZk - kokenut matoalli
korskuva kanki kirjoitti:
Minulle kävi näin. Olin naapurin setän kanssa saunomassa ja yhtäkiä ja yllättäen sekä tilaamatta molemmille tuli aivan hirmuinen seisotussessio.
Emme ole kumpikaan ns. sellaisia miehiä jotka vastaavassa tilanteessa saataisivat vaikka ryhtyä miekkailemaan vaan harjastukkaisia Karjalan poikia.
Ongelma on ettei tämä olotila mene ollenkaan ohi.Eukko huokaa voipuneena sohvan ja pöydän välissä silitysraudalla aseistautuneena.
Naapurissa suunnilleen sama tilanne.
Tätä on jatkunut jo kolmatta päivää.Mikä neuvoksi?
Tiedän, että joku jännitystiloja laukaiseva kuva on olemassa mutta en löydä sitä mistään.
Voisiko joku laittaa sen julki tai lähettää minulle osoitteeseen [email protected] tai [email protected].
Kiitos jo etukäteen.
Loppukevenykseksi Karjalan poikii
http://www.youtube.com/watch?v=B4VHVxAAxZkTässä on "korskuvalle kangelle" eräs kuva. Toivottavasti näitä ym. täitä ei tule sinun pirttiisi ratkomaan ja katkomaan.
Jos et omilla käsilläsi saa eteenottoa rauhoittumaan, ota käyttöön välikädet.
Niitähän on lähimmässä Kepun piiritoimistossa ja valmiina lypsämään 24/7
http://img.photobucket.com/albums/v518/k02mo/Dont-Mess-Old-Russian-Women_500x500.jpg
Ps. Kiitos hyvästä youtubesta.Meinas tenat tippuu;) - kokenut matoalli
kokenut matoalli kirjoitti:
Tässä on "korskuvalle kangelle" eräs kuva. Toivottavasti näitä ym. täitä ei tule sinun pirttiisi ratkomaan ja katkomaan.
Jos et omilla käsilläsi saa eteenottoa rauhoittumaan, ota käyttöön välikädet.
Niitähän on lähimmässä Kepun piiritoimistossa ja valmiina lypsämään 24/7
http://img.photobucket.com/albums/v518/k02mo/Dont-Mess-Old-Russian-Women_500x500.jpg
Ps. Kiitos hyvästä youtubesta.Meinas tenat tippuu;)Unohdin toivottaa eukollesi ja myös naapurisi eukolle pikaista toipumista.
- tepsivä keino
Seisokin saa pois kun menee erektionpoistoteknikon vastaanotolle thaihieronta liikkeeseen!
- jarrua kehiin
Yleensä kyllä mutta tässä tapauksessa näyttää tilanne niin hankalata, että tarvitaan järeimmät keinot. Jos minulla olisi ko. kuva hallussa, lähettäisen sen kärsiville herroille.
Tälle(kään) palstalle en laittaisi sitä esiin kun on aavistus, että sen myötä velttomunaisuus on kasvava ongelma Lieksan paneskelevankin nuorison
keskuudessa.
- luovaa työtä
Kun se on karjuna punaisena niin se on esko antakaamme anteeksi hänelle,sihteeri on kertonut et hän pitää huolen eskon nupista ettei se punoita,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534290Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813973- 703458
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963380Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1052393- 352258
- 362129
- 242129
- 382109
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232004