Tuli hylätty työkyvyttömyyseläkepäätös. Kuntoisuuteni on kuin veteen piirretty viiva olenko työkykyinen 60 vai 40 prosenttisesti. Tällä hetkellä siis osaeläkkeellä ja täyttä hain.
Kannattaako valittaa, onko joku onnistunut muuttamaan vakuutusyhtiön päätöksen?
Hylätty eläkepäätös
5
927
Vastaukset
- Oikeus voitti !
Kannattaa ehdottomasti valittaa.
Muutoksenhakulautakunta ei muuttanut eläkelaitoksen hylkäävää päätöstä, mutta vakuutusoikeus kyllä. - näin on
Tosi tarina. Sekä työeläkelaitos, että kela haastettiin normaalin haastemenettylyn kautta oikeuteen. Kumpikaan instanssi ei ryhtynyt käräjöimään, vaan pyörsivät kielteisen päätöksensä ja alkoivat maksaa eläkettä...
- köyhä ja kipeä
Eipä vaan kaikilla ole varaa käräjöidä yksityisesti..samaa kittuuttamista pienillä varoilla elämien on..
- näin
JOs on pienet tulot, niin oikeusaputoimiston kautta. Tämäkin kaveri joutui maksamaan itse vähän yli 200 euroa, mikä oli pieni raha siitä, että pääsi pois työttömyyskortistosta ja alkoi normaali eläketurva.
Pitäkää ihmiset enemmän vain puolianne. Järkkyvät ne suuret eläkelaitoksetkin, jos saavat negatiivista julkisuutta.
- puuh-
Käsittääkseni tuossa ei ole mitään ihmeellistä, yhtälailla se voi sitten mennä 2. tai 3. yrittämällä läpi kun kokeneet erikoislääkärit hiovat todistusta paremmaksi. Näin ne paperit pyörii ja pysyy lääkärit työllistettyinä poissa potilastyöstä.
Samaten kun ikää tulee joka vuosi lisää niin todennäköisyys päästä eläkkeelle kasvaa.
Jos teet valituksen, joka ei tietenkää Kelassa mene läpi ja se menee lautakuntaan sen jälkeen, niin voipi olla etteivät hyväksy uusia eläkeanomuksia kun asia on lautakunnassa kesken ja siinä on yli vuoden jonotus. Eli kannattaa harkita, tekeekö valituksen vai uuden hakemuksen uudella B-todistuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984