Liekkö mitään eroa oiko/tasohöylissa Carl Olssonin Cotec hinta 239-€ ja muita siitä ylöspäin saman näköisiä seppachen vähän yli neljän sadan euron.
Liekkö näissä kutteri terästä (kuten Olshonin esitteessä sanotaan), liekkö missään kovametalli terät kuten eräässän merkin tiedoissa sanotaan vai onko nämä HSS terät juuri niitä.
Pieneen käytöön olisin ostelemassa tai sitten jos löytyisi käytetty hiemen "parempi" kone.
Onko eroa höylissä?
3
182
Vastaukset
- kartsa2
Vastaan tässä itsellleni ja kysyn onkohan noissa halvoissa koneissa muovista rattaat.
- fiilaten ja höy....
Sinuna laittaisin saman rahasumman käytettyyn. Vanhemmat höylät ovat vahvoja ja hyvin tehtyjä. Jos hyvin käy voit tehdä kaupat jopa koehöyläyksellä, jolloin voit itse todetä miten kone toimii.
Kaupasta ostettu halpa höylä on kuin ostaisi sia säkissä. fiilaten ja höy.... kirjoitti:
Sinuna laittaisin saman rahasumman käytettyyn. Vanhemmat höylät ovat vahvoja ja hyvin tehtyjä. Jos hyvin käy voit tehdä kaupat jopa koehöyläyksellä, jolloin voit itse todetä miten kone toimii.
Kaupasta ostettu halpa höylä on kuin ostaisi sia säkissä.Vanha ketju, mutta vastaan silti. Vanhat koneet on mielestäni parempia ja satsaisin niihin. Vanha "analoginen" auto kestää todennäköisesti pidempään, kuin uusi muovinen ja tekniikalla varustettu. "Yksinkertaisempi", sekä vähemmän muovia ja hajoavia osia ym. Vanha martin oikohöylä pesee uuden kertakäyttö terillä varustetun.
Jos olet hankkimassa "kiirettömään käyttöön" en suosisi kertakäyttöteriä. Ihan ympäristön kannalta vastustan kertakäyttö politiikkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779