Tuli hieman puun takaa tunteet erästä naista kohtaan ja hänen käytöksensä perusteella ne on vahvasti molemminpuolisia. Hänen käytöksensä on kuitenkin lähestyvää-pakenevaa jne. Selityskin sille löytyi, kun hän paljasti seurustelevansa. Lähestyisitkö edelleen häntä, jos kaikki merkit viittaavat vahvaan tunteeseen. Jos olenkin väärässä, olen onnellinen siitä että hän on onnellinen.
Ei toki kovin korrektia lähestyä varattua, mutta en itsekään ennen ensi rakastumista tiennyt miltä rakastuneena voi tuntua.
seurusteleva henkilö kiinnostaa todella
18
524
Vastaukset
- omalla vastuulla
Lähestyvä-pakeneva... voi olla sellaistakin, että hän pitää seurastasi, mutta oikeasti haluaa olla miehelleen uskollinen, ottaa sinut harmittomana flirttinä. Voin toki olla väärässäkin.
- tiedän tunteen
Toki niin, mutta eihän alkuun voi olla varma kuin omista tunteista. Seurustelusuhteeseen voi päätyä monella tapaa ja jos on kiva ihminen, niin useimmat meistä ei antane pakkeja, jos sitä tosirakkauttakaan ei ole näkynyt. Ainahan rakkaudessa on riskinsä, mut en koe sitä sillä tavalla tässä tapauksessa. Hän joko rakastaa toista tai sitten ei. Tätä tapahtuu muiden silmien alla työpaikalla, ei missään hämyisessä kulmabaarissa.
- MäJollekin
Olen nykyisin sinkku. Ollut jo 1 1/2 vuotta.
- parikertaa sama tila
parikertaa itelle käyny samoin. Oli nainen jonka kanssa juteltiin todella paljon. Kaikesta. Tehtiin töitä 12h yhdessä ja vapaapäivinä juteltiin mesessä. Kun ilmaisin kiinnostukseni nainen tyrmäsi ajatuksen ja katosi. Toisella kertaa kävi lähes samoin. Nainen teki kaikkensa miellyttääkseen mua, kun nähtiin, oli meikannut ittensä nätiksi ja puhui lempeällä äänellä aina. Sit ku aloin miettii ja kysyin onko jotain ni vastaus on että ei ole. siinä sit miettii että just. Mua on niin monta kertaa kusetettu ja petetty että vaatii paljon ennenku edes alan ihastumaan. Eniten harmittaa se että toinen tekee kaikkensa saadakseen pääni pyörälle. Oikeastaan 3 kertaa käynyt. kolmannella kerralla olin seurustellut 2.5vuotta saman naisen kanssa ja nainen teki kaikkensa miellyttääkseen mua. Asuttiin käytännössä yhdessä ja illalla oli monesti ruoka valmiina ja naisella nättiä päällä vain mua varten. Nainen sit petti mua ja olen vieläkin katkera. En voinut häntä katsella enää samalla tavalla. Kerroin hänelle aiemmin että rakastun eri tavalla ku muut. 100 kertaa voimakkaammin ku muut ja kun se petti mua, ni osa musta kuoli silloin. Siks en näytä tunteitani kovin helpolla.
alottajan ongelma johtuu varmaan siitä että nainen välittää susta, muttei halua seksiä kanssasi. Pitää sua hyvänä tyyppinä, muttei halua sänkyyn kanssasi. Haluaa kuitenkin miellyttää sua. En vain ymmärrä miksei naiset tajua sitä että on miehiä jotka eivät vain pysty olla naisen kanssa pelkkä kaveri. Olen itse sellainen etten edes facebookiin lisää naisia joilta en saa hellyyttä.- tiedän tunteen
Ei tätä ole jatkunut kovin pitkään... kyse ei siis ole vuosikausia jatkuneesta silmäpelistä. Hän vain on kolahtanut kovaa.
- ihmettelen tätä
Mistä päättelet, ettei hän halua seksiä?
- martta, pertta, ...
"Olen itse sellainen etten edes facebookiin lisää naisia joilta en saa hellyyttä."
Eli siis kaikki fb-kaverisi ovat panorinkiäsi... LOL! - Alfa
En tiedä mitä kauan tuo ensimmäinen tilanne on kestänyt, mutta jos olet naisen kanssa tutustunut kaverina, on aika hankala muuttaa tilannetta myöhemmin romanttiseksi. Tämä pitäisi miestenkin ymmärtää.. On kaveri- ja ystävyyssuhteita ja sitten suhteita, jotka ovat enempi. Kaverienkin kans voi hätätapauksessa panna, mutta se oikea suhde luodaan jonkun muun kanssa.
- ulkopuolinen vain
Alfa kirjoitti:
En tiedä mitä kauan tuo ensimmäinen tilanne on kestänyt, mutta jos olet naisen kanssa tutustunut kaverina, on aika hankala muuttaa tilannetta myöhemmin romanttiseksi. Tämä pitäisi miestenkin ymmärtää.. On kaveri- ja ystävyyssuhteita ja sitten suhteita, jotka ovat enempi. Kaverienkin kans voi hätätapauksessa panna, mutta se oikea suhde luodaan jonkun muun kanssa.
Hieman eri mieltä, jos siihen leimahtaa molemminpuoliset voimakkaat tunteet myöhemmässä vaiheessa niin aika varmaa että kehittyy syvemmäksi.
Muussa tapauksessa se suhde olisi vain tyyliin että olen tuon kanssa kun se on kiva tai jotain vastaavaa. - Alfa
ulkopuolinen vain kirjoitti:
Hieman eri mieltä, jos siihen leimahtaa molemminpuoliset voimakkaat tunteet myöhemmässä vaiheessa niin aika varmaa että kehittyy syvemmäksi.
Muussa tapauksessa se suhde olisi vain tyyliin että olen tuon kanssa kun se on kiva tai jotain vastaavaa.Voihan olla tapauksia, että huomaa 20 vuoden päästä, että rakastankin tuota ihmistä yli kaiken. Itselläni ainakin pientä kiinnostusta on heti ensi tapaamisesta lähtien ja silloin toinen henkilö ei pääse sinne kaveriosastolle ensinkään.
- Sydän
Alfa kirjoitti:
Voihan olla tapauksia, että huomaa 20 vuoden päästä, että rakastankin tuota ihmistä yli kaiken. Itselläni ainakin pientä kiinnostusta on heti ensi tapaamisesta lähtien ja silloin toinen henkilö ei pääse sinne kaveriosastolle ensinkään.
Onhan näitä... ja suhteet ja tilanteet on monimutkaisia
- Sydämet n
Älä lähesty, sydämet särkyy jos ette saakaan toisianne. Tunteita on vielä vaikeampi hallita jos tiedät niiden olevan molemminpuoliset.
- vapaa toinen varattu
Samaa mieltä edellisen kanssa, itsellä just tämäntapainen tilanne takana.
Tunteet yhtäkkiä leimahti molemminpuolisesti, nyt sitten yritetään palailla taaksepäin ja hillitä niitä tunteita, mutta todella kipeää tekee kummallekin.
Tähän vielä se että aika usein ollaan tekemisissä, ei helpota asiaa. - Sydämet n
vapaa toinen varattu kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa, itsellä just tämäntapainen tilanne takana.
Tunteet yhtäkkiä leimahti molemminpuolisesti, nyt sitten yritetään palailla taaksepäin ja hillitä niitä tunteita, mutta todella kipeää tekee kummallekin.
Tähän vielä se että aika usein ollaan tekemisissä, ei helpota asiaa.Minä en onneksi joudu (lue, saa) olla tekemisissä hänen kanssaan enää. Poikkaistiin yhteydet kokonaan. Nyt on "yritä unohtaa vaihe" menossa :( Tiedän, että hänellä on helpompaa, ollut jo kauan. Hän on vapaa. Hän on irti minusta.
- tiedän tunteen
Sydämet n kirjoitti:
Minä en onneksi joudu (lue, saa) olla tekemisissä hänen kanssaan enää. Poikkaistiin yhteydet kokonaan. Nyt on "yritä unohtaa vaihe" menossa :( Tiedän, että hänellä on helpompaa, ollut jo kauan. Hän on vapaa. Hän on irti minusta.
Vaikea tietää miten tilanteet etenee.. Tokikaan en lähesty ketään, jos tietäisin sen olevan yksipuolista. Ei tähän ole mitään yksiselittäistä oikeaa vastausta. On eri asia, jos tunnetasolla kohtaa "oikeita henkilöitä" muutaman kuukauden välein, näin kärjistettynä. Mutta jos samanlaisia tunteita ei ole ollut elämän aikana montaa kertaa. Mielellään luen muiden mielipiteitä. En ole mikään tunteeton ihminen, joka rikkoisi joidenkin suhteen.
Jos tunteet ovat olleet aitoja ja vahvoja, niin tuskimpa hänkään sinua on unohtanut. Ei sitä tapahdu hetkessä, vaikka yrittäisi alkaa jonkun toisen kanssa. - Sydämet n
tiedän tunteen kirjoitti:
Vaikea tietää miten tilanteet etenee.. Tokikaan en lähesty ketään, jos tietäisin sen olevan yksipuolista. Ei tähän ole mitään yksiselittäistä oikeaa vastausta. On eri asia, jos tunnetasolla kohtaa "oikeita henkilöitä" muutaman kuukauden välein, näin kärjistettynä. Mutta jos samanlaisia tunteita ei ole ollut elämän aikana montaa kertaa. Mielellään luen muiden mielipiteitä. En ole mikään tunteeton ihminen, joka rikkoisi joidenkin suhteen.
Jos tunteet ovat olleet aitoja ja vahvoja, niin tuskimpa hänkään sinua on unohtanut. Ei sitä tapahdu hetkessä, vaikka yrittäisi alkaa jonkun toisen kanssa.Olemme nähneet toisemme viimeksi joulukuussa...oi että, sitä en voi kyllä unohtaa. Olemme tämän jälkeen hetken soutaneet ja huovanneet viestitellen somessa, joka sitten päättyi todella tökerösti noin kuukausi sitten :/ Hän on kyllä jo unohtanut minut.
En tiedä mitkä olivat hänen todelliset tunteensa, olisin halunnut jäädä uskoon, että hän tunsi samoin kuin minä. Mutta nyt hieman katkeruuden tunne nostaa itseään esiin ja mietin, olinko hänelle vain jonkun saavuttamattoman tavoittelua ja samalla egobuustia. Ja silloin kun hän olisi minut saanut, ei enää kiinnostanutkaan, vaan perääntyi. Tiedä sitten. Kurjaa kun pitää edelleen kuukausien jälkeen miettiä tätä.
Toivon, että tämä sinun kuviosi ratkeaa parhainpäin :) Be care what you wish for... - puhu
Sydämet n kirjoitti:
Olemme nähneet toisemme viimeksi joulukuussa...oi että, sitä en voi kyllä unohtaa. Olemme tämän jälkeen hetken soutaneet ja huovanneet viestitellen somessa, joka sitten päättyi todella tökerösti noin kuukausi sitten :/ Hän on kyllä jo unohtanut minut.
En tiedä mitkä olivat hänen todelliset tunteensa, olisin halunnut jäädä uskoon, että hän tunsi samoin kuin minä. Mutta nyt hieman katkeruuden tunne nostaa itseään esiin ja mietin, olinko hänelle vain jonkun saavuttamattoman tavoittelua ja samalla egobuustia. Ja silloin kun hän olisi minut saanut, ei enää kiinnostanutkaan, vaan perääntyi. Tiedä sitten. Kurjaa kun pitää edelleen kuukausien jälkeen miettiä tätä.
Toivon, että tämä sinun kuviosi ratkeaa parhainpäin :) Be care what you wish for...Jos vaikutti kiinnostuneelta ja sitten tilanne lämpeni teidän välillä yhtäkkiä, ehkä juoksi pakoon selvittelemään ajatuksiaan? Tätä osaa niin miehet kuin naiset. Kysy ja puhu.
- Lilu
Minulla myös ollut samankaltainen tilanne. Olen korviani myöten ihastunut mieheen, joka seurustelee tällä hetkellä. Silloin kun tapasimme esimmäisiä kertoja hän ei seurustellut, tunteet leiskuivat ja oltiin jo ottamassa askelta eteenpäin. Sitten hän ilmoitti ettei voi saada minua ja aloitti seurustelun ex kumppaninsa kanssa.
Seurustelusta huolimatta hän laittaa viestejä ja joskus jopa soittaa. Järjestää tapaamisia kanssani, jotta saisi olla kahden edes hetken mutta kuitenkin seurustelee toisen kanssa.
Mä olen tavallaan tunteeni haudannut kun hän pelleilee kanssani... Jatkan elämääni ilman häntä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708