Mikä mahtaa olla vikana kun ilmalämpöpumpun sulatus ei toimi?
(Ilmalämpöpumppulla ei tunnu olevan tarvetta sulatukseen.)
Ilmalämpöpumpun ulkoyksikkö jäätyy sulatuksen jälkeen nopeasti?
MIKÄ vikana kun?
18
1118
Vastaukset
Olisiko niin, että se on vain huurussa, eikä varsinaisesti jäässä? Huurtua sen kuuluukin, siitä tietää että se toimii.
- pulassa<
Olen sulattanut ilmalämpöpumpun ulkoyksikön 2-kertaa.
Nestettä on tarpeeksi.
Mielestäni sulatus ei toimi normaalisti, vaan ulkoyksikkö jäätyy nopeasti. - nou hätä
pulassa< kirjoitti:
Olen sulattanut ilmalämpöpumpun ulkoyksikön 2-kertaa.
Nestettä on tarpeeksi.
Mielestäni sulatus ei toimi normaalisti, vaan ulkoyksikkö jäätyy nopeasti.Jos on ilmankosteus suuri ulkona niin se huurtuukin nopeasti, mutta kyllä se pitäs itsensä sulattaa automaattisesti aina välillä.
- Kevät kohta
Ole huoletta, kyllä se kohta sulaa, kun kesää kohti ollaan menossa.
- se ei sulata?
""""""" Mikä mahtaa olla vikana kun ilmalämpöpumpun sulatus ei toimi? """"""
""""""" Ilmalämpöpumpun ulkoyksikkö jäätyy sulatuksen jälkeen nopeasti? """""""
Ristiriitainen aloitus, sulattaako vai ei ??????????? - häivy ja äkkiä
jos vastauksia haluat niin täysi väärä foorumi, mene jonnekkin muualle täällä päivystää vain avohoitopotilaat.
- umpihoidossa...
En ole avohoidossa, käytävällä saan liikkua ja käydä kahvilla, mutta ulos meneminen ilman saattajaa on kielletty. Tämä nettikone on käytävällä ja tätä saa käyttää klo 18:00-20:00 välisenä aikana.
- vikana...
sulatus on rikki
- ILP-asentaja
Mitsujen ja Panojen tyyppivika, sulatus prakaa kun perävalot katoaa tai takuuaika loppuu.
- pulassa<
Vastaus tähän
"----""""" Mikä mahtaa olla vikana kun ilmalämpöpumpun sulatus ei toimi? """"""
""""""" Ilmalämpöpumpun ulkoyksikkö jäätyy sulatuksen jälkeen nopeasti? """""""
Ristiriitainen aloitus, sulattaako vai ei ??????????? ------ "
Juu on ristiriitainen aloitus.
Kyse on nyt siitä, että ilmalämpöpumpun sulatus ei toimi normaalisti.
Ilmalämpöpumpun ulkoyksikkö jäätyy.
Olen sulattanut (vedellä, lämpöpuhaltimella) ulkoyksikön useaan kertaan.
Kun ilmalämpöpumppu on pienen ajan päällä, niin ulkoyksikkö jämähtää jääjän.
Mikä on vikana, miten korjata?
Tuleeko korjauttaminen kalliiksi?
Aikaisemmin ei tätä ongelmaa ole ollut. - samav
samaa vikaa meidänkin pumpussa
- sama vika
Ei kai kyse ole Ultimate pumpusta.Se ei ole vika vaan normaali tilanne.
- pulassa<
Kyse on Panasonic HE 9:stä.
- llälöh
Noin-kyllä sähkössä säästyy
- Paha talvi
Jos ulko lämpötila sahaa nollan kahtapuolen koko ajan.Helposti jäätyy kaikki pumput.
- Pahempi kevät
"Jos ulko lämpötila sahaa nollan kahtapuolen koko ajan.Helposti jäätyy kaikki pumput. "
No, kohta kylmenee jonkun verran. Mites sitten toimii, kun pakkasta -15C? - ((())))
Pahempi kevät kirjoitti:
"Jos ulko lämpötila sahaa nollan kahtapuolen koko ajan.Helposti jäätyy kaikki pumput. "
No, kohta kylmenee jonkun verran. Mites sitten toimii, kun pakkasta -15C?"No, kohta kylmenee jonkun verran. Mites sitten toimii, kun pakkasta -15C?" ------->
Aika näyttää....!
- henrik ijäs72
mitsubishi 2 tuuletin pumppu parempi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855