Noin vuoden vanha iPhone 4s (16GB) meni rikki muutama viikko sitten ja nyt kiinnostuksesta kysyn että onko mahdollista enään saada sitä mitenkään kotivakuutuksen piikkiin? Puhelimesta meni siis näyttö rikki niin, että se muuttui harmaaksi koska ne nesteet meni jotenkin sekaisin sielä? Omavastuutahan siitä luultavasti joudun joku 100-200e maksamaan, mutta kyseessä on kuitenkin yli 500e arvoinen puhelin. Saakohan vaihdossa kokonaan uuden puhelimen, vai miten tämä nyt toimii? Uuden näytön kyllä tilasin ebaystä, muttei ole näkynyt joten voi olla ettei kauppamme sitä kautta toiminut, joten olisi kiva kuulla mielipidettä tältäkin suunnalta!
Puhelin kokonaan rikki > kotivakuutus?
tietämätön
1
420
Vastaukset
- Samsung kestää
Soitappa nyt vakuutusyhtiöösi ja kerro että puhelin meni rikki. Saat neuvot mihin lähetät puhelimen niin vaihtavat siihen uuden näytön.
Korvaavat kaikki kulut mitkä menee omavastuun yli. Niin ainakin meillä.
En muista firmaa minne lähetin, tulee takaisin kahdessa päivässä.
Älä lunasta mitään uutta näyttöä, miten osaisit sen itse laittaa. Firmat jotka myyvät puhelimia korjauttavat myös niitä mutta on paljon kalliimpi ja kestää kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois771185- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937