Apartamentos olisi ajatuksena paras, kun lähdemme 2,5-vuotiaan kanssa, mutta niissä tuppaa olemaan se ongelma, että ne ovat keskikaupungilla, eikä komplekseissa ole näin ollen uima-allasta saati sitten lapselle mitään leikkipaikkaa.
Katselin, että 3-5 km kaupungista sivuun olisi pari paikkaa, joissa saisi olla väljemmin: toinen golfkeskuksessa ja toinen siitä hieman rantaan ja keskustaan päin. Nämä taitavat kuitenkin olla niin keskellä ei-mitään, ettei siellä ole mitään ruokakauppaa edes.
Onko teillä suosituksia jostain kivasta huoneistohotellista, jossa tuon ikäinen lapsikin viihtyisi - jonka lähellä olisi ranta ja kauppoja / jotain ravintoloita tai kahviloita? Tai itse asiassa voi olla hotellikin, jos huoneet ovat tilavia ja siistejä ja niissä on kunnollinen parveke.
Kiitokset!
Alicante: kiva apartamentos rannan läheltä?
Alicanteen
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882