Lohkolämmitten ja sisätilanpistokkeen asennus PK-seudulla

Sorollisti

Missä kannattaisi asennuttaa PK-seudulla lohkolämmitin ja sisätilanpistoke henkilöautoon? Rengaskeskus näyttää tarjoavan edullista pakettihintaa, mutta on kyseisestä paikasta vähän kehno kokemus, joten onko jotain muuta parempaa tarjolla... :)

5

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adfadfad

vähän riippuu mistä roikkuu. jos tarkoitat lohkolämmitintä sanan varsinaisessa mieliessä niin takuunalaiseen autoon merkkikorjaamolla. Säteilylämmitin vanhaan autoon jossakin pikkupajalla, ja yleensä tulee yhtä kalliiksi kuin merkkikorjaamo koska opettelevat homman sinun kustannuksellasi. pahimmassa tapauksessa vielä töppäävät ja hajottavat autoasi.

• sitroen.

Säteilylämmitintä älä asennuta missään. Se on huijausta koko lämmitin.
      Jos ei lohkolämmitintä voi autoosi asentaa (kaikkiin ei voi), niin asennuta letkulämmitin.
      Se vain pitää asentaa oikein.
      Olen nähnyt tapauksia, että se on asennettu väärin ja kun neste ei ole kiertänyt, niin lämmittimen vastus on kärähtänyt ensimmäisen minuutin lämmityksen jälkeen.
      En osaa sanoa, missä osataan ja missä ei. Normaalilla arkijärjellä ajatellen osaaminen ei ole vaikeaa, mutta kun niitä "asentajia" on joka lähtöön...

• topelius97

Itselläni todella hyviä kokemuksia renkeskuksen töistä. Olen suositellut monille ja aina toiminut. Hyvä ja selkeä hinnoittelu. Voin suositella.

• TarraVeskinseinäs

Minäkin aina suosittelen omaa autoliikettäni kaikille ja kehun sen palvelua.
        Kilpailevia liikkeitä ja niissä käyviä asiakkaita herjaan suomi24 palstoilla.

• mahantuoja

Merkkiliike laittaa ropelit kunnolla paikoilleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1831
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      131
      1608
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      52
      1526
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1352
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1295
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      70
      1136
    Aihe