On vaan niin ikävä
Hannu
16
229
Vastaukset
- Hannu >> Minna
Ikävän tunteita täälläkin suunnalla.
- Mävain
- 32+23
Mävain kirjoitti:
Minna se täällä taas homo-hannua kaipailee :D
- H mies
Hannu vain leikkii Minnan tunteilla.
- "pliiiiis"
Soita mulle!!
- 32+23
32+23 kirjoitti:
Minna se täällä taas homo-hannua kaipailee :D
No onse homo se hannu ku ei voi minnalle vastata!! :D Minna ihan selvästi hajoilee sen takia :P
- Provolta
provolle.
- Provolta
provolle.
- Mävain
32+23 kirjoitti:
No onse homo se hannu ku ei voi minnalle vastata!! :D Minna ihan selvästi hajoilee sen takia :P
Kyl on ihme homoks haukkumista, ei se ketään homoks tee, jos ei vaan tunne samoin. Hannulla ei vaan ole sellaisia tunteita mua kohtaan :( Vaikka mä rakastaisin kuinka, niin ei se aina vaan mee niin....valitettavasti. Kun nyt vaan itse pääsis irti jotenkin....
- uteliaat
Hannu mistä päin oot?
- Huh hyh
Sekaisin kuin seinäkello.
- psykoosirakkaudesta
Ai sä pystyt määrittämään näiden kirjoitusten perusteella kuka on sekaisin kuin
seinäkello ;) Susta tulis hyvä psykologi, vielä kun määräät lääkityksen! Olisko flufenatsiini, klooripromatsiini, haloperidoli vai kenties joku muu ;) - :) :)
psykoosirakkaudesta kirjoitti:
Ai sä pystyt määrittämään näiden kirjoitusten perusteella kuka on sekaisin kuin
seinäkello ;) Susta tulis hyvä psykologi, vielä kun määräät lääkityksen! Olisko flufenatsiini, klooripromatsiini, haloperidoli vai kenties joku muu ;)Tohtorilla näyttää olevan jo lääkearsenaali valmiiks mietittynä ;)
- jokuvaan4
:) :) kirjoitti:
Tohtorilla näyttää olevan jo lääkearsenaali valmiiks mietittynä ;)
Tohtori kaipais nyt hoitoa ;)
- Mävain
Kaunis ilma tänään, mutta sekään ei saa mua unohtamaan tätä
ikävää. Mitähän sulle kuuluu?- Kysy itseltä
Miksi täällä kysyt. Ei täällä oikea vastaa kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623