La 8.3 naistenpäivä

vink vink

Nyt palstan mies kaipaajilla olisi hyvä tilaisuus tehdä kaipauksen kohteeseensa vaikutus! Mikä nostaisi miehen pisteitä paremmin naisen silmässä kuin se että häntä muistetaan jotenkin naistenpäivänä!

21

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä roskaa

Idioottimainen koko naistenpäivä!!! Miehille pitäisi olla myös miestenpäivä. Miksi naisia pitäisi jotenkin ns. muistaa siitä että ovat naisia, naurettavaa!!!!

• No miksi ei? Saatat saada pillua :)

• ap.

Mitä vaahtoat? Onhan miehille jo miestenpäivä! täälläkin sitä kovaan ääneen miehille toivoteltiin!

• googleta

KVG

Kansainvälinen miestenpäivä on vuosittainen kansainvälinen tapahtuma, jota vietetään 19. marraskuuta. 

Että kyllä se miestenpäiväki on olemassa ihan kansainvälisestikki!

• joo..

Aivan hyvä idea sellaiselle miehelle joka tietää sen naisen haluavan häneltä huomiota. Muussa tapauksessa huomaamattomissa pysyminen voi olla sitä huomaavaisuutta.

• 5+6

Siinä voisi tulla pikapuoliin turpiin, kun kukkakaupan lähetti ilmestyisi hänen ovelleen, ja oven avaisikin frouvan mies.

• sijaiskärsijä

juuri tuon riskin vuoksi kukkakaupan läheteille maksetaan kovaa palkkaa

• ed.
        sijaiskärsijä kirjoitti:

juuri tuon riskin vuoksi kukkakaupan läheteille maksetaan kovaa palkkaa

Olenkin miettinyt ammatinvaihtoa :D

• kok mus

Eipä sen mies tiedä keltä se lähetys on tullut ,kun nimettömänä lähettää.

• hyödyttääkö
        kok mus kirjoitti:

Eipä sen mies tiedä keltä se lähetys on tullut ,kun nimettömänä lähettää.

Saisko puristettua naisestansa ulos?

• jooeikiitos

Tulisi turpiin ylipäätään jos mies olisi niin sovinisti että kokisi että naisten päivä olisi jokin hemmetin juhla jota vietetään. Kaupallista hömpötystä pahimmillaan.

• Siikru

Hemmottelet hurttaa.

• Jos ukko ei muista

minua naistenpäivänä, niin se on LOPPU sitten. Olen muutenkin täynnä sen piereskelyä.

• 2+1

En tahdo tehdä vaikutusta kehenkään. Ei rakkaus ole toisen manipulointia uskomaan,että olen hyvä tyyppi,jos en ole.

• ei manipulointia

jos teet hyvän teon, olet hyvä tyyppi, ainakin sillä hetkellä.
        mikä siinä on suomalisille niin myrkyllistä?

• 2+1
        ei manipulointia kirjoitti:

jos teet hyvän teon, olet hyvä tyyppi, ainakin sillä hetkellä.
        mikä siinä on suomalisille niin myrkyllistä?

Hyvä tyyppi tekee hyvää luonnostaan ei päämäärätietoisesti.

• Juuri se olikin
        2+1 kirjoitti:

Hyvä tyyppi tekee hyvää luonnostaan ei päämäärätietoisesti.

pointtini, eikö niitä hyviä tekoja voi tehdä noin vaan?
        Ja jos ylipäätään haluaa tehdä hyviä tekoja, naistenpäivänä muistaminen on hyvä.
        En ole niin kyyninen, että ajattelisin toisella olevan jonkun hirmuisen agendan, jos jotain mukavaa tekisi.
        Se ehkä tässä mailmassa mutkallaan onkin.

• ja ilahdutankin
        Juuri se olikin kirjoitti:

pointtini, eikö niitä hyviä tekoja voi tehdä noin vaan?
        Ja jos ylipäätään haluaa tehdä hyviä tekoja, naistenpäivänä muistaminen on hyvä.
        En ole niin kyyninen, että ajattelisin toisella olevan jonkun hirmuisen agendan, jos jotain mukavaa tekisi.
        Se ehkä tässä mailmassa mutkallaan onkin.

Minäkin kannatan toisten ilahduttamista, oli agendaa tai ei.

• päiviä, pyh

Paljon onnea etrogeenihirviöille!

• olet siis

itse mies, ja myös miestä ikävöit?

• ennen aikojaan

Mulla alkoi jo vaihdevuodet, eli ei pelkoa estrogeenihirviömäisyydestä :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe