Hei, palstan asukit.
Olen palstan alkuajoista täällä ollut, joten ehkä minun on vihdoinkin alettava luotsiksi. Töitähän minulla ei ole tällä hetkellä.
Olenhan aina alkuajoista lähtien keskustellut asiallisesti, puolueettomasti linuksin valtavista monitoimimattomuuksista (ja sen harvoista toimivuuksista) sekä Windowsin äärimmäisestä ylivoimaisuudesta. Pirun huonoja käyttiksiä tuntuvat linukshihhulit tekevän.
Ajattelin joku päivä sitten hakea luotsiksi. Katsotaan nyt.
Kippis
Pentti Nelonen LUOTSIKSI?
17
107
Vastaukset
- hyvä, hyvä!
Pentti Nelonen on juurikin hyvä luotsi palstallemme. Kannatan!
- pena nelonen
No jos grim-riddar pääsi luotiksi niin kai sitten Penttikin.
- ..........
Kannatetaan, vaikka vastapuolen leirissä muuten olenkin. Keskustelu voisi olla hiukan lennokkaampaa, kuten palstan henkeen kuuluisikin.
Olen myös ajatellut asiaa vakavasti - ihan vain palstan hyvinvoinnin kannalta.
- Pentti luotsiksi!
Pentti Nelonen on täydellinen luotsi. Palsta kaipaa upseeria ja herrasmiestä johtajaksi.
"Pirun huonoja käyttiksiä tuntuvat linukshihhulit tekevän."
Saatat saada syvääkin paheksuntaa kun käytät linuks- ja tubutun-sanoja. Sinua saatetaan myös pitää täydellisenä moukkana, jos huomautat jotain kielteistä avoimen lähdekoodin suhteen.
Muistathan, että jos uskovaisten pyhä kirja on erehtymätön, niin on myös avoin lähdekoodikin. Tällaista ei sovi loukata.Täälläkö se potilaamme strange.cyborg taas hihhuloi ja puhuu jotain uskonnoista, vaikka vain Apple on uskonto!
Avohoito ei näköjään riitä!- erehtymätön?
Raamattuhan on ihmisen kirjoittama, jopa kirkko myöntää Raamatun olevan ihmisen itse tekemä, mutta joiltakin osin "Jumalan inspiroima". Vain hihhuli ääri-uskovaisille Raamattu on täysin erehtymätön.
Virheitähän Raamatusta on helppoa osoittaa, esim. väite, että maa ei kierrä aurinkoa ja se, että maa on litteä, Raamattuhan puhuu yhden tasoisesta "maan piiristä". Myös vedenpaisumuskertomus ja luominen on osoitettu vääriksi ihan vain tieteen keinoin. Elämän synnystä vastuussa on kemiallinen evoluutio, voimme siis kaikki nauraa kreationisteille säälivää naurua.
Avoin lähdekoodi ei koskaan ole erehtymätön tai täydellinen, siksi sitä muokataan ja korjataan koko ajan. Tuhannet silmäparit vahtivat koodia ja vapaaehtoiset voimat parantavat open sourcen laatua koko ajan ympäri maapalloa.
Hulluinta Raamatun suhteen on se, että se on olevinaan pyhä. Jari Tervo viskasi yhden kappaleen Raamattuja telkkarissa lattialle ja haastettiin siitä oikeuteen. Kas kun poliisi ei minua tullut hakemaan kun poltin yhden Raamatun mökillä saunan pesässä ja toisen käytin vessapaperina ulkohuusissa.
Ostan vielä yhden Raamatun you tube-häpäisyä varten. Tarkoitukseni on viedä Raamattu tuohon pihalle, kusta päälle ja laittaa video pilkallisen kommentoinnin kera You tubeen. erehtymätön? kirjoitti:
Raamattuhan on ihmisen kirjoittama, jopa kirkko myöntää Raamatun olevan ihmisen itse tekemä, mutta joiltakin osin "Jumalan inspiroima". Vain hihhuli ääri-uskovaisille Raamattu on täysin erehtymätön.
Virheitähän Raamatusta on helppoa osoittaa, esim. väite, että maa ei kierrä aurinkoa ja se, että maa on litteä, Raamattuhan puhuu yhden tasoisesta "maan piiristä". Myös vedenpaisumuskertomus ja luominen on osoitettu vääriksi ihan vain tieteen keinoin. Elämän synnystä vastuussa on kemiallinen evoluutio, voimme siis kaikki nauraa kreationisteille säälivää naurua.
Avoin lähdekoodi ei koskaan ole erehtymätön tai täydellinen, siksi sitä muokataan ja korjataan koko ajan. Tuhannet silmäparit vahtivat koodia ja vapaaehtoiset voimat parantavat open sourcen laatua koko ajan ympäri maapalloa.
Hulluinta Raamatun suhteen on se, että se on olevinaan pyhä. Jari Tervo viskasi yhden kappaleen Raamattuja telkkarissa lattialle ja haastettiin siitä oikeuteen. Kas kun poliisi ei minua tullut hakemaan kun poltin yhden Raamatun mökillä saunan pesässä ja toisen käytin vessapaperina ulkohuusissa.
Ostan vielä yhden Raamatun you tube-häpäisyä varten. Tarkoitukseni on viedä Raamattu tuohon pihalle, kusta päälle ja laittaa video pilkallisen kommentoinnin kera You tubeen.Laitappas tänne siitä videosta vielä linkki, niin sen jälkeen voimmekin hakea sinut tänne suljetulle!
- nyt paljastuit!
tri-windows-mieli-ala kirjoitti:
Laitappas tänne siitä videosta vielä linkki, niin sen jälkeen voimmekin hakea sinut tänne suljetulle!
No nyt paljastui ettet ole mikään tohtori. Jos olisit, tietäisit, että Raamatusta mielipiteensä kertominen vaikkapa päälle kusemalla ei ole syy hakea ketään suljetulle, eikä se ole edes tarkkaan ottaen rikos, koska Raamattu ei poliisinkaan tulkinnan mukaan nauti mitään erityissuojaa lain edessä. Tervo sai paiskoa Raamatun lattialle pilkkamielessä ihan rauhassa.
You tube on täynnä videoita joissa Raamattu palaa, tai sen päälle kuseskellaan oikein videoituna, syytteitä ei tietääkseni ole kukaan saanut.
Näin kustaan Pyhän Raamatun päälle videolla:
https://www.youtube.com/watch?v=2hJIhIbToIg
Ja näin Raamattu häpäistään polttamalla se
https://www.youtube.com/watch?v=qlyIIFu4afU tri-windows-mieli-ala kirjoitti:
Täälläkö se potilaamme strange.cyborg taas hihhuloi ja puhuu jotain uskonnoista, vaikka vain Apple on uskonto!
Avohoito ei näköjään riitä!Saatat olla hyvinkin oikeassa. Tosin edelleenkin olen oikeustoimikelpoinen, mutta aika näyttää miten asia tulee olemaan :)
erehtymätön? kirjoitti:
Ostan vielä yhden Raamatun you tube-häpäisyä varten. Tarkoitukseni on viedä Raamattu tuohon pihalle, kusta päälle ja laittaa video pilkallisen kommentoinnin kera You tubeen."Jari Tervo viskasi yhden kappaleen Raamattuja telkkarissa lattialle ja haastettiin siitä oikeuteen."
Miten mahtoi käydä? Sekopäät tietty voitti oikeudessa ja pyhä totuus säilytti kasvonsa?nyt paljastuit! kirjoitti:
No nyt paljastui ettet ole mikään tohtori. Jos olisit, tietäisit, että Raamatusta mielipiteensä kertominen vaikkapa päälle kusemalla ei ole syy hakea ketään suljetulle, eikä se ole edes tarkkaan ottaen rikos, koska Raamattu ei poliisinkaan tulkinnan mukaan nauti mitään erityissuojaa lain edessä. Tervo sai paiskoa Raamatun lattialle pilkkamielessä ihan rauhassa.
You tube on täynnä videoita joissa Raamattu palaa, tai sen päälle kuseskellaan oikein videoituna, syytteitä ei tietääkseni ole kukaan saanut.
Näin kustaan Pyhän Raamatun päälle videolla:
https://www.youtube.com/watch?v=2hJIhIbToIg
Ja näin Raamattu häpäistään polttamalla se
https://www.youtube.com/watch?v=qlyIIFu4afUKristityt kestänevät vielä pilkkaa jotenkin, mutta islamistiset saattavat jo voida syvästi pahoin kun tehdään edes pilapiirros.
erehtymätön? kirjoitti:
Ostan vielä yhden Raamatun you tube-häpäisyä varten. Tarkoitukseni on viedä Raamattu tuohon pihalle, kusta päälle ja laittaa video pilkallisen kommentoinnin kera You tubeen."Ostan vielä yhden Raamatun you tube-häpäisyä varten."
Kääk! Menet tuhlaamaan rahojasi moiseen.- Tervo voitti
strange.cyborg kirjoitti:
"Jari Tervo viskasi yhden kappaleen Raamattuja telkkarissa lattialle ja haastettiin siitä oikeuteen."
Miten mahtoi käydä? Sekopäät tietty voitti oikeudessa ja pyhä totuus säilytti kasvonsa?Tervo voitti juttunsa, poliisi tulkitsi, että kyseessä ei ole rikos, Raamatun saa paiskoa lattialle.
strange.cyborg kirjoitti:
Saatat olla hyvinkin oikeassa. Tosin edelleenkin olen oikeustoimikelpoinen, mutta aika näyttää miten asia tulee olemaan :)
Psssst.
Ei kannata välittää tuosta vale-tohtorista (tri-windows-mieli-ala).
Hän on näet meillä hoidossa ja jos olet pannut merkille, on hän selvästi myös tervehtynyt!
Muistat varmasti, miten aiemmin tuli niitä inhottavia kakkujuttuja, mutta nyt jo selvästi vähemmän!strange.cyborg kirjoitti:
Kristityt kestänevät vielä pilkkaa jotenkin, mutta islamistiset saattavat jo voida syvästi pahoin kun tehdään edes pilapiirros.
Sepä se erottaa heidät toisistaan - toinen antaa anteeksi - toinen vaatii heti kostoa ja kuolemaa.
Siitä jo voimme päätellä, ettei allah ole ainakaan Jumala.
Myös me täällä sairaalassa olemme havainneet saman asian!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1412448Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä611208Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775132Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353750Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963574Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503179Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092904Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132518Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie552195Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985