Toivotan jo ennakkoon.
Onnea sinulle J
8
276
Vastaukset
- yksiJ
Kiitos.
Minulle toi varmaan oli... - koskas
sillä on synttärit
- minä muistan
Hyvin arvattu, että syntymäpäivät. Tänään on.
- uudenjooohvillit
Mitenkäs isäni toivotti vuodeksi että: menestyksekästä vuotta, no tuollaista toivotusta en varmaan olisi tarvinnut mutta no kauniisti sanottu.
Joo kohta kaikki tytöt kävelevät paljain jaloin ja yrittävät kävellä vetten päällä uimaloissa, menevät töihinkin paljain jaloin apostolin kyydein. - Viikolla 12 (ei ap.)
Jaa, täällä joku muukin jo ennakkoon toivottelee J:lle onnea. Taitaa olla oikea naistenmies ehkä tahtomattaankin. Minäkään en aio enää muualla toivotella kuin täällä palstalla korkeintaan. Ei hän ole reagoinut toivotuksiini ennenkään irl.
- Siikru
Itse asiassa tänään ikäänkuin on muruni murun syntymäpäivä :D
- Hullu akka sä olet
ja piskisi myös
- Siikru
Petterin piski!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558