Hankin 5 päivää sitten kääpiölupan ja leijonaharjaksen risteytyksen joka on syntynyt 16.12.2014, ja on uros. En tiedä enää mitä tehdä, kun herkut ei kiinnosta ja aina juoksee rummuttaen pakoon. Kanini oli monta tuntia vapaana huoneessa, mutta pysyi vain ja ainoastaan nurkassa. 'Kasvattaja' jolta ostin kanin, väitti sen olevan tottunut käsittelyyn vaikka on jotain ihan muuta.. sitten vielä sanoi, että pitää vain ottaa kani ja käsitellä sitä normaalisti, mutta sehän on mahdotonta kun toinen istuu/makaa pesässä järkyttyneenä. olen kokeillut myös sitä, että makaan monta tuntia lattialla ja vieressä on erilaisia herkkuja, mutta pupun pelko voittaa kaiken sen. olen myös istunut tunteja käsi häkissä, ja kädessä ollut salaattia (banaania, porkkanaa, kurkkua), mutta pikkuinen vain katsoo vierestä... pliis auttakaa joku... en tiiä yhtään enää mitä tehä..
pliis auttakaa joku...
neuvoton..
1
<50
Vastaukset
- puputti
Kanillasi on ikävä emoaan ja sisaruksia. Kanin kannattaa antaa tutustua kaikessa rauhassa uuden kodin hajuihin ja ääniin muutaman päivän ajan aivan vain omassa häkissä. Ja sitten vasta kannattaa jättää häkki siten että kani pääsee itse hyppäämään pois häkistä ja tutustumaan uuteen ympäristöön omaan tahtiinsa. Älä painosta. Jollain menee kauemmin kuin toisilla. Hiljaa hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752