Onko tyttö jotenkin teidän mielestä outo jos hän kuuntelee dubsteppiä,hardstyleä tms.?
Kysymys pojille
14
278
Vastaukset
anna esimerkkejä biiseistä
- hevari97
No ei nyt outo mutta mielestäni huono musamaku... :/
- jjj__
Millä perusteella huono?
- 97hspoika
Pikkasenko olisi mukava löytää tyttö joka kuuntelee hardstyleä tai konemusaa! Minä kuuntelen ihan hulluna hardstyleä. Älä mieti että oletko outo, koska se ei ole outoa. Ole rohkeasti oma itsesi ja kuuntele sellaista musaa mistä tykkäät :).
- 20+15
Olis plussaa jos tykkäis Dubstepist! :D
- Blood red
-98 tyttö olen ja kuuntelen hardstyleä ja dubsteppiä. Listaan kuuluu mm. Headhunterz,Noisecontrollers,Davide Sonar,Zatox,Frontliner,Krewella,Rusko,Nero ja paljon muita.
- oletko kuunnellut
Ei mutta eikö trance/progressive/house iskisi paremmin?
- oletko kuunnellut
Ja esimerkit tästä genrestä:
http://www.youtube.com/watch?v=0XfoTk1vAJw
http://www.youtube.com/watch?v=4jaWXPMZy2I&
- Blood red
No kyllä tuonkin tyyppinen musiikki iskee c:
- kuopio98
ei todellakaan! voisitteko kiltisti käyä vastaamassa mien viestiketjuun nimimerkkini on kuopio98 ja tarviin todella apuu!!
- kuopio98
siis menkää rakkaus sivulle ja sen otsikko on ONKO KIINNOSTUNUT
- kyllä
House on parasta
- DJESofficial
On
https://www.youtube.com/watch?v=19SqcQVcHcM&feature=youtu.be
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1264818Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa123488Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573310Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282746Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu862476Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101442Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211329Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101259Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41258