ei varsinkaan hänelle. Tämä on ollut pitkä tie, matka itseeni. Olen elänyt liiaksi miehen kautta, mutta olen käsittänyt että onnellisuuteen tarvitsen vain itseni. Oivallettuani tuon olen löytänyt sisäisen varmuuden ja tasapainon. Elämä kantaa.
Mulla ei ole enää mitään asiaa
26
162
Vastaukset
Niin se on.. Ja matka jatkuu, minne lie.. Sen tiedän mitä teen ensi syksynä.. Luulen et se oikea ratkaisu minulle.. :)
t. sinkkunainen (joka ei kaipaile ketään täällä tai oikeassa elämässä)- Ammuuuuuuu
Vakoilija on taas vauhdissa!!!!! Et tiedä yhtään mitään. Tyhmä mikä tyhmä!!!!
- Mitä
sinä sinkkunainen sitten teet ensi syksynä?
- ei kenellekään
Näinhän se on. Samalla matkalla ollaan. Ei ole tosin virhe elää miehen kautta -elämä on oppimista. Ihminen kun elää aktiivisessa vuorovaikutuksessa ympäristönsä kanssa. Joskus käy niin, ettei tunnekaan itseään riittävästi, vaan uskoo että molemmat ovat yhtälailla toistensa elämää elämässä. Kun näin ei olekaan, ristiriitoja tulee.
Siinä sitä tarvitaankin sitä oivalluskykyä -millaista elämää haluaa elää. - asiaa tai ei
Mitäs sitten, kun olen itse jo ajat sitten ymmärtänyt tuon saman, ettei onnellisuuten tarvita toista ihmistä, mutta silti tuo toinen ihminen vain pysyy mielessä.
- ^¨^¨^¨^¨^¨^¨
Eikö se ole aika hyvä tasapainotila kuitenkin.
- asiaa tai ei
^¨^¨^¨^¨^¨^¨ kirjoitti:
Eikö se ole aika hyvä tasapainotila kuitenkin.
No olen kyllä tyytyväinen siitä, että sen olen tajunnut. Niin moni hakee sitä onnea toisen kautta.
- täällä kenellekkään
Ikävä -palsta, eikä VARSINKAAN hänelle.. :) Olisihan noita muitakin palstoja varmaan löytynyt tälle tekstille, hahah. Voit huijata itseäsi, mutta et mua :P
- sie se nouset
joka aamu väärällä jalalla ylös ja yhtä kiukkuisena )).
- 1+1
sie se nouset kirjoitti:
joka aamu väärällä jalalla ylös ja yhtä kiukkuisena )).
Ennoo kiukkunen! :)
- Jossonkosson
1+1 kirjoitti:
Ennoo kiukkunen! :)
Olen selvänäkijä;) ei tarvitse edes laitteita. Olette läpinäkyviä!
- Tunnen samoin
Matka on ollut pitkä ja raskas, liian raskas.
Olo on tyhjä, ei ole enää sanoja, niitä ei löydy enää. Joskus niitä oli mutta ne ei kelvanneet ja jäin niiden sanojeni kanssa yksin. Koin tulleeni mitätöidyksi.
Nyt on jo niin että enempi poissa täältä kuin täällä.- Joulupukki;)
Etkö sinäkään saanut palkkaa?? Sinäkin olet vakoilun uhri vai oletko myös vakoilija?? Älä jatka samaa pas""*kaa. Ei kukaan edes usko. Teillä on heikko ammattitaito!!!! Hahahaaaa
- asiaa tai ei
Kuulostaa hyvältä - siis jos joskus olet ollut enempi täällä kuin täältä pois. (No se nyt ei varmaan ollut kirjaimellisesti noin, toivottavasti, koska aikapaljon olet kyllä siinä tapauksessa ollut).
- Voi näitä
asiaa tai ei kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä - siis jos joskus olet ollut enempi täällä kuin täältä pois. (No se nyt ei varmaan ollut kirjaimellisesti noin, toivottavasti, koska aikapaljon olet kyllä siinä tapauksessa ollut).
sanojen saivartelijoita. Pidetään jokainen huoli omasta täällä olostamme eikä muiden.
- asiaa tai ei
Voi näitä kirjoitti:
sanojen saivartelijoita. Pidetään jokainen huoli omasta täällä olostamme eikä muiden.
En mä muista huolehdi, ihan tarpeksi huolehtimista itsessäni ;) Mut toihan on aina positiivista, jos joku roikkujainen vähentää.
- Neuvosto100100
asiaa tai ei kirjoitti:
En mä muista huolehdi, ihan tarpeksi huolehtimista itsessäni ;) Mut toihan on aina positiivista, jos joku roikkujainen vähentää.
Aloita itsestäsi;) ja vasta sitten puhu toisista.
- asiaa tai ei
Neuvosto100100 kirjoitti:
Aloita itsestäsi;) ja vasta sitten puhu toisista.
Kirjoitinhan sentään, ettei se varmaan kirjaimellisesti ollut niin :). Mä nyt vain olen muutenkin semmoinen sanoilla leikkijä, en sentään pilkkuihin takerru kuten jotkut täällä.
- )).
asiaa tai ei kirjoitti:
Kirjoitinhan sentään, ettei se varmaan kirjaimellisesti ollut niin :). Mä nyt vain olen muutenkin semmoinen sanoilla leikkijä, en sentään pilkkuihin takerru kuten jotkut täällä.
juu ei, sinä takerrut ja tuuppaat nenäsi joka ainoaan kirjoitelmaan )).
- asiaa tai ei
)). kirjoitti:
juu ei, sinä takerrut ja tuuppaat nenäsi joka ainoaan kirjoitelmaan )).
Joka ainoaan? Voi veljet, miten vähän mitään kommentoinkaan. Tässä tais jo tulla koko päivän kiintiö täyteen ;).
- No joo,
asiaa tai ei kirjoitti:
aika turhapa se kenellekään yksittäiselle kirjoittajalle on puhua, että hänen pitäisi pysyä pois täältä. Jokainen on täällä niin paljon kuin itse haluaa. Sehän nyt muutenkin on nähty, että ne ihmiset, joilla aidosti olisi syytä pysyä pois täältä, ts. joiden psyyke ei kestä näitä palstoja, eivät poistu täältä ikinä.
- 1+1
Pakkohan mun on toiselle sanoa, että hän ikävöi ja valehtelee itselleen, jos ei kerta itse sitä tajua :P Miinustakaa pois, oikeessa oon :D
- asiaa tai ei
Luulisi ainakin että ne, jotka on täysin päässeet eroon siitä toisesta myös ajatuksen tasolla, pysyy täältä pois.
- miksi ihmeessä !!
asiaa tai ei kirjoitti:
Luulisi ainakin että ne, jotka on täysin päässeet eroon siitä toisesta myös ajatuksen tasolla, pysyy täältä pois.
voihan täällä olla muutenkin, lukemassa ja kommentoimassa !!
- 1+1
asiaa tai ei kirjoitti:
Niimpä.. Jokaisella on varmasti "syy" olla täällä. Kukaan ei varmasti ole täällä huvinvuoksi. Oli syy sitten tiedostamaton, tai ei
- harvalla meistä on
oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769