Määritteletkö minua tunteittesi mukaisesti,kun tuntuu siltä

towei

kun en näytä ulkoisesti jonkun kauneusihanteelta saatte sitten yhdessä pitää minua vaikka juoppona sekä pitää yhteistä halveksittavan sivistymätöntä "hauskaa " Perustelette sekä älistyttävällä tavalla vielä viritätte syyn pilkan kohteeseen itseensä koska hän jonkun silmissä näytti siltä ja tuntui siltä Teistä kun tuntuu siltä että tämän palstan kirjoittajien tekstit eivät mielytä tekö ihan oikeasti kuvittelette tietävänne minkälainen ja mitä ominaisuuksia mielellään määrittelette ihmisiin.

Lukeneet ihmiset herregood sentään Miten ihmeesssä teistä useistakin on tullut ns. tavalisen tyhmää porukkaa siellä twittereissä kuin facebookeissa joka paljastaa usenkin omahyväisen itsensä ihailun Mitäpä jos minä änkytän laitatteko änkyttäjän itsensä syyksi sen halveksivan solvaamisen mitä yritätte kieroilla läpäksi että sehän puhuikin kuin juoppo Täytynee kuitenkin tässä viralisesti todeta että kuulun niihin veronmaksajiin jolla on mustaa valkoisella usealta asiantuntijalta että en ole edes juoppo enkä alkoholistikaan Tämä sentakia että säälin senverran että ette ihan kaikki tulevaisuudessa saisi kunnianloukkaussyytettä.

Tuntuuko teistä miltä tämään Saiko mielnne sytykettä mitää minua sitten vaikka narkomaanina kun teistä useat tahtovat jonkun määritelmän antaa koska narkomaanejahan te saatte sitten solvata kuten tuolta monekin tekoja luin Nyt teitä koskee psyykkisesti kun kerron että koskaan en ole edes huumeitakaan käyttänyt Että jos olen jonkun mielestä tietyn näköinen tai teksti tuntuu joltakin niin tekö sitten oikein tiedätte ja tunnette :) mikä pöyristyttävintä Saanen kysäistä mielessäni moniltakin mistä te kuvittelette tuntevan ihmisiä koska monetkaan eivät tunne edes omia läheisiiään kun älylaitteet joilla perheen hyvä pitää yhtettä ovatkin muuttaneet heitä siten että jokainen räplää omaa älylaitettaan omassa huonessaan

ajatella että kun tuntuu siltä niin se on joillekin ja paljolle sellaisille sama asia kuin tieto.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
        Talousrikokset
        34
        2176
      2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
        Maailman menoa
        49
        1767
      3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
        Pyhäjärvi
        117
        1603
      4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
        Ikävä
        104
        1306
      5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
        Ikävä
        49
        1012
      6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
        Ikävä
        76
        1008
      7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
        Ikävä
        59
        915
      8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
        Ikävä
        54
        827
      9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
        Ikävä
        102
        801
      10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
        Ikävä
        61
        783
      Aihe