Elää siivellä, ei ole töissä, elää ilmaiseksi, aikuinen ihminen, joka ei osaa ottaa vastuuta itsestään. On se kumma shoppailee miehen rahat, ja istuu kaljalla päivät pitkät. Mies pakertaa töissä jotta nainen saa elää ja tuhlata miten lystää.
Onko oikein että mies pihistää omasta elintasostaan ja nippa nappa maksaa elareita lapsilleen kun hänen kodissaan asuu ihminen, joka käyttää miehen hyvää luonnettaan hyväksi?
Semmoinen pariskunta asuu naapurissa.
Nyt kun kesä tulee nainen istuu parvekkeella tupakalla, kaljalla, ja lukee me naisia...mitään ei tee, mies kun tulee töistä menee pyykille ja siivoaa...
Niin ja hänellä on auto, jonka se mies maksaa... aivan järkyttävää nais ihmiseltä.
Miehen uusi nainen talosta pihallle!!
46
492
Vastaukset
- -----
No, naapurisi elävät miten lystäävät, mitä se sinua liikuttaa? Mitäpä jos keskittyisit siihen omaan elämääsi.
Ja mistä sinä tiedät mitään naapuriesi yksityiselämästä? Mistä sinä tiedät, että kyseinen nainen elää siivellä? Et sinä voi sitä tietää. Et voi tietää sitäkään, kenen rahoilla nainen shoppailee, kenen maksamalla autolla ajelee, tai että mies menee pyykille ja alkaa siivoamaan kun kotiin tulee.
Kyllä minäkin usein kesällä istun terassillamme lukemassa hömppälehtiä ja saatanpa ottaa siiderinkin. Ei se silti tarkoita sitä, että eläisin jonkun siivellä enkä koskaan tekisi mitään muuta.
Olet vähän reppana...Keskity siihen omaan elämääsi.- Naapuri kyttääjä
No olen minä reppana tuohon naiseen nähden, kyllä totisesti, ei ole mielessä käynyt itse elää moista elämää kenenkään siivellä, jos sillä reppanuus mitataan.
Ja vähän vaikee on olla näkemättä kun naapureita ollaan ja keskusteluja käydään, mutta todellakin keskityn vain omaan elämään, ei ole mitään aihetta soluttautua moiseen hyväksikäyttäjän elämään mitenkään, ei todellakaan.
Pussi päässäkö mun pitäisi omalla pihallani olla, jottennäkisi mitä ympärillä tapahtuu??
Ja huomannut olen senkin ettei lapsia näy, ei käy ei..sekin kuule näkyy ihan omalta pihaltani.. - ...
Naapuri kyttääjä kirjoitti:
No olen minä reppana tuohon naiseen nähden, kyllä totisesti, ei ole mielessä käynyt itse elää moista elämää kenenkään siivellä, jos sillä reppanuus mitataan.
Ja vähän vaikee on olla näkemättä kun naapureita ollaan ja keskusteluja käydään, mutta todellakin keskityn vain omaan elämään, ei ole mitään aihetta soluttautua moiseen hyväksikäyttäjän elämään mitenkään, ei todellakaan.
Pussi päässäkö mun pitäisi omalla pihallani olla, jottennäkisi mitä ympärillä tapahtuu??
Ja huomannut olen senkin ettei lapsia näy, ei käy ei..sekin kuule näkyy ihan omalta pihaltani..Olethan sinä siinä mielessä reppana, ettet tajua, että naapurin miehelle tuo sinun mielestäsi siivellä elävä nainen voi olla kuin "unelma".
- osaa ne "vanhatkin"
""Elää siivellä, ei ole töissä, elää ilmaiseksi, aikuinen ihminen, joka ei osaa ottaa vastuuta itsestään. On se kumma shoppailee miehen rahat, ja istuu kaljalla päivät pitkät. Mies pakertaa töissä jotta nainen saa elää ja tuhlata miten lystää.""
Hih, kuvailit juuri veljeni vaimoa, joka muuten on veljeni ihan eka vaimo! Ei siis mikään "uusi nainen".
Ei tämän tarvitse välttämättä koskea vain niitä "uusia vaimoja", kyllä ne "vanhatkin vaimot" osaa. Veljeni vaimo vielä kuuluttelee kylillä shoppaillessaan, että onpa kiva kun mies tienaa niin hyvin. Itse ei ole ollut töissä vuosiin, kaikki omaisuus on veljeni hankkimaa, silti vaimo aina puhuu, että "meidän autot, meidän talo, meidän maat...."
Ja makaa kesät takaterassilla ja lukee hömppälehtiä. Ihan samalla tavoin kuin naapurisi.- Mietittävää kaikille
Jos miehen palkalla pärjätään niin miksi sen akan pitäisi viedä työpaikka joltain sitä enemmän tarvitsevalta.
Jos kummatkin ovat tyytyväisiä siihen järjestelyyn niin miksi se aiheuttaa närää ulkopuolisissa?
Itselläni palkka oli niin pieni ja työ aivan älyttömän raskasta että kotityöt alkoivat kärsimään. Meillä nähtiin ettei se rahallinen hyöty siitä työstä laskien työssä käymisen kulut pois ollut sen arvoista ja mies tykkäsi kun ei tarvinnut tehdä mitään vapaa- ajalla ja sai tulla kotiin kuin hotelliin eikä kotona ollut väsynyttä kiukkuista akkaa ja toista työmaata edessä.
Ei jaksa nuoretkaan raskasta työtä ja kun tietäisitte mihinkä työelämä on menossa niin ettei riitä kolmenkaan ihmisen edestä se työnteko. Koko ajan kehityskeskusteluja mitenkä voidaan töitä lisätä ja väkeä vähentää työpaikoilla.
Jos se eläkkekkin olisi niin mitättömän pieni sen raatamisen eteen niin kannattaako. Saa työperäiset sairaudet ja ison laskun niiden hoidattamiseen. Tuhannen euron eläkkeestä lääke- ja sairauskulut pois niin kannattaako se vaiva?
- Kateellisten puhetta
Uusilla tai vanhoilla on kuitenkin varmasti ominaisuuksia, joita heidän miehensä suuresti arvostavat. Muutenhan he eivät olisikaan kimpassa.
- Narsistin elämä
Kamalaa on kateus niillä jotka ovat narsisti ämmiä niin ettei ketään miestä saa.
Tiedän näitä yksinhuoltajia joilla on luonnevika. Ne mainostaa kuinka he rakastavat vain lapsiaan ja äijä on ollut roskatunkio. Kamalia valittajia ja nalkuttajia kun mää vaan saan sen kakaran niin en rakasta muuta kuin sitä. Hyvä ettei mene sen oman kakaran kanssa naimisiin, vain lastaan voi rakastaa, ei muita olen kuullut näiltä luonnevikaisien naisten suusta. Poikalapsi on monelle yksinhuoltajalle tullut miehen korvikkeeksi niin ettei siihen miniäkään tahdo mahtua samaan "suhteeseen"
Lapset saatuaan nainen voi jättää sen siittäjän ihan ulkopuoliseksi niin ettei sillä ole muuta virkaa kuin elättäjän virka. Narsisti ei kykene aikuista ihmistä rakastamaan kun se ei ole omasta perseestä työnnetty ulos eikä siten tunne sitä omakseen. Äijä on vain tunkio mihinkä paskansa purkaa. Tiedän naisen jonka mies ei saanut kotona syödä kun kaikki ruoka oli varattu lapselle. Äijä oli jo liikaa koko kuvioissa eikä ollut muuta kuin se lapsi. Narsisti ei halua muuta kuin hyödyn ihmisistä ja kunhan se on saatu niin saa häipyä.
Voisikovatko nämä kateelliset ämmät katsoa itseään miksi ei ole miestä ja mennä itseensä missä on mennyt vikaan kun naapurin miehellä on nainen joka saa terassilla lukea lehteä eikä itse ole kyennyt samaan? Elää nyt niiden kakaroidensa kanssa kun se rakkaus ei ole muille riittänyt niin edestään löytää sitä mitä on niittänyt. Onhan sillä katkeralla yh ämmällä ne ainoat rakkauden hedelmät joihinka on pyrkinyt. Turhaa katsella naapuriin. Naapurilla on aina paremmin asiat kuin itsellä. Yksin jääneellä narsistilla ei ole muuta kuin ne kakarat kun kaikki muut ovat häädetty pois elämästä. Lapset kun koittavat aikuistuttuaan omaa perhettä perustaa niin samainen ämmä häärää ja hallitsee niidenkin elämää. Ei päästä irti koskaan lapsistaan vaan on riippana kun se "rakkaus" niihin on niin kova. - Kateellisten puhetta
Narsistin elämä kirjoitti:
Kamalaa on kateus niillä jotka ovat narsisti ämmiä niin ettei ketään miestä saa.
Tiedän näitä yksinhuoltajia joilla on luonnevika. Ne mainostaa kuinka he rakastavat vain lapsiaan ja äijä on ollut roskatunkio. Kamalia valittajia ja nalkuttajia kun mää vaan saan sen kakaran niin en rakasta muuta kuin sitä. Hyvä ettei mene sen oman kakaran kanssa naimisiin, vain lastaan voi rakastaa, ei muita olen kuullut näiltä luonnevikaisien naisten suusta. Poikalapsi on monelle yksinhuoltajalle tullut miehen korvikkeeksi niin ettei siihen miniäkään tahdo mahtua samaan "suhteeseen"
Lapset saatuaan nainen voi jättää sen siittäjän ihan ulkopuoliseksi niin ettei sillä ole muuta virkaa kuin elättäjän virka. Narsisti ei kykene aikuista ihmistä rakastamaan kun se ei ole omasta perseestä työnnetty ulos eikä siten tunne sitä omakseen. Äijä on vain tunkio mihinkä paskansa purkaa. Tiedän naisen jonka mies ei saanut kotona syödä kun kaikki ruoka oli varattu lapselle. Äijä oli jo liikaa koko kuvioissa eikä ollut muuta kuin se lapsi. Narsisti ei halua muuta kuin hyödyn ihmisistä ja kunhan se on saatu niin saa häipyä.
Voisikovatko nämä kateelliset ämmät katsoa itseään miksi ei ole miestä ja mennä itseensä missä on mennyt vikaan kun naapurin miehellä on nainen joka saa terassilla lukea lehteä eikä itse ole kyennyt samaan? Elää nyt niiden kakaroidensa kanssa kun se rakkaus ei ole muille riittänyt niin edestään löytää sitä mitä on niittänyt. Onhan sillä katkeralla yh ämmällä ne ainoat rakkauden hedelmät joihinka on pyrkinyt. Turhaa katsella naapuriin. Naapurilla on aina paremmin asiat kuin itsellä. Yksin jääneellä narsistilla ei ole muuta kuin ne kakarat kun kaikki muut ovat häädetty pois elämästä. Lapset kun koittavat aikuistuttuaan omaa perhettä perustaa niin samainen ämmä häärää ja hallitsee niidenkin elämää. Ei päästä irti koskaan lapsistaan vaan on riippana kun se "rakkaus" niihin on niin kova.En tiedä, miksi minulle vuodatit vastauksesi. Minulla on mies, josta pidän hyvää huolta. Vai tykkäsitkö vain peesata minua ja siksi vastasit minulle? :)
- olet sääki työtön
Mitä hittoa se sulle kuuluu miten naapurit elää, ja kuka elättää ja ketä, kunhan ei mitään rikollista tehdä, niin sillon pitää puuttua, mutta toisen elättäminen ei ole rikos. Niin ja saahan se naapurisi varmaan työttömyyskorvausta ansiosidonnaisena, eikä sille mitään voi, jos työnantajat saneraa ihmisiä kortistoon.
Etpä taida sinäkään missään töissä käydä ,kun noin tarkkaan tiedät naapurisi liikkeet.- Narsistit kyttäävät
Täytyy olla joutoaikaa kytätä naapureita. Työelämästä ei tiedä pätkääkään se olla on aikaa kytätä naapureita.
Joku sossun elätti ja elatusaksuilla elävä loinen vaan tietää mitä naapureissa tapahtuu. Vahtii vain sen että ei sen ex äijä elätä vaan muita kuin itseään ja kakaroitansa.
Loisen ex ämmän kiikareilla katselu on tuottanut jotain tulosta. Työtä ei ole ikinä tehnyt muuta kuin kakaroilla alkanut tienaamaan elantonsa. Äijä jättänyt kamalan narsisti ämmän ja tekee kaikkensa ettei samanlaiseen ikinä joudu.
Lois ex ämmä tuhlaa elämänsä sen ex miehen elämisen kyttäämiseen eikä luo ollenkaan omaa elämää. Lois ämmä joka on saanut uuden äijän elättämään ei vaivaudu exäänsä kyttäämään. Uusi äijä ja exältä elarit riittää monille narsisti ämmille. Narsisti haluaa kaiken hyödyn ihmisistä eikä se sovi ollenkaan jos joku ei elä hyötyjä saamatta.
Kun te niitä kakaroita teette niin saako puoliso ikinä toteuttaa niitä haaveita mitä jäi lapsuudessa toteutumatta. Lapsille ja lapsille kaikkea mutta jääkö aikuisten haaveet toteuttamatta. Ämmä vaan haluaa kakaroita ja mies on maksaja. Tuskin kukaan sellaista miestä kyttää jolla ei ole kakaroita vaan kyttääjän saa peräänsä kun on tehnyt kakaroita narsisti ämmälle.
- ggggggggffffffffff
Toisten miehet viejänaiset on erittäin aktkeria ja mieleltään sairaita. Muuta ei voi sanoa, hyväksikäyttäjiä rahallisesti, kun ei menä töihin. Sääli miehiä, jotka moiseen alistuu pakotetusti.
- Ensimmäinen aloitti
Menitkö itse töihin vai tienaatko sen äijän elatusmaksuilla. Mitenkä sairas olet itse kun et kyennyt sitä äijääsi pitämään.
Olitko liian laskel´moiva ja julma ämmä niin ettet saanut sitä äijääsi pidettyä.
Useimmilla ämmillä on tapana nalkuttaa ja työntää siten se äijä pois.
Kukaan ei jaksa kuunnella sitä nalkutusta päivästä toiseen. Kun koti on karmea nalkutuksen koti niin kauankohan sitä jaksaa kuunnella?
Äijä oli pakotetusti alistettu jo siihen ensimmäiseen perheeseen kun ämmä ei antanut muuten. - venakko
Tä ! Ei aikuisia ihmisiä mihinkään pakoteta ,kyllä täyspäisellä ihmisellä on oma tahto.
Mitä lienevät "Toisten miehet viejänaiset on erittäin atkeria ja mieleltään sairaita"??
Tarkoitatko Venäjän naiset ja toisten miehet??
Ei Venäläiset ole mitään katkeria, eikä sairaita, ne ovat kiitollisia, kun pääsevät tänne Suomeen. Ei suomimiestä mihinkään pakoteta vaan ne oikeen hakee niitä Venäläisiä naisia, ja Thaikkuja haetaan tänne Suomeen. - Ole lissu hiljaa
Ketään ei viedä väkisin keneltäkään, ja ketään ei voida pakottaa mihinkään. Ja mistä tuostakaan tietää, nainen voi olla niin varakas ihan omasta takaa, että on varaa vain olla. Jos mulla olisi varaa olla kotona 24/7, niin ihan varmasti myös olisin.
- kossu
Ole lissu hiljaa kirjoitti:
Ketään ei viedä väkisin keneltäkään, ja ketään ei voida pakottaa mihinkään. Ja mistä tuostakaan tietää, nainen voi olla niin varakas ihan omasta takaa, että on varaa vain olla. Jos mulla olisi varaa olla kotona 24/7, niin ihan varmasti myös olisin.
Samaa mieltä se nainenhan voi olla vaikka sairaseläkkeellä ja perinnyt huomattavan omaisuuden sen ei enään tarvii tehä työtä.
Se mieshän tietty tykkää siitä naisesta, mutta ei lissu voi sellasta ymmärtää, et joku rakastuu ja tykkää jostakusta, aina hänen mielestään on hyötytarkoitus, kun ihmiset elää yhdessä.
Hyötytarkoituksen takii hänkin eli exänsä kans, ja nyt parkuu jo 10:.ttä vuotta, kun hyöty löysi rakkauden.
- .....
"Toisten miehet viejänaiset on erittäin aktkeria ja mieleltään sairaita."
Mitkä ihmeen toistenmiestenviejänaiset? Ei sellaisia ole olemassakaan :D
Eri asia jos on lauma joitain toistenmiestenviejänaisia, jotka aseella uhaten murtautuvat toisten koteihin ja vievät miehiä, se on sitten asia erikseen. Mutta muissa tapauksissa ne miehet ovat kyllä lähteneet ihan vapaaehtoisesti. Ei ketään voi väkisin viedä mistään.
Katkeria? Mieleltään sairaita? No, ehkä ne aseella uhkailevat toistenmiestenviejänaiset ovat jotenkin sairaita, mielestäni kaikki sillä tavoin käyttäytyvät ovat vähintäänkin häiriintyneitä. Muuten en kyllä mene allekirjoittamaan sitä, että kaikki naiset joiden miehillä on menneisyys ja muita parisuhteita takanaan, ovat "katkeria ja mieleltään sairaita". Siinä tapauksessa varmaan 90% aikuisväestöstä olisi sairaita, aika harva on loppuelämänsä yhdessä sen ensimmäisen teinirakkautensa kanssa.
"Muuta ei voi sanoa, hyväksikäyttäjiä rahallisesti, kun ei menä töihin."
Nykyaikana ei muuten noin vain "mennä töihin". Itselläni on esim. vanhempainvapaa päättynyt ja jouduin työttömäksi, koska vanhassa työpaikassani ei ollut minulle enää töitä. Olen hakenut aktiivisesti töitä, niin hakulomakkeilla, sähköpostitse, soittamalla kuin paikan päällä käymälläkin, mutta tällä hetkellä töitä ei ole. Minulla on 2 ammattia, ja kummallakaan alalla töitä ei ole. Opiskelemaankaan en ole lähdössä, opintotuki on vielä pienempi kuin työttömyyskorvaus, enkä oikeastaan tiedä, mihin muuhun ammattiin sitten opiskelisin, kun olen jo omalla alallani.
Hoidan siis kotona lapsiamme. Mies käy töissä. Olen valmis lähtemään töihin, jos töitä jostain saan, lastenhoito on siltä osin järjestetty.
Olenko mielestäsi siis "hyväksikäyttäjä rahallisesti"? Saan kuussa sen verran, että pystyn maksamaan henk.kohtaiset laskuni, mutta kyllä mies joutuu minua osittain elättämään. Toisaalta, mieheni sanoo, että teen arvokasta työtä hoitamalla pieniämme kotona, lapset saavat aikaa oman äidin kanssa eivätkä ole vierailla hoidossa.
Parvekkeella en kyllä ehdi kaljottelemaan enkä lukemaan MeNaisia, työntäyteistä on arkemme lapsiperheessä.
"Sääli miehiä, jotka moiseen alistuu pakotetusti."
Miten "alistetaan pakotetusti"? Mistä sinä esim. tiedät, että naapurissa asuva miehesi on alistettu pakotetusti elättämään ja elämään naisensa kanssa? Eiköhän miehellä, tai miehillä yleensä, ole valta potkaista ulos, jos ei huvita jonkun kanssa elää. Jos naapurisi haluaa elättää puolisoaan, niin miksi se sinua niin haittaa? Miksi sinua ylipäätään kiinnostaa, miten muut rahansa käyttävät? Eikö se ole jokaisen oma asia? Joku on valmis tekemään töitä elättääkseen rakkaitaan, miten se on sinulta pois? Mikä sääli se on, jos mies rakastaa puolisoaan ja haluaa tätä elättää? - laiskat naiset
Monet naiset jäävät miehen eläteiksi, kun eivät itse viitsi mennä töihin. Kaljaa ja viinaa pitää saada, mutta ei tehdä mitään sen eteen että voi sitä ostaa omilla rahoilla.
Elättäjä miehiä löytyy, mutta sitten ne naiset alkaa huutaa siitä kun mies elättää omia lapsia tai exää, heitä ei saa elättää, mutta tätä elätti naista pitää elättää ja passata.
Jos kaljaa ja viinaa haluu, pitää mennä töihin, eikä jäädä loiseksi kenenkään omaan kotiin.- On edes mies
Vituttaako sinua kun ei ole äijää?
- Huutaja h
Juotko omiasi.
- sitä päivää odottele
On edes mies kirjoitti:
On minul äijä, tai oikeesti mies! Kyllä mua v... se että jotkut kaljanaiset jää miehen eläteiksi. Mutta eihän se toki ole minulta pois vaikka nainen joisi miehen talon alta... silloin minä vaan nauraisin ja sanoisin, että rakkaus on sokea.
- Sivusta seurannut
On edes mies kirjoitti:
Hmm, olisikohan avaajan pointti siinä, että äijällä täytyy AINA olla jonkinlainen nainen? :)
Jos ei löydä hyvää naista (naapurista?), kelpaa työtön, tupakoiva kaljaseppokin? Mutta kuten aiemmin mainittu, täytyy tuolla kaljasiepollakin olla yksi hyvä ominaisuus, mikä ehka avaajalta juuri puuttuu, mutta mitä kaljasiepon äijä arvostaa. :D - toiset tykkää toiset
Sivusta seurannut kirjoitti:
Hmm, olisikohan avaajan pointti siinä, että äijällä täytyy AINA olla jonkinlainen nainen? :)
Jos ei löydä hyvää naista (naapurista?), kelpaa työtön, tupakoiva kaljaseppokin? Mutta kuten aiemmin mainittu, täytyy tuolla kaljasiepollakin olla yksi hyvä ominaisuus, mikä ehka avaajalta juuri puuttuu, mutta mitä kaljasiepon äijä arvostaa. :Dkaljanaista kun kaikki ei huoli, niin hänelle se on varma saalis jota muut ei havittele.
- Sivusta seurannut
toiset tykkää toiset kirjoitti:
kaljanaista kun kaikki ei huoli, niin hänelle se on varma saalis jota muut ei havittele.
Joten meinaatko, että kaljasiepon ainoa hyvä ominaisuus on se, että muut eivät huoli? Juu, varmaan olet oikeassa ja mies sitten takuulla arvostaa juuri tätä ominaisuutta.
- Sivusta seurannut
sitä päivää odottele kirjoitti:
On minul äijä, tai oikeesti mies! Kyllä mua v... se että jotkut kaljanaiset jää miehen eläteiksi. Mutta eihän se toki ole minulta pois vaikka nainen joisi miehen talon alta... silloin minä vaan nauraisin ja sanoisin, että rakkaus on sokea.
Paljon parempi, että kaljasieppo on jonkun äijän elätettävänä, kuin että minä joudun häntä elättämään maksamillani veroilla.
- elatusvelvollinen
Avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisosta, oli se sitte mies tai nainen ja niitä töitä ei nykyään ole tuosta vaan, mutta exä on entinen ja siihen ei ole mitään elatusvastuuta ,miksi se exä ei mene töihin ja tienaa omat kalja ja röökirahansa.Sossusta exän pitää niitä tukiaisia hakea ei ex mieheltään.
Lastensuojelussa on määritelty ne elarit ne nyt tietysti maksetaan. - hahahaaa ,,,,
sitä päivää odottele kirjoitti:
Onko sulla Lissu krapula ja rahat loppu, että et pääse kaljaa hakeen kaupasta ja naapurissa juodaan kaljaa ja sinä katsot kuivinsuin ja sua veetuttaa, kun siellä juodaan ja sulla ei ole yhtään.
Kuule vieppäs ne tyhjät tölkit ja pullot kauppaan ja voit naapuristakin pyytää ne tyhjät, vie ne kauppaan niin voit edes pari kaljaa saada enshätään, siinä sitten juodessa keksi jokin ratkaisun mistä lisää ja veetutuksessasi skrivaat tänne pari kivaa aloitusta. - Jack Daniel's
toiset tykkää toiset kirjoitti:
kaljanaista kun kaikki ei huoli, niin hänelle se on varma saalis jota muut ei havittele.
Juu molempien on juotava, ei sellaista juopottelua kukaan nyt selvinpäin katsele, täytyy olla kaljaseppo ja viskisieppo yhdessä.
- elätä sinä vaan
elatusvelvollinen kirjoitti:
Avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisosta, oli se sitte mies tai nainen ja niitä töitä ei nykyään ole tuosta vaan, mutta exä on entinen ja siihen ei ole mitään elatusvastuuta ,miksi se exä ei mene töihin ja tienaa omat kalja ja röökirahansa.Sossusta exän pitää niitä tukiaisia hakea ei ex mieheltään.
Lastensuojelussa on määritelty ne elarit ne nyt tietysti maksetaan.Sie meinaat että lasten äiti töihin ja uus eukko loisimaan tilalle elämään siivellä??? juopottelemaan ja sammumaan joka päivä.
Huh.. mikä ajatus. - elatusvelvollinen
elätä sinä vaan kirjoitti:
Sie meinaat että lasten äiti töihin ja uus eukko loisimaan tilalle elämään siivellä??? juopottelemaan ja sammumaan joka päivä.
Huh.. mikä ajatus.Enkä meinaa idiootti, vaan avioliittolaissa on kohta jossa lukee, että aviopuolisot ovat elatusvevollisia toisiaan kohtaan.Lue avioliittolaki.
Ex muijaa kohtaan ei tosiaanka ole mitään elatusvelvollisuutta.
Minun lapseni asuu minulla ja ex muija maksaa elareita ja on pätkätöissä sairaalassa.
Minun nykyinen vaimoni teinaa tällähetkellä enempi, kun minä, eikä hän käytä päihteitä. - lissu, häirikkö
elätä sinä vaan kirjoitti:
Sie meinaat että lasten äiti töihin ja uus eukko loisimaan tilalle elämään siivellä??? juopottelemaan ja sammumaan joka päivä.
Huh.. mikä ajatus.Hae nyt lissu sitä kaljaa kaupasta, et toi sun krapulasi hellittää ja lakkaa haastamasta riitaa jokasen kaa.
- ootko ihan seko
No ihan oli uutinen mulle, että miehen pitäis ex-muijaansakin elättää. Eiköhän jokainen vastuunkantava aikuinen mies elätä ne lapsensa, mutta se ex on ex!
- todellinen ylläri ky
ootko ihan seko kirjoitti:
No ihan oli uutinen mulle, että miehen pitäis ex-muijaansakin elättää. Eiköhän jokainen vastuunkantava aikuinen mies elätä ne lapsensa, mutta se ex on ex!
Mulle oli yllätys että ennemmin mies elättää kaljoittelevan naisen kun maksaa elatusmaksuja lapsilleen, todellinen yllätys!!! Vai onk se toive vaan uusilta naikkosilta, että lapsista ei tarvi välittää kunhan he saavat kaljaa ja ilmaisen asumisen, elää siis miehen siivellä??
- ;) ;) ;) ;)
todellinen ylläri ky kirjoitti:
Mulle oli yllätys että ennemmin mies elättää kaljoittelevan naisen kun maksaa elatusmaksuja lapsilleen, todellinen yllätys!!! Vai onk se toive vaan uusilta naikkosilta, että lapsista ei tarvi välittää kunhan he saavat kaljaa ja ilmaisen asumisen, elää siis miehen siivellä??
Miten se exän elättäminen muuttuikin lasten elatusmaksuiksi? Meinaatko että exä elää lasten elatusmaksuilla? Nythän sie ihan ittes pussiin puhuit. :)
Eikö sovita niin, että aikuiset elättää itse itsensä ja työttömät kaljasiepot maksaa siipoilleen esim. luonnossa, jolleivat satu olemaan sikarikkaita perijättäriä tai hyvillä eläkkeillä eläviä. Nää on kaikki parisuhteen sisäisiä asioita. Ei puututa niihin. ;)
- No niin pä niin
Oletpa huvin yksityiskohtaisesti perillä naapuriesi asioista. Jouten oleva akka joka kyttää toisia.
- hyi kauheeta!
Ei tarvi kyttää, tuossahan ne asuu naapurissa.. kaljaa kantaa kassikaupalla, ja nainen vaan kotona lihoo päivät pitkät, kun ei tee muuta kun kaljottelee.
- kossu
hyi kauheeta! kirjoitti:
Ei tarvi kyttää, tuossahan ne asuu naapurissa.. kaljaa kantaa kassikaupalla, ja nainen vaan kotona lihoo päivät pitkät, kun ei tee muuta kun kaljottelee.
Hae sinäkin sitä kaljaa, et ei tarvi kateellisena katsoa,kun naapurit juo.
- Pata kattilaa....
hyi kauheeta! kirjoitti:
Eli sinäkin lorvit kotona päivät pitkät, koska voit tietää mitä naapurisi tekee päivät pitkät kotonaan?
- eräs vaan
Oletko varma, että asiat ovat juuri niin kuin luulet niiden olevan? Mitä jos nainen hakee töitä koko ajan, mutta ei juuri nyt niitä saa? Mistä tiedät mitä nainen tekee tai jättää tekemättä?? Mitä jos se nainen tekeekin siellä kaikki kotityöt ja mies on jokusen kerran levittänyt pyykkiä ja imuroinut?
Mistä tiedät, että mies maksaa naisen auton? Tunnut olevan kummallisen hyvin perillä asioista... kuulostaa kuin olisit enemmänkin miehen ex kumppani kuin naapuri kyttääjä.- ...
Jos tämä on taas se lissu-ukko, joka on rakastunut naapurin perttiin. Kaihertaahan se mieltä, kun pertti tykkääkin naisista - vaikkakin röökaavista ja kaljottelevista, vaikka olis ollut tarjolla pururadalla timmiksi hiottua lissumiesvartaloa.
- kdjkfjierughiuaqhf
... kirjoitti:
Jos tämä on taas se lissu-ukko, joka on rakastunut naapurin perttiin. Kaihertaahan se mieltä, kun pertti tykkääkin naisista - vaikkakin röökaavista ja kaljottelevista, vaikka olis ollut tarjolla pururadalla timmiksi hiottua lissumiesvartaloa.
Lissu-ukko? Perustele?
- Ihanaelämä
Mistä tiedät kenen rahoilla nainen elää?Tiedätkö hänen pankkitilinsä saldon?
Tämä nainen on mahdollisesti miehensä unelma ja mies haluaa tehdä kaikkensa että nainen on onnellinen. Se on täysin näiden kahden välinen asia.
Tiedättekö naiset, monen miehen toive on että pystyy tekemään naisen onnelliseksi, naisen vaan tulee osata ottaa vastaan mitä mies tarjoaa.
Se voi olla eri ihmisille/naisille eri asioita. Tärkeintä on tietysti rakkaus, niin että rakastaa toista ja myös osaa vastaanottaa rakkautta.
Sinä valittaja/kateellinen kannattais varmaan keskittyä omaan elämään. Tuollainen mies joka haluaa tehdä puolestasi monia asioita että olisit onnellinen voi olla aivan naapurissa. - voeaikoja
Haha! Oletko tosissas oikeesti?? Mene itse kyseiselle henkilölle kertomaan asiasi, ei se täällä puimalla miksikään muutu, jos se sinun elämää NOIN paljon häiritsee!
- Onnen ydin perhe
On se onni, ettei ole koskaan tarvinnut olla huolissaan ja tekemisissä ex miehen naikkosista. Olisi ollut julmaa lapsia kohtaan jos olisivat joutuneet näkemään isänsä naikkoset. Meille ie ole koskaan niitä tuonut, emmekä me ole heitä menneet katsomaan ex isän ex miehen asunnollekkaan. Miksi meidän pitäisi olla tekemisissä ex miehen sutturoiden kanssa?
Riitti kun hajoittivat perheemme ja veivät miehen pois... lapset jäivät ilman isää.
Onneksi mies ei ole koskaan pakottanut lapsiaan edes asumaan luokseen, koska tiesi että hänen naikkoset ovat lapsille huonoa seuraa. En voisi kuvitellakkaan että kehtaisin katsoa lapsiani silmiin, jos sutturat olisivat haukkuneet ja kohdelleet lapsiamme huonosti.
Onneksi ei ole tarvinnut heitä nähdä, elämämme on niin onnekasta ja ihanaa ollut, kun on saanut turvassa olla ilman kenenkään vieraan ja ulkopuolisen sutturan haukkuja ja ilkeyksiä.
Mieskin sanoi että hänen naikkoset ovat erittäin huonoa seuraa meille, eikä siksi ole pakottanut meitä näkemään niitä naakkoja.
Lapsemme ovat erittäin onnellisia kun ovat saaneet lapsuuden turvallisesti olla, eikä ole tarvinnut pelätä isän naikkosia ja joutua niiden kynsiin.
Parasta mitä on, se että lapset sanovat aina kuinka ihana ja paras äiti olenkaan ollut.- copy-paste
Jaahas, tääkin ketjun loppuun tuli tämä tuttu liturgia, joka on näillä palstoilla luettu tuhansiin kertoihin.....
- Sekaisin olet
10 vuotta olet 24/7 miettinyt exäsi uutta puolisota.
- kieroja akkoja
Yleensä ne uusiot panee miehen talouden sekaisin. Ovat kotona tai siis miehen talossa laiskottelemassa, käyttää miehen rahat, asuu ilmaiseksi, ja kun rahat loppuu ja täys ylläpito, vaihdetaan uusi mies.. silllailla se menee. Ja miehet ne maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181