Kuin kaksikymmentä tonnia olisi heitetty minun sieluuni
Sanoit nuo sanat, en pääsee yli sanoistasi oli kuin myrkkyä
käärme olit.
Etsit silmieni kautta osaksi minun sydäntäni
hienovaraisestisinne menitkin.
Voit suunnitella oman suunnitelman, tappaa kaiken sisälläni.
Taitavasti olet sen tehnyt
Ja rakkautesi houkutuslintuna sokkona satutettuna.
Kaikki luottamus on pois.
Onko tuo minun vertani
valuu sielustani.
Olen kuin keinussa holtittomasti heilun edestakaisin.
Tietämättä ja tuntematta, loppua kohti
Murskattu jää
10
383
Vastaukset
- ahdistunut2
Mitkä sanat?
- jää on nyt vettä
ne kakskyt tonnia oli ihan haista vittu -rahaa.
Olisit työntänyt ne vaikka perseensilmästäs sisään. En olisi tarttenut sun pahan rahaa senttiäkään.- sivusta veikkaan
Ei varmaan ollut rahasta kyse....
- ed.
sivusta veikkaan kirjoitti:
Ei varmaan ollut rahasta kyse....
pahalta ja pelkkää pahan rahaa... hyi saatana sentään.
- murskattu jää
Rahasta ei ole kyse, vaan jäästä jonka hän heitti sydämmeen.
Otsikko kertoo sen. - No mut
mitä hän sitten sanoi? Miksi et kerro suoraan hänelle, kun ahdistaa tällaiset.
- murskatu jää
En voi sanoa enää, en halua. Ei kellekään täällä ole tarkoitettu.
- Nainen3
Minä sanoin kerran liian julmasti eräälle ihanalle miehelle. Kaduttaa se edelleen. Anteeksi jos se olit sinä. Sinä pelästytit minut rehellisillä sanoillasi, rakkaudellasi, ja minä hölmö juoksin suin päin karkuun vaikka olisin halunnut tehdä päin vastoin. Mutta minua oli satutettu enkä uskaltanut enää luottaa... Olen ehjä jälleen, rakkaus kuplii sisälläni, mutta on kai jo liian myöhäistä.
- M.... Mies
Nainen3 kirjoitti:
Minä sanoin kerran liian julmasti eräälle ihanalle miehelle. Kaduttaa se edelleen. Anteeksi jos se olit sinä. Sinä pelästytit minut rehellisillä sanoillasi, rakkaudellasi, ja minä hölmö juoksin suin päin karkuun vaikka olisin halunnut tehdä päin vastoin. Mutta minua oli satutettu enkä uskaltanut enää luottaa... Olen ehjä jälleen, rakkaus kuplii sisälläni, mutta on kai jo liian myöhäistä.
Jos tilanne oli noin kuin kuvasit niin kirjoita sille miehelle suoraan. Kerro tunteesi kirjeitse tai pyydä mahdollisuutta jutella kasvotusten.
Et voi oikeasti hävitä mitään ainoastaan voittaa.
Toinen ihminen voi oikeasti ymmärtää jos kerrot kaiken. Jokainen meistä tekee virheitä ja sanoo joskus liian pahasti...se on inhimillistä.
Tsemppiä sinulle :)
- Murskattu jää
Alkuperäinen - olen nainen. koita ottaa yhteyttä Nainen3 siihen mieheen, niin ei harmita koko loppuelämää.
Suoruuteni on minunkin vika,olen huomannut sen ja joskus kärsinyt siitä enemissäkin määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494