Löysin sun kuvan netistä :) jossa pitelet roosa vauvaa.
ok
20
177
Vastaukset
- Pantteri rosa
;))
- Ok..
joo ;) Suvia ikävä
- Voi rosa rosa
toivottavasti löydät suvin, sitkeä kaipaamisesi osoittaa aidon kiinnostuksesi. Pidän peukkuja, ja hieron buddha patsaani masua, jos se auttaisi ;D
- Ok..
kuka ihme sä oot :D vähän pelottavaa että joku tietää mun kaipaavan suvia :o
- Kaikki joilla
on hivenen loogista päättelykykyä osaa päätellä asioita. Tiedän sun koko nimesi, tiedän asuinpaikkasi, tiedän kaipaamasi, henkilön, tiedän että sulla on mies, tiedän että selvisit vaikeasta sairaudesta äskettäin. Tiedän myös ne paikkakunnat nimeltä, asutte eri paikkakunnilla, toinen oulussa toinen jyväskylässä. Tiedän myös ulkonäkönne.. Pelottavaako? ;D
Mutta toivon todella että saat sen henkilön.. - Ainiin luultavasti
tapasit suvin jossain koulussa, siitä en kyllä ole varma?
- ok..
Kaikki joilla kirjoitti:
on hivenen loogista päättelykykyä osaa päätellä asioita. Tiedän sun koko nimesi, tiedän asuinpaikkasi, tiedän kaipaamasi, henkilön, tiedän että sulla on mies, tiedän että selvisit vaikeasta sairaudesta äskettäin. Tiedän myös ne paikkakunnat nimeltä, asutte eri paikkakunnilla, toinen oulussa toinen jyväskylässä. Tiedän myös ulkonäkönne.. Pelottavaako? ;D
Mutta toivon todella että saat sen henkilön..Mä pysyn kaukana ja mullla ei ole mitään tavoitteita saada koko hemkilöä juttelemaan mun kanssa.
- Ok...
No et varmana kyllä tiedä mun koko nimeä ja mulla ei ole miestä.
- Tiedänpäs
sun sukunimi on eräs lintu, anteeksi ei ole tarkoitus kiusata, mulla on vaan hyvä päättelykyky ;D
Testeissäkin todistettu. - Muah hah hah haa
Tiedänpäs kirjoitti:
sun sukunimi on eräs lintu, anteeksi ei ole tarkoitus kiusata, mulla on vaan hyvä päättelykyky ;D
Testeissäkin todistettu.harakka on sukunimeni
- ok..
No ei kyllä ole. Ehkä satut tietämään mut.
- Ok..
mistä satut tietämään? kaipaan vaan kaverina.
- ok..
Mistä voit tietää yksityisasioistani kun en oo täällä niistä kertonut enkä kyllä sullekaan?
- Noh noh
älä ota näitä niin vakavasti, tieto on valtaa ja mulla sitä vaan on paljon. Siitä omasta ihastuksesta tiedän paljon vähemmän kuin susta.. ;D
- Mäkin tiedän
Suvi taitaa itse kirjottaa. :D:D
- niin niin
:D no hyvä että tykkäät jostain muusta.
- Kyllä mä sustakin
tykkään, mutten sillai kun siitä omasta ihastuksesta, että en lähde kanssasi ulos vaikka pyydät kuitenkin jossainvaiheessa. Sorggis.
- niin niin
Ei musta kannata tykätä. :D
- niin niin
oon yleensä vika joka tekee aloitteen. mitä järkeä laittaa jotain tuollaista jos ei oo halua nähdä. :D en tie, en ymmärrä.
- kerrokerro 2
Ootko Suvi? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511457- 639930
- 1505609
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652825
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792613