ettei koskaan enää. Aiotko pitää sen lupauksen? Enää en tiedä miksi edes pyysin sulta sen lupauksen.
Mies, Lupasit kun erottiin
8
172
Vastaukset
- pyrstö pystyyn
Lopeta nyt hyvä nainen tuo. Minulle mies sanoi että uskoo että vaikka erottaisiin, joku päivä päädyttäisiin jälleen yhteen. Minä ajattelin mielessäni että jos hän nyt päästää minut vielä menemään, en enää koskaan ole hänen kanssaan missään tekemisissä-en, vaikka henki riiippuisi siitä. Tämän itselleni antamani lupauksen aion pitää ja on hyvä elää kun on tehnyt sen päätöksen. Älä sinäkään kiusaa itseäsi tuolla tavoin.
- Heippa! ;D
Juuri näin, hyvä!
Mulle eräs mies sanoi siirtyvänsä nyt "katselemaan eteenpäin" ja että toivoo kuitenkin että minä tulisin vastaan siellä vielä joskus. Wrong move! Ainut mikä tulee näkymään siellä edessäpäin, on mun hyvännäköinen saavuttamaton takapuoli, hah.
Muksaa perjantaita kaikille särkyneille sydämille ja ikävöiville hölmöille :)
- ei hyvää päivää
Taidat luulla mua joksikin toiseksi koska mitään tälläistä ei ole tullut lupailtua.
- On muuten hyvä päivä
Sinä taidat itse luulla häntä joksikin toiseksi. Ei hyvää päivää :D
- Kysymys aapeelle
ei koskaan enää : mitä ?
- ap..
seurustella
- never say never
Sinä tiedät, etten minä pystyisi sinulle sanomaan ei.
- ????????????????????
Onkos zuippa ja sinna joskus muka seurustellut, muuta ku netissä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain747617Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1283037- 1531884
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha691709Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1261540Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721482- 1321202
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784