nähdessäsi ikävöimäsi henkilön?
Miten reagoit
21
333
Vastaukset
- on siinä tekemistä
Koitan rauhoittaa pumppuni, koitan olla punastumatta, koitan olla rennosti, koitan puhua järkeviä, koitan hymyillä luonnollisesti :D
- Kaihoisa mies
Vaikea olla luonnollisesti.
- tomaattivieköön
Tekisiköhän jotain järkevää että kävisi esim. ostamassa kaljaa?
Tuollaiset keskustelutkin... jotkut niistä tajuavat kaiken mutta ovat vähän vaativiakin aavistella että mistä on kysymys aina välillä.
HELLUREI, HELLUREI! haaahhah.- ja............
sinä täällä, puhu mulle tuhmia, italiaksi taksi :P
- eihavaintoa
en tiedä,en ole nähnyt.
- Kaikki Nauraa
Änkytän. Tiputtelen tavaroita. Punastun korviani myöten.
- Moi?
Ei kyllä mitään hajua enää, kun ei ole puhe-etäisyydellä ollut yli vuoteen. Korkeintaan saattaa johonkin kauppaan sattua yhtäaikaa, niinkuin viimeksi. En tosiaan tiedä miten reagoin jos näen. Menenkö karkuun, vai sanonko "Moi" ja menen sitten karkuun?
- menen1
paniikkiin ja teen juuri niinkuin en haluaisi, eli menen pakoon:(
- en voi vastata koska
Enpä ole nähnyt enkä näe tulevaisuudessa.
- että sil viisii
Riippu siitä missä näen,en välttämättä reagoi mitenkään.Tai sitten ihan sekasin.
- vastarannan kiiski
En mitenkään, koska ei nähdä koskaan missään, ikinä. Tyhmä kysymys muutenkin.
- on se ihana mies
Punastun, alan puhua liikaa.
- En mitenkään
vaikka oikeesti tekisi mieli hyökätä syliin pusuttelemaan ;)
- Kaikki..
riippuu siitä tuleeko vastaan yksin vai elämänkumppaninsa kanssa..
- multiple meanings
- nainen olen
Hymyilen tyhmästi ("joku" taisi joskus sanoa virnistelyksi ;D), silmiin tulee sellainen tyhjä haaveileva katse, puhun ihan tyhmiä juttuja, keksin tikusta asiaa ja nauran hänen jutuilleen (pätee meihin molempiin), piikittelen häntä hyväntahtoisesti.
Eli olen siis saakelin rasittava. Tapahtuu jäätyminen,olen hiljaista poikaa,ja vaikutan oudolta hiipparilta,mikä kyllä muutenkin olen,mutta vielä PALJON oudommaksi menee.
- Ujo ja Herkkä Miäs
Olen hiljaista ja nöyrää poikaa. Kunnioitan aitoa rakkautta. Siinä se on kiteytettynä.
- voi vittuun painuu
En enää koskaan ole huomaavinanikaan häntä. Siis jos niin kummallisesti kävis että samoihin piireihin eksyttäis.
- Aivan typerä siis
Nautin lämmöstä joka minut valtaa. Olen rento ja paratiisi saarilla LEIJUMASSA. Hymyilen kuin Hangon keksi ja tapitan ihmeissään.
- Boomm
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12104812
Häviän kuten tämä palsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623