Mikä olisi mieluisin vaihtoehto seuraavista maisemista?
http://www.tripadvisor.com/InfoCenter-a_ctr.hotelviewsEN1
Hotelleja
14
118
Vastaukset
- jenkit tai italia
Ei ainakaan mitään hemmetin igluja;)
- ap.
Aika pahan pistit... mennään kaikkiin? Tosta äkkiseltään sanottuna lähtisin noista Namibiaan. Tuli jotenkin paras ja rauhallisin fiilis siitä. Oot muuten hyvä vaivuttamaan haaveisiin... Maksaisko tän lystin myös joku? Mulla ei ainakaan oo varaa... :D
- ed.
Oonko mä näin haaveissani, että kirjoitin ap, vaikka piti kirjoittaa ihan muuta? :D Oon vähän väsynyt. Anteeksi oikea ap :) Jäin miettimään matkustusjuttuja...
- ap.
ed. kirjoitti:
Oonko mä näin haaveissani, että kirjoitin ap, vaikka piti kirjoittaa ihan muuta? :D Oon vähän väsynyt. Anteeksi oikea ap :) Jäin miettimään matkustusjuttuja...
No worries, hyvä välillä haveilla jostain muustakin kun ikävöidessä...
- ap.
Pummilla Tallinnaan tai Namibiaan ;)
- ed. sekoilija
ap. kirjoitti:
Näinpä :)) Mennyt muutenkin ihan haaveiluksi koko päivä... Ei se mitään, välillä näinkin ;) Kiva ois matkustaa vähän kaikkialle. Oikeassa seurassa sekin tietenkin hauskempaa.
- ed. sekoilija
ap. kirjoitti:
Sitten kun näkee uusia ihmeellisiä paikkoja, tulee väkisinkin mieleen, että haluaisi näyttää saman sille kaivatulle. Vähemmän ihmeellisetkin riittää tähän. Mulle riittää esim vain poikkeuksellisen kaunis sää tai näkymä. Hölmöjä juttuja, mutta tosia.
- Ekomatkavinkki
Kanna parisänky heinäpellolle. Tulee sama fiilis.
- ap.
Ekomatkavinkki kirjoitti:
Kanna parisänky heinäpellolle. Tulee sama fiilis.
Heh, täytyy varmaan odotella lämpösempiä hetkiä ;)
- Kaihoisa mies
Ehdottomasti Namibia.Olihan mainittu jotain maagisuudesta ;)
- vaaleakutrinen
Mikään ei noista napannut
- Patagonia on
kyllä upea
- Saariselälleselällee
Kakslauttanen Hotel & Igloo Village
Tuonne tuonne tuonne!!!!!! Jostain dokkarista näin kauan sitten tuollaisen Lapista ja unelmoinut siitä lähtien.
Lähetkö mun kanssa?- sinnemennäänyhes
oih, se oli just tämä minkä näin dokkarista... ihanaa http://www.kakslauttanen.fi/fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844