Miten mä pääsen eroon tuosta paskaohjelmasta???
Löytyi tällainen ohje:
http://www.techsupportall.com/remove-qone8-com-removal-guide/
Mutta mitäs kun koko ohjelmaa ei löydy lisää/poista sovelluksesta? Mulla on ajettu muutamaan kertaan läpi ccleaner sekä sbypot joten ovat saattaneet ko. hölmöläisen siirtää/poistaa jo johonkin.
Nettiselaimesta mä en sitä pois saa sillä jos klikkaan itseni selaimen propertieseihin kuten ohjeessa neuvotaan, ja yritän deletoida polun, OK-ta painaessa saan virheilmon, että varmistathan että polku on kunnossa. Se ei siis anna vaihtaa tai poistaa sitä. Sama juttu ihan tavan userina tai adminina kirjautuneena.
Joku saitti väitti Qone8 käyttävän hakuihin googlen-hakemistoja, mutta paskanmarjat sanon mä. Sitä ei voi yksinkertaisesti käyttää edes kunnolliseen "googlettamiseen" kun hakutuloksia on vähän ja nekin sinne suuntaan joten mä.todellakin.haluan.tästä.kakkasoftasta.eroon.ja.pian.
Suututtaa.joka.kerta.kun.avaan.selaimen.ja.se.pärähtää.näkösälle.
Start.qone8.com helvetti joka selaimessa!!!
4
186
Vastaukset
Mistä selaimesta kyse?
- y_fin
Kannattaa kokeilla sen nimistä ohjelmaa kuin Adwcleaner (löytyy esim. http://www.techspot.com/downloads/5774-adwcleaner.html), sillä sain omaa konetta vaivanneen QVO6-haitakkeen, joka on samantyyppinen kuin tämän viestiketjun aloittajan kuvailema haitake.
- Plikka_Esbuusta
"sillä sain omaa konetta vaivanneen QVO6-haitakkeen, joka on samantyyppinen kuin tämän viestiketjun aloittajan kuvailema haitake. "
Siis saitko sen haitakkeen vai saitko sen pois? ;)
Olen saanut hoidettua nyt tuon ongelman Explorerista. Jäljellä on Opera jossa myllää toinen samanmoinen: start.mysearchdial.com. Tämä kaveri antoi kyllä uudelleen asettaa googlen kotisivuksi mutta sivutuotteena aukaisee nyt 2 tabia kerralla joista toisessa majailee.
Kuka näitä sittiäisiä oikein väsää ja miksi???? Ei voi tajuta mitä tuokin hyödyttää ketään. - y_fin
Anteeksi kun en osannut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi :/ (ajatuskatko näemmä iski)
Siis _sain sen haitakkeen kokonaan pois_ tuolla Awdcleaner-ohjelmalla :--)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 325024
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394489Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394411Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364234Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2194202Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264072Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?693808Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1403656Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203004Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!272971