Start.qone8.com helvetti joka selaimessa!!!

Plikka_Esbuuusta

Miten mä pääsen eroon tuosta paskaohjelmasta???

Löytyi tällainen ohje:
http://www.techsupportall.com/remove-qone8-com-removal-guide/

Mutta mitäs kun koko ohjelmaa ei löydy lisää/poista sovelluksesta? Mulla on ajettu muutamaan kertaan läpi ccleaner sekä sbypot joten ovat saattaneet ko. hölmöläisen siirtää/poistaa jo johonkin.

Nettiselaimesta mä en sitä pois saa sillä jos klikkaan itseni selaimen propertieseihin kuten ohjeessa neuvotaan, ja yritän deletoida polun, OK-ta painaessa saan virheilmon, että varmistathan että polku on kunnossa. Se ei siis anna vaihtaa tai poistaa sitä. Sama juttu ihan tavan userina tai adminina kirjautuneena.

Joku saitti väitti Qone8 käyttävän hakuihin googlen-hakemistoja, mutta paskanmarjat sanon mä. Sitä ei voi yksinkertaisesti käyttää edes kunnolliseen "googlettamiseen" kun hakutuloksia on vähän ja nekin sinne suuntaan joten mä.todellakin.haluan.tästä.kakkasoftasta.eroon.ja.pian.

Suututtaa.joka.kerta.kun.avaan.selaimen.ja.se.pärähtää.näkösälle.

4

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä selaimesta kyse?

• y_fin
    • Plikka_Esbuusta

"sillä sain omaa konetta vaivanneen QVO6-haitakkeen, joka on samantyyppinen kuin tämän viestiketjun aloittajan kuvailema haitake. "

Siis saitko sen haitakkeen vai saitko sen pois? ;)

Olen saanut hoidettua nyt tuon ongelman Explorerista. Jäljellä on Opera jossa myllää toinen samanmoinen: start.mysearchdial.com. Tämä kaveri antoi kyllä uudelleen asettaa googlen kotisivuksi mutta sivutuotteena aukaisee nyt 2 tabia kerralla joista toisessa majailee.

Kuka näitä sittiäisiä oikein väsää ja miksi???? Ei voi tajuta mitä tuokin hyödyttää ketään.

• y_fin

Anteeksi kun en osannut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi :/ (ajatuskatko näemmä iski)

Siis _sain sen haitakkeen kokonaan pois_ tuolla Awdcleaner-ohjelmalla :--)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4876
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2905
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2689
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2260
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1742
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1671
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16