Miten mä pääsen eroon tuosta paskaohjelmasta???
Löytyi tällainen ohje:
http://www.techsupportall.com/remove-qone8-com-removal-guide/
Mutta mitäs kun koko ohjelmaa ei löydy lisää/poista sovelluksesta? Mulla on ajettu muutamaan kertaan läpi ccleaner sekä sbypot joten ovat saattaneet ko. hölmöläisen siirtää/poistaa jo johonkin.
Nettiselaimesta mä en sitä pois saa sillä jos klikkaan itseni selaimen propertieseihin kuten ohjeessa neuvotaan, ja yritän deletoida polun, OK-ta painaessa saan virheilmon, että varmistathan että polku on kunnossa. Se ei siis anna vaihtaa tai poistaa sitä. Sama juttu ihan tavan userina tai adminina kirjautuneena.
Joku saitti väitti Qone8 käyttävän hakuihin googlen-hakemistoja, mutta paskanmarjat sanon mä. Sitä ei voi yksinkertaisesti käyttää edes kunnolliseen "googlettamiseen" kun hakutuloksia on vähän ja nekin sinne suuntaan joten mä.todellakin.haluan.tästä.kakkasoftasta.eroon.ja.pian.
Suututtaa.joka.kerta.kun.avaan.selaimen.ja.se.pärähtää.näkösälle.
Start.qone8.com helvetti joka selaimessa!!!
4
207
Vastaukset
Mistä selaimesta kyse?
- y_fin
Kannattaa kokeilla sen nimistä ohjelmaa kuin Adwcleaner (löytyy esim. http://www.techspot.com/downloads/5774-adwcleaner.html), sillä sain omaa konetta vaivanneen QVO6-haitakkeen, joka on samantyyppinen kuin tämän viestiketjun aloittajan kuvailema haitake.
- Plikka_Esbuusta
"sillä sain omaa konetta vaivanneen QVO6-haitakkeen, joka on samantyyppinen kuin tämän viestiketjun aloittajan kuvailema haitake. "
Siis saitko sen haitakkeen vai saitko sen pois? ;)
Olen saanut hoidettua nyt tuon ongelman Explorerista. Jäljellä on Opera jossa myllää toinen samanmoinen: start.mysearchdial.com. Tämä kaveri antoi kyllä uudelleen asettaa googlen kotisivuksi mutta sivutuotteena aukaisee nyt 2 tabia kerralla joista toisessa majailee.
Kuka näitä sittiäisiä oikein väsää ja miksi???? Ei voi tajuta mitä tuokin hyödyttää ketään. - y_fin
Anteeksi kun en osannut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi :/ (ajatuskatko näemmä iski)
Siis _sain sen haitakkeen kokonaan pois_ tuolla Awdcleaner-ohjelmalla :--)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745