Start.qone8.com helvetti joka selaimessa!!!

Plikka_Esbuuusta

Miten mä pääsen eroon tuosta paskaohjelmasta???

Löytyi tällainen ohje:
http://www.techsupportall.com/remove-qone8-com-removal-guide/

Mutta mitäs kun koko ohjelmaa ei löydy lisää/poista sovelluksesta? Mulla on ajettu muutamaan kertaan läpi ccleaner sekä sbypot joten ovat saattaneet ko. hölmöläisen siirtää/poistaa jo johonkin.

Nettiselaimesta mä en sitä pois saa sillä jos klikkaan itseni selaimen propertieseihin kuten ohjeessa neuvotaan, ja yritän deletoida polun, OK-ta painaessa saan virheilmon, että varmistathan että polku on kunnossa. Se ei siis anna vaihtaa tai poistaa sitä. Sama juttu ihan tavan userina tai adminina kirjautuneena.

Joku saitti väitti Qone8 käyttävän hakuihin googlen-hakemistoja, mutta paskanmarjat sanon mä. Sitä ei voi yksinkertaisesti käyttää edes kunnolliseen "googlettamiseen" kun hakutuloksia on vähän ja nekin sinne suuntaan joten mä.todellakin.haluan.tästä.kakkasoftasta.eroon.ja.pian.

Suututtaa.joka.kerta.kun.avaan.selaimen.ja.se.pärähtää.näkösälle.

4

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä selaimesta kyse?

• y_fin
    • Plikka_Esbuusta

"sillä sain omaa konetta vaivanneen QVO6-haitakkeen, joka on samantyyppinen kuin tämän viestiketjun aloittajan kuvailema haitake. "

Siis saitko sen haitakkeen vai saitko sen pois? ;)

Olen saanut hoidettua nyt tuon ongelman Explorerista. Jäljellä on Opera jossa myllää toinen samanmoinen: start.mysearchdial.com. Tämä kaveri antoi kyllä uudelleen asettaa googlen kotisivuksi mutta sivutuotteena aukaisee nyt 2 tabia kerralla joista toisessa majailee.

Kuka näitä sittiäisiä oikein väsää ja miksi???? Ei voi tajuta mitä tuokin hyödyttää ketään.

• y_fin

Anteeksi kun en osannut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi :/ (ajatuskatko näemmä iski)

Siis _sain sen haitakkeen kokonaan pois_ tuolla Awdcleaner-ohjelmalla :--)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3146
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2425
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      60
      1424
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1392
    5. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      865
    6. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      853
    7. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      11
      845
    8. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      777
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      748
    Aihe