Suomi24 on siirtynyt ip-estojen sijaan takkuiluun eli kun on pari, kolme viestiä lähettänyt, ei se enää anna lähettää enempää.
Viesti ei lähde, ei tule numeroita kenttään, sivua ei löydy, ja niin edelleen. Myös muilla palstoilla, kuten apua aloittelijoille olen havainnut saman asian.
Kaikkein naurettavin on ilmoitus "palvelua päivitetään" ilmoitus! Tietenkään ei päivitetä, koska se ilmoitus on tullut jo kolmasti nyt peräkkäin.
Uusi mokkulan yhteys ja kaikki toimii taas, mutta vain parin viestin verran!
Onkos täälläkin samoin?
12
64
Vastaukset
Selvästi Suomi24:ää pyörittää jokin tubutin! Vaihtaisivat Linux-k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä ä n , niin loppuisi takkuilu!
Windows on juurikin tuollainen kolme päivää päivittelevä, tuhoisa tubutin! Eilenkin Suomi24:lle pääsi välillä, välillä päivitteli, välillä ei latautunut sivusto ollenkaan - selvästi jokin tubutin!
Voimme tästäkin vain todeta, että sekä Mac että windows ovat tubuttimia - Linux taasen on aito, ehta k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä !"Voimme tästäkin vain todeta, että sekä Mac että windows ovat tubuttimia - Linux taasen on aito, ehta k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä !"
Arvostan sinua.strange.cyborg kirjoitti:
"Voimme tästäkin vain todeta, että sekä Mac että windows ovat tubuttimia - Linux taasen on aito, ehta k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä !"
Arvostan sinua.Apple-uskovainen strange.cyborg on meillä jo avohoidossa - joka ei tosin näytä riittävän!
tri-windows-mieli-ala kirjoitti:
Apple-uskovainen strange.cyborg on meillä jo avohoidossa - joka ei tosin näytä riittävän!
Heh... Apple-uskovainen. Subjektiivisuus on hienoa, kun sitä ei annostele liikaa.
- Windows on paras!
Pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on tubutin!
Windows on käyttöjärjestelmä ja MAC taas mikä lie, mistä lie, tavattoman ylikallis, pelkkä illuusio-kurttaus!
Tietokoneessa ei tarvita mitään muuta kuin Windows käyttöjärjestelmä ja sillähän sitten toimiikin kaikki - siis ihan kaikki!
Siinä ei mitään linuksin tubuttimia tarvita tai mac-rajoitteisia ylihintaisia kurttauksia!
- 1q2w3e
Taitaa aloittajan käyttis vaan takkuilla, mikä lieneekään, luultavimmin tubutin. Ubuntulla ainakin toimii normaalisti.
- Tubutin tuhoo....†
Täydellinen Windows-7 on käytössä, joten siinä ei ole mitään vikaa! Jos minulla olisi tubutin siinä tietokoneessa, se selittäisikin kaiken!
- 1q2w3e
Tubutin tuhoo....† kirjoitti:
Täydellinen Windows-7 on käytössä, joten siinä ei ole mitään vikaa! Jos minulla olisi tubutin siinä tietokoneessa, se selittäisikin kaiken!
Tuota epäilinkin, sinulla on siis koneella tubutin. Vauhda se toimivaan käyttöjärjestelmään, niin loppuu takkuilu ja jumitus. Vaikka tähän Ubuntuun.
- tämähän myytiin
Eikös tämä koko paska myyty venäjälle jonkun ties minkä firman omistukseen ajat sitten? Vika löytynee itärajan takaa siis.
- Toimimaton tubutin †
Eikös sen pitänyt iranista löytyä?
- nfjbghshgb
Vaihda se mokkula kunnon yhteyteen, niin eiköhän se siitä kirkastu.
Minä olen saanut lähetettyä tänään sekä rekkaamattomalla että äsken rekkaamallani tällä nimimerkilläni vaikka miten monta viestiä ilman mitää ongelmia - mutta minulla onkin Linux eikä mitään virusimuriwintoosaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512