Kun yksin olo tekee pahaa.

353535

Olen 166cm lievästi ylipainoinen yli kolmikymppinen kunnollinen mies.
Minulla on ystäviä, kavereita ja tuttavia. Olen vakituisessa työssä ja asun omassa asunnossani.
Mutta minulla ei ole ketään ketä rakastaa, olen ollut sinkku jo niin pitkään etten enää muista miltä tuntui kun asuntoni ei kaikunut tyhjänä.
Enää en kykene olemaan ystävieni seurassa he kun ovat kaikki perheellisiä ja kun sitä elämistä katsoo sivusta, tuntuu se liian pahalta.
En kykene enää olemaan asunnossani, sen tyhjyyden vuoksi.
En pysty menemään yksin ulos, koska sieltä palaan aina yksin.

Eräs harvoista sinkku ystävistäni sanoi että hänessä on vikaa, kun kukaan ei kiinnosta, mietin kumpikohan on pahempaa, hänen vaivansa vai se että kukaan ei kiinnostu.
Pidän omaa ongelmaani vaikeampana.

Se kun ulkoinen habitus ei riitä, on ihan sama kuinka hyvä tyyppi olen.. Yhtään naista ei kiinnosta.

28

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82

Älä masennu, oot jees tyyppi.
      Pijä lippu korkeella.
      Taijat olla parisuhdeihminen, joka tarvitsee kumppanin ja et yksin siis pärjää???

• 353535

Tiedän olevani hyvä tyyppi.
        Autan aina kaikkia, kuuntelen muiden murheet, ilmestyn avuksi kun joku tarvitsee.

Mutta minä olen yksin.

Katson sivusta kun nainen josta pidän haikailee jonkin idiootin perään, "kun se on niin komee" ja tiedän etten kelpaa hänelle.

Jään yksin pöytään kun muut lähtevät, jään yksin huoneeseen kun muilla on tekemistä jään ylitöihin kun "eihän sulla ole mitään menoa"

Ei ole, ei.
        Kun ei ole ketään kenen kanssa mennä.

• 353535

Olisin, mutta kun ei kelpaa.

• Yritän piristää

Mene hevospiireihin niin aika äkkiä sieltä puolison löytää. :)
      Aloita vaikka jostain hevosvaellukselta niin näet että kehityisikö hevostelusta harrastus pidemmäksi aikaa.
      http://vaellustallit.fi/jasenet/

Vaellus on myös hyvää terapiaa kun mieli lepää luonnossa.

• 353535

Hevoset.. Ei kiitos.
        Eikä pieninpänä syynä ainut allergia minkä olen koskaan havainnut.

• 353535
        353535 kirjoitti:

Hevoset.. Ei kiitos.
        Eikä pieninpänä syynä ainut allergia minkä olen koskaan havainnut.

Minä en ole pitkään aikaan viihtynyt enää missään.
        Kun joka paikkaan menee yksin ja se yksin olo tekee kaikesta kamalaa, on kaikkialla kamalaa.

• Blöbö

Sanoisin ettei se onni siitä toisesta ihmisestä ole kiinni.
      EIkä se onni tule siitä toisesta ihmisestä.

Monet jotka ovat yksinäisiä kuvittelevat että elämä olisi mahtavaa ja ihanaa kun on puoliso.
      Se onnellisuus ja elämästä nauttiminen tulee sinusta itsestäsi, sen sijaan että keskityt päiväkaudet sen miettimiseen miten elämä on surkeata niin ehkä olisi korkea aika tehdä jotain ja alkaa nauttimaan elämästäsi nyt.

Keskityt vain koko ajan siihen että olet yksin, sinun tulisi keskittyä niihin asioihin mitkä sinut tekee onnelliseksi ja mitkä voisi tehdä sinut onnelliseksi.
      Kokeile uusia asioita, seikkaile, harrasta liikuntaa.

Sinun tulee miettiä mitä voit tarjota sille mahdolliselle puolisolle jonka löydät. Tällä hetkellä voit tarjota hänelle vain ihmisen joka velloo epätoivossa ja kärsimyksessä, ihmisen joka ei nauti elämästään.
      Uskon että tuon kaiken alla on hyvä ihminen jolla voisi olla paljon tarjota mutta tällä hetkellä olet lähinnä surkea tekosyy itsestäsi.

Tunnut näkevän vain se mitä sinulla ei ole, etkä ollenkaan sitä mitä sinulla on.

MIeti tekevätkö ne tekosyyt sinut onnelliseksi mitä ajattelit nyt kirjoittaa tänne?

• miss Sensibility

"Mutta minulla ei ole ketään ketä rakastaa, olen ollut sinkku jo niin pitkään etten enää muista miltä tuntui kun asuntoni ei kaikunut tyhjänä."

Olet siitä kuitenkin onnekas, aloittaja, että sinulla on joskus ollut joku, vaikkakin menneisyydessä. Olet siis ainakin joskus kelvannut jollekin.

On paljon ihmisiä, joilla ei ole koskaan ollut ketään :-(

Ehkei tämä nainen, jonka perään haikailet, ole haikailemansa miehen perään ulkonäön takia. "Komeus" meille naisille tarkoittaa usein myös miehen olemusta sosiaalisesti, esim. ryhti, katse jne. Ja niihin voit itse vaikuttaa.

Lyhyet miehet eivät vetoa useimpiin naisiin, varsinkaan sellaisiin, jotka ovat lyhyttä miestä pitempiä itse. Lyhyys varsinkin miehellä on ulkonäössä oleva ns. vika pariutumiskuvioissa. Lyhyen miehen kannattaakin tavoitella naista, jolla itselläänkin on jokin samanlainen ns. vika ulkonäössä, esim. ylipaino, lyhyet jalat, pottunenä tms.

• Viallinen yksilö

On siinäkin "miss sensibility". Kertoo aloittajalle tämän olevan viallinen ja sitten vielä kertoo että tämän tulisi valita toinen viallinen rinnalle. Pituus on neutraali ominaisuus. Monet naiset (jopa ne ei-vialliset) eivät välitä jos mies ei ole pitkä. Yleensä naisille riittää että tämä on itseään pidempi. Siihen ei hirveästi vaadita, kun ottaa huomioon että 160cm naisia on vaikka kuinka paljon tuolla. Sinun loogisen päättely- ja empatiakyvynpuutteen voi jo laskea viaksi.

Jos tarkoituksesi oli loukata, olet ilkeä. Jos ei ollut tarkoitus loukata, olet tyhmä.

• Lyhyehkö mies

"Lyhyet miehet eivät vetoa useimpiin naisiin, varsinkaan sellaisiin, jotka ovat lyhyttä miestä pitempiä itse. Lyhyys varsinkin miehellä on ulkonäössä oleva ns. vika pariutumiskuvioissa. Lyhyen miehen kannattaakin tavoitella naista, jolla itselläänkin on jokin samanlainen ns. vika ulkonäössä, esim. ylipaino, lyhyet jalat, pottunenä tms."

Olipas mukavasti sanottu. Idiootti.

• miss Sensibility

Olen hämmentynyt saamieni kommenttien negatiivisuudesta.

Sanoin "ns. vika", jolla tarkoitin sitä, että naiset tutkitusti preferoivat pitkää miestä lyhyeen verrattuna. Lyhyt mies on mielestäni alle 170 cm, ehkä jopa alle 175 cm.

Esim. ylipaino ja lyhyet raajat ovat samalla tavalla "ns. vika". Miehet tutkitusti preferoivat hoikkaa ja pitkäraajaista naista ylipainoiseen ja lyhytraajaiseen naiseen verrattuna. Siitä ei ole kovin pitkä aika, kun luin aiheesta tieteellisen artikkelin.

Nämä "ns. viat" ovat siis ominaisuuksia, jotka meidän kulttuurissamme muodostavat lisähaasteita pariutumiselle. On afrikkalaisia kulttuureita, joissa lihavuus on plussaa naisessa, ja varmaan on tai on joskus ollut kulttuureita, joissa miehen lyhyyttä pidetään positiivisena ominaisuutena, luulisin...

Paras neuvo, jonka kumppania etsivälle henkilölle voi antaa, on se, että haku on suunnattava sellaiseen ryhmään yksilöitä, joihin on todellisia mahdollisuuksia.

• Viallinen yksilö

Jos sä olet nainen, niin mä olen Vladimir Putin.

Liiallinen älykkyskin tuo haasteita parisuhdemarkkinoilla. Ei joku nero löydä tyydyttävää kumppania helpolla. Tulisiko mieleen kutsua neroutta viaksi? Lyhyys voi rajoittaa hieman tarjontaa, mutta asiaa liioitellaan teidän urpojen toimesta täällä suomi24 -palstalla.

Pysy siellä sinkkupalstalla niiden muiden vajaaälyisten laasas-teoreetikoiden kanssa.

• salli mun nauraa !!
        Viallinen yksilö kirjoitti:

Jos sä olet nainen, niin mä olen Vladimir Putin.

Liiallinen älykkyskin tuo haasteita parisuhdemarkkinoilla. Ei joku nero löydä tyydyttävää kumppania helpolla. Tulisiko mieleen kutsua neroutta viaksi? Lyhyys voi rajoittaa hieman tarjontaa, mutta asiaa liioitellaan teidän urpojen toimesta täällä suomi24 -palstalla.

Pysy siellä sinkkupalstalla niiden muiden vajaaälyisten laasas-teoreetikoiden kanssa.

"naiset tutkitusti preferoivat pitkää miestä lyhyeen verrattuna."

Mitä jos sä preferoisit pääsi hetkiseksi seinän rakoon.

T. Lyhyen miehen pitkä nainen.

• Wpb

Lyhyys ei ole kaikkien mielestä mikään vika. Se on ominaisuus johon ei voi vaikuttaa. Se kuinka kiinnostava lyhyt mies on verrattuna pitkään mieheen riippuu ainakin omalla kohdallani muista ominaisuuksista.

Minulla on työkaveri joko on aika tarkalleen saman pituinen kuin minä (165cm) ja kiinnostavampaa miestä olen harvoin tavannut. Jos olisi ikäiseni eikä varattu niin yrittäisin ehdottomasti häntä tavoitella. On siis tavoittelemisen arvoinen mies. Toinen tuttuni taas on hyvin pitkä mies mutta ei todellakaan ole saanut minua kiinnostumaan. Ei vaan ole persoonaltaan sellainen että haluaisin viettää aikaa kovin paljoa hänen kanssaan.

Tosin tiedän naisia jotka eivät voisi ajatella lyhyttä miestä mutta myös monia joille pituus ei merkitse mitään. Ja kummassakin ryhmässä on naisia joulla itsellään jokun ns. Vika tai ei ns. Mitään vikaa. Tosin eiköhän jokaisesta löydy jokin vika jos oikeen alkaa etsimään.

• kiltti mies.

Ala treenaamaan. Niin minäkin olen tehnyt jo monta vuotta. Käyn yhdella salilla melkein joka päivä, paitsi tänään en jaksa kun eilen kävin ja lauantaina. Kun ei ole töitäkään niin käyn salilla ja pysyy sitten hyvässä kunnossa kun vähän edes treenaa. Itse oon salilla ainakin sen kaks tuntia kerralla aina ja sinne pitää vielä polkea fillarilla joten siinäkin saa liikuntaa. Ei sieltä mitään kavereita välttämättä saa mutta ainakin olo on hyvä kun treenaa kunnolla.

• kiltti mies.

Minäkin olen 167 eli aika lyhyt. Ei naiset halua mitään näin lyhyen kanssa, siihen tottuu..

• 11111222222233333333

Yli kaksi tuntia kerrallaan on aivan liikaa mikäli treeni on intensiivistä. Vedätkö koko kropan aina kerrallaan vai miten saat menemään noin paljon aikaa siellä? Olet kohta ylikunnossa ellet ole roinan käyttäjä. Mikäli on pakko treenata väh. 2 tuntia päivässä, järkevämpää olisi jakaa se kahteen osaan, esim. aamu- ja iltatreeniin.

• kiltti mies.
        11111222222233333333 kirjoitti:

Yli kaksi tuntia kerrallaan on aivan liikaa mikäli treeni on intensiivistä. Vedätkö koko kropan aina kerrallaan vai miten saat menemään noin paljon aikaa siellä? Olet kohta ylikunnossa ellet ole roinan käyttäjä. Mikäli on pakko treenata väh. 2 tuntia päivässä, järkevämpää olisi jakaa se kahteen osaan, esim. aamu- ja iltatreeniin.

Sarjojen välillä on yleensä tauko, minuutin tauko vaikka niin oikeesti se treeni kestää ehkä tunnin tai hiukan yli riippuu miten treenaa. En minä mitään käytä mitään suoritusta parantavia aineita. Yleensä siinä menee jo tunti tai 45 minsaa kun poljen kuntopyörää tai olen juoksumatolla juoksemassa tai kävelemässä. Ja sitten puntteja nostan loppuajan.

• kiltti mies.
        kiltti mies. kirjoitti:

Sarjojen välillä on yleensä tauko, minuutin tauko vaikka niin oikeesti se treeni kestää ehkä tunnin tai hiukan yli riippuu miten treenaa. En minä mitään käytä mitään suoritusta parantavia aineita. Yleensä siinä menee jo tunti tai 45 minsaa kun poljen kuntopyörää tai olen juoksumatolla juoksemassa tai kävelemässä. Ja sitten puntteja nostan loppuajan.

En mä koko kroppaa vedä kerralla. Joskus menen vaan polkee, kävelemään tai juoksemaan matolle ja joskus nostan painoja.

• kiltti mies.
        kiltti mies. kirjoitti:

En mä koko kroppaa vedä kerralla. Joskus menen vaan polkee, kävelemään tai juoksemaan matolle ja joskus nostan painoja.

Eikä ylikuntoon pääse koskaan kun ruokavalioni ei ole mitenkään hyvä tai urheilijalle sopiva. Syön vähän mitä sattuu

• 123123123
        kiltti mies. kirjoitti:

Eikä ylikuntoon pääse koskaan kun ruokavalioni ei ole mitenkään hyvä tai urheilijalle sopiva. Syön vähän mitä sattuu

No sitä suuremmalla syyllä ajaudut ylikuntoon jos et ruokailuun kiinnitä huomiota :D Mutta mikäli tosiaan et revi sata lasissa reilua kahta tuntia, eli sulla on tota aerobista jumppaa puolet ajasta, you can get away with it. Hyviä reenejä!

• Blöbö

Lyhyet miehet eivät saa naisia?
      Muistan aika hyvin varsinkin nuorempana miten pari kaveriani, kummatkin lyhyitä. Toinen taisi olla hädin tuskin 160cm ja toinen siinä 165cm naiset suorastaan heittäityivät heidän syliinsä. Toinen heistä ei ollut mitenkään erikoisen näköinen, ei ollut lihaksikas, ei mitään fyysisiä piirteitä mitkä olisivat selittäneet naisten kiinnostuksen. Mutta hän oli äärimmäisen itsevarma, hauska ja ystävällinen. Valloittava persoona ja naisia kiinnosti hänen luonteensa siinä määrin ettei pituudella sun muilla ominaisuuksilla ollut merkitystä.
      Toinen kavereista taas oli lihaksikas, hyvin urheilullinen. Mutta myös hänen kohdallaan se oli hänen luonne mikä veti niitä naisia puoleensa, hänen itsevarmuus ja se että hän uskalsi olla oma itsensä.
      Kummastakin kaverista piti niin miehet kuin naiset.

Yritin vain korostaa sitä että miten tärkeää on luonne, itsevarmuus, avoimuus, se että ylipäätänsä osaa olla oma itsensä. On naisia jotka eivät vilkaisekkaan lyhyeen mieheen, mutta sinun olisi syytä miettiä sitä että haluisitko edes kumppaniksi ihmistä jonka kaikki kriteerit perustuu ulkonäköön?

Toki naisten / miesten ihailu tuntuu hyvältä kenestä vain miehestä / naisesta, mutta ota huomioon että suurinta osaa niistä pitkistä miehistä ei edes huomioida kun ne tulevat kadulla vastaan. Jos et ole synnynnäisesti komea tai kaunis kun mikä, niin tuskin sinua huomioidaan olit sitten lyhyt tai pitkä. Se koskee siis suurinta osaa miehistä / naisista.

Jos tuntuu ettei ole mitään paikkaa missä voisit luonteellasi, älylläsi hurmata vastakkaisen sukupuolen / saman sukupuolen jäsenen niin meillä on aina Internet. Monet ovat löytäneet kumppanin internetistä vahingossa.
      Toinen on sitten niiden omien harrastuksien kautta, kiinnostusten kautta löytää ihmisen jolla on alkuunsa edes se yksi yhteinen asia.

Pitää vain olla rohkea, epäonnistumisia ja pettymyksiä tulee mutta niistä ei kannata lannistua.

• 353535

Koska ulkonäkö on mitä on, ei saa edes mahdollisuutta itsensä esittelyyn.
        On ihan turha selittää ettei ulkonäöllä ole merkitystä, se merkitsee todella paljon.

Harva nainen tunnustaa, että ulkonäöllä tai pituudella olisi merkitystä, mutta sillä vaan on.
        Minua kehutaan mukavaksi, naispuoliset kaverini kyselevät miksi en etsi itselleni naista..
        Mutta kukaan heistä ei minua itse huolisi tai pysty osoittamaan kuka huolisi.
        Nämä kaverit pitävät luonteestani, pitävät kunnon miehenä... Mutta ulkonäkö ei täytä heidän vaatimuksiaan.

• Iiikkk 1

Voin samaistua aloittajaan. Aina yksin, vaikka kuinka tekee erilaisia asioita arjen yksinäisyys on väistämätöntä. Se ei tarkoita sitä että velloo yksinäisyydessä. Siksi kehitän koko ajan jotain tekemistä, jottei moiset ajatukset tule mieleen. Mutta en osaa kunnolla rentoutua, koska aina pitäisi olla tekemässä jotakin. Olisin varmasti hyvä puoliso, mutten tiedä olisinko hyvä tyttöystävä. Valintapeli on niin raadollista.

• sootired

kannattaa alkaa vetään viinaa,rentuthan saa tunnetusti naisia..pelimiesgenreen tutustuminenkaan ei olisi pahitteeksi..ja ainahan rahalla saa ;) lykka till

• minä

Missä päin asut?Täälläkin yksinäinen.

• 353535

Kymenlaaksossa

• lyhyt nainen

Ei miehen pituus mitään merkitse! Meitä lyhyitä naisia on pilvin pimein ja luulen, että harva meistä haaveilee pitkistä miehistä! Luonne on se mikä ratkaisee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe