Onko muilla noin 2 vuotiaita jotka eivät ole kiinnostuneita palapeleistä?
Meillä oli juuri neuvola jossa vähän vinkattiin että pitäisi alkaa kiireesti tehdä lapsen kanssa palapelejä.
Lapsi siis ei ole niistä yhtään kiinnostunut eikä varmaan osaakaan tehdä.
Olen ostanut erilaisia helppoja ja vaikeampia. Edes muumipalapelit ei kiinnosta vaikka kyseiset tyypit on muuten ihan ykkösjuttu!!:)
Onko lapseni nyt jotenkin "jälkeenjäänyt" kun ei osaa niitä tehdä?enhän minä pakottaakkaan voi...
Muuten mielestäni hienomotoriikka on ihan ikätasoista, syönyt jo kauan itse jne.
2 v ei tee palapelejä...
Neuvolasta tulleet
1
179
Vastaukset 1
- relaxant
Omat kolme kasvattaneena ihmettelen. Neuvolassa on kans niin monentasoista henkilökuntaa. Sanot vaan juujuu ja sitten et stressaa asiaa yhtään.
Ethän nyt voi pakollakaan teettää kaksivuotiaalla palapelejä! Tehkää molempien mielestä kivoja juttuja ja ottakaa rennosti. Se, että lasta ei kiinnosta palapeli ei ole kehitysvamma eikä -viive.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561