TeRo

junamatka1

Muistelen sinua vieläkin , vaikka ei olla vuosiin nähty.

92

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirri 10

      Niin minäkin..." Terska" oli ihkun ihana....!!!

    • Isi Tulossa

      Onko Marko jo valmiina kontillaan ja maanviljelijän pyhin huolellisesti vaseloituna? ;D Jos isi tulee isolla takaa kohta.......;))

      • Banana-Bensku

        Onko Markolla jo huulet kosteina ja himokkaina odottamassa nahkabanaania piimän kera? ;D


    • etsillei

      tuskin toi mikään viljeliä

    • Miehet aseisiin!

      Onkos Markolla neitseellisen tiukkaa takaressua tarjolla jos isi tulee kylään? ;D Grrr kylläpä tekisi mieli lipaista sitä herkkua......majoneesin kanssa ;)

    • no empä osaa sanoa mut saa kyl muutakin hyvää

    • Vähäkarvainen poju

      Mitä muuta muka? ;)) Älä nyt pidä jännityksessä.....;p

      • Isot pallit

        Aaah....onko mitä " hyvää" tulossa??? Ruskeeta kuin samettinen suklaa ja valkeaa kuin kuohkea kermavaahto...Kerro pian!


      • PeersLaars

        Nami, nami !!

        Imasetko tunteella?

        Pyöräytätkö knallin alta kielellä?


    • Poitsu Maalta

      Moikka Marko, olen nuori viljelijäperheen poika Etelä-Kiuruvedeltä ja haluaisin ensimmäistä kertaa eläissäni miestä. Olen kuitenkin edelleen kaapissa, koska perheeni ei hyväksyisi homouttani. Voisimmeko tavata ihan kahden kesken sinun asunnollasi ja voisit viedä neitsyyteni? Luotan, että olet kokenut ja osaat työntyä sisääni hellästi, peppuni tiukkuuden huomioiden ja sitä kunnioittaen. Tarvittaessa osaat myös lopettaa, mikäli työkalusi on liian suuri ja alan vuotaa verta. Voisimme aluksi ottaa muutaman rohkaisuryypyn ja sitten riisuutua vasta ja antaisin pienen karvattoman vartaloni käyttöösi.

      T: Ujo poika maalta

      • Peers-Late

        Hei poitsu maalta,

        Olen Peers-Late täältä Iisalmesta. Minä en olut kaapissa vaan holvissa ja tulin täten sieltä ulos!

        MInäkin olen aika posliini vaikka olen jo yli viisikymmentä.

        Haluaisin kiihkeästi ja hellästi survoa rusinaasi Bepanthenia. ( paras salva ).

        Tulenko hakemaan ajelulle vanhalla volvolla vai haluaisitko moponi kyytiiin?


      • Kiimakundi-96

        Nieletko myös ja saako pamputtaa paljaalla majoneesisauvalla?


      • Kipari-Late

        Miten olis pienet " ajelut ", etuperin ja takaperin?


      • Matti.

        Mut mites, voitko harrastaa myös seksiä heterokundin kanssa? Oon ihan parisuhteessa naisen kanssa, mutta tekisi mieli saada takakonttiin vähän hyvää =)


      • Peers-Late

        Ope
        Himoitsen anustasi! Onko se valkaistu?

        Saanko tulla suoleesi ja sen jälkeen naamallesi?


      • Peers-Late

        Osaatko soittaa ihanasti nahkahuilua?

        Saisinko keinuttaa tattispalasi uneen ja laulaa sille tuutulaulun?


      • Peers-Late

        Ope-Make

        Kävitköhän koskaan kiparillani?

        Olisin antanut sinulle makeaa tatti-namia.

        Olisit päässyt vierailemaan ehkä holviini.

        ...minulla on aistikkaat kädet, pitkät sormet ja lyhyet kynnet....minulla oli muuten känsä kädessäni mutta poistatin sen....


      • Syylä
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope-Make

        Kävitköhän koskaan kiparillani?

        Olisin antanut sinulle makeaa tatti-namia.

        Olisit päässyt vierailemaan ehkä holviini.

        ...minulla on aistikkaat kädet, pitkät sormet ja lyhyet kynnet....minulla oli muuten känsä kädessäni mutta poistatin sen....

        Oliko isokin känsä?


      • Peers-Late

        Ope
        Minne hävisit?

        Haluaisin nahkaritarin syleilyyn. Kun katson kuvaasi tuubani alkaa turvota.

        Haaveilen, että saisin imeä varpaidesi välejä ja napaasi.

        Pidän suuresti karvaisesta selästä ja tykkään myös kainaloista, joissa rehevä karvoitus.
        Toivottavasti sinäkin pidät!


      • marki
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope
        Himoitsen anustasi! Onko se valkaistu?

        Saanko tulla suoleesi ja sen jälkeen naamallesi?

        Kyl tekis hyvää imee kunnolla kyrpää ja palleja vaikka tänä iltana kun oon kotona mul kiimainen olo 0449920733


      • Peers-Late
        marki kirjoitti:

        Kyl tekis hyvää imee kunnolla kyrpää ja palleja vaikka tänä iltana kun oon kotona mul kiimainen olo 0449920733

        Marki,
        olis ihana imeä sun pussukoita ja sormeilla rusinaasi mutta tänään en pääse.

        Pidä se kiima yllä niin sovitaan toinen ajankohta.


      • Matti.

        Olethan varmasti ehdottoman terve etten vahingossakaan tartuta vaimooni mitään tauteja sinulta? Siis jos nuohoan miesvittuasi paljaalla sinappitangollani! Pitää olla ehdoton varmuus tai muuten en suostu!


      • no tuu tänne mun luo asun yksin 0449920733


      • Matti. kirjoitti:

        Olethan varmasti ehdottoman terve etten vahingossakaan tartuta vaimooni mitään tauteja sinulta? Siis jos nuohoan miesvittuasi paljaalla sinappitangollani! Pitää olla ehdoton varmuus tai muuten en suostu!

        no kyllä oon voidaan vaikka käydä pesulla saat ol yötä


      • Matti. kirjoitti:

        Olethan varmasti ehdottoman terve etten vahingossakaan tartuta vaimooni mitään tauteja sinulta? Siis jos nuohoan miesvittuasi paljaalla sinappitangollani! Pitää olla ehdoton varmuus tai muuten en suostu!

        haittaako jos oon tukeva pienikaluinen mies


      • Peers-Late
        ope12 kirjoitti:

        haittaako jos oon tukeva pienikaluinen mies

        Eipä haittaa !

        Olen itsekkin oikea ""rusinamuna"" , joten eiköhän me "persnuohoojat" selvitä ehjin nahoin!

        Itse olen hoikahko, pientä vatsan kumpua on mutta lihaisampi on aina kiihottavampi, eikös. vaan? Litinän ääntä pitää kuulua, lihan lätkettä.

        Ope, haluaisin niin porautua sinuun..


      • Peers-Late

        Ihanaa, haluaisin olla sinun kiimaisen karjun orjana !!


      • Peers-Late

        Mäkin haluun sua niin paljon, että heppini heiluu aivan vallattomana.

        Katsoitko jo kuvani siitä tammikuun toisen päivän Mullikasta, sivulta viisi? Enkös ollutkin gay-lookissa vielä silloin?

        Kasvatan uudelleen ne viikset niin voin hivellä niillä anusvakoasi.

        Ope, olet mies minun makuun ja kohta räjähtää jos en pääse läiskyttämään lihaasi!


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Mäkin haluun sua niin paljon, että heppini heiluu aivan vallattomana.

        Katsoitko jo kuvani siitä tammikuun toisen päivän Mullikasta, sivulta viisi? Enkös ollutkin gay-lookissa vielä silloin?

        Kasvatan uudelleen ne viikset niin voin hivellä niillä anusvakoasi.

        Ope, olet mies minun makuun ja kohta räjähtää jos en pääse läiskyttämään lihaasi!

        voitko tulla mun luo nyt heti 0449920733 rakastan sua ja nyt heti mun luo


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Mäkin haluun sua niin paljon, että heppini heiluu aivan vallattomana.

        Katsoitko jo kuvani siitä tammikuun toisen päivän Mullikasta, sivulta viisi? Enkös ollutkin gay-lookissa vielä silloin?

        Kasvatan uudelleen ne viikset niin voin hivellä niillä anusvakoasi.

        Ope, olet mies minun makuun ja kohta räjähtää jos en pääse läiskyttämään lihaasi!

        mul ee oo sitä


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Mäkin haluun sua niin paljon, että heppini heiluu aivan vallattomana.

        Katsoitko jo kuvani siitä tammikuun toisen päivän Mullikasta, sivulta viisi? Enkös ollutkin gay-lookissa vielä silloin?

        Kasvatan uudelleen ne viikset niin voin hivellä niillä anusvakoasi.

        Ope, olet mies minun makuun ja kohta räjähtää jos en pääse läiskyttämään lihaasi!

        no nyt heti mun luo rakkaani haluun sua


      • Peers-Late

        Sokerihiireni,

        tulen heti kun pääsen.

        Haluan niin kovasti sinua, oma tuhnupeppuni.


      • Peers-Late kirjoitti:

        Ope-Make

        Kävitköhän koskaan kiparillani?

        Olisin antanut sinulle makeaa tatti-namia.

        Olisit päässyt vierailemaan ehkä holviini.

        ...minulla on aistikkaat kädet, pitkät sormet ja lyhyet kynnet....minulla oli muuten känsä kädessäni mutta poistatin sen....

        voiyko rakas jo saada numeros 0449920733


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope
        Minne hävisit?

        Haluaisin nahkaritarin syleilyyn. Kun katson kuvaasi tuubani alkaa turvota.

        Haaveilen, että saisin imeä varpaidesi välejä ja napaasi.

        Pidän suuresti karvaisesta selästä ja tykkään myös kainaloista, joissa rehevä karvoitus.
        Toivottavasti sinäkin pidät!

        Joo Kyl pidän rakkaani voitko tulla huomen iltana ja se numero haluan soittaa sulle 0449920733


      • Peers-Late kirjoitti:

        Mäkin haluun sua niin paljon, että heppini heiluu aivan vallattomana.

        Katsoitko jo kuvani siitä tammikuun toisen päivän Mullikasta, sivulta viisi? Enkös ollutkin gay-lookissa vielä silloin?

        Kasvatan uudelleen ne viikset niin voin hivellä niillä anusvakoasi.

        Ope, olet mies minun makuun ja kohta räjähtää jos en pääse läiskyttämään lihaasi!

        saanko rakkaani sen numeros oo kiltti


    • Poitsu Maalta

      Kiitos Marko eilisestä. Olit kultainen ja ihana :)

    • liejupillu

      Hyi mitä sikoja!

      • ToyBoy10

        Eläpä kehtoo!

        Meitä ee ole liejusta tehty vaikka muuten rasvasia ollaan!


    • Gay-farmer

      Ope-make, milloin viimeksi olet saanut meisseliä miesvittuusi kiuruvedeltä?? Tuskin kiuruvedellä niin montaa homokundia on......Joudutko elämään puutteessa ilman vakituista rakastajaa?

      • Peers-Late

        Ope
        Haluatko kuvani ?

        Haluatko lähettää myös minulle kuvasi?

        Voisimpa painautua kannikkaasi vasten ja hellästi puristella pallejasi...haaveena minulla olisi imeskellä ja nieleskellä alapään karvojasi...Saanko?


      • Peers-Late kirjoitti:

        Ope
        Haluatko kuvani ?

        Haluatko lähettää myös minulle kuvasi?

        Voisimpa painautua kannikkaasi vasten ja hellästi puristella pallejasi...haaveena minulla olisi imeskellä ja nieleskellä alapään karvojasi...Saanko?

        mä tykkään olla alasti nukun myös saat olla mun luona yötä tuu mun luo tänään oon kotona klo 15


      • Peers-Late

        Ope

        anna sähköinen osoitteesi niin lähetän kuvan itsestäni.

        Haluan antautua sinulle!


      • Poitsu maalta

        Oihh kauniit sanasi saavat minut aivan hekuman huumaan ja alakerran isäntä alkaa röyhistellä pöksyissä...mutta oletko varma, että kyseessä on rakkaus sillä emmehän ole vielä edes tavanneet? Miten voit tietää miellyttääkö nuori ja kokematon anukseni kaltaisesi vaativan gay-miehen makua?

        Milloin tulet pussaamaan minua, Markoseni?

        http://tinypic.com/view.php?pic=k32j3s&s=8


      • Top-kundi-91
        ope12 kirjoitti:

        mä tykkään olla alasti nukun myös saat olla mun luona yötä tuu mun luo tänään oon kotona klo 15

        Mennäänkö kihloihin heti? Muuttaisin luoksesi ja voisimme alkaa elää avoliitossa tasavertaisina kumppaneina. Vaihdettaisiin aina vuoroviikoin morsiamen roolia sitten. En ole mustasukkaista sorttia, mutta bärsseä et silti saisi antaa toisille kundeille. Olen jo esitellyt profiilisi vanhemmilleni ja he hyväksyvät täysin liittomme. Ethän ole viinaanmenevä saati körttiläinen?


      • Peers-Late

        Laitan pikapuoliin yhteystietoni sinulle rakas oma pieni puppelini.

        P/S Minulla seisokki koko päivän ja terskan nahkani kiiltäää piukkana kun olet ajatuksissani!


      • ope121
        Top-kundi-91 kirjoitti:

        Mennäänkö kihloihin heti? Muuttaisin luoksesi ja voisimme alkaa elää avoliitossa tasavertaisina kumppaneina. Vaihdettaisiin aina vuoroviikoin morsiamen roolia sitten. En ole mustasukkaista sorttia, mutta bärsseä et silti saisi antaa toisille kundeille. Olen jo esitellyt profiilisi vanhemmilleni ja he hyväksyvät täysin liittomme. Ethän ole viinaanmenevä saati körttiläinen?

        täältä saa aika nopeesti vuokra asunnon ee tarvii varmaan kauan oottaa 0449920733


      • ope2
        Top-kundi-91 kirjoitti:

        Mennäänkö kihloihin heti? Muuttaisin luoksesi ja voisimme alkaa elää avoliitossa tasavertaisina kumppaneina. Vaihdettaisiin aina vuoroviikoin morsiamen roolia sitten. En ole mustasukkaista sorttia, mutta bärsseä et silti saisi antaa toisille kundeille. Olen jo esitellyt profiilisi vanhemmilleni ja he hyväksyvät täysin liittomme. Ethän ole viinaanmenevä saati körttiläinen?

        rupee sitä asuntoo hakemaan kiurun kulmalle hakemuksen saa netin kautta tulostettua ja siellä on osoite 0449920733


      • ope2
        Top-kundi-91 kirjoitti:

        Mennäänkö kihloihin heti? Muuttaisin luoksesi ja voisimme alkaa elää avoliitossa tasavertaisina kumppaneina. Vaihdettaisiin aina vuoroviikoin morsiamen roolia sitten. En ole mustasukkaista sorttia, mutta bärsseä et silti saisi antaa toisille kundeille. Olen jo esitellyt profiilisi vanhemmilleni ja he hyväksyvät täysin liittomme. Ethän ole viinaanmenevä saati körttiläinen?

        nin mäkin nukun alasti


      • ope2
        Top-kundi-91 kirjoitti:

        Mennäänkö kihloihin heti? Muuttaisin luoksesi ja voisimme alkaa elää avoliitossa tasavertaisina kumppaneina. Vaihdettaisiin aina vuoroviikoin morsiamen roolia sitten. En ole mustasukkaista sorttia, mutta bärsseä et silti saisi antaa toisille kundeille. Olen jo esitellyt profiilisi vanhemmilleni ja he hyväksyvät täysin liittomme. Ethän ole viinaanmenevä saati körttiläinen?

        mä haluun jo tavata sut melko pian ja tuu mun luo tänä iltana 0449920733 haluun sua maistella


      • Peers-Late

        Ope

        Sinä villi orhini, pannaanko perseet paukkumaan?

        Minä haluan sua enemmän ja enemmän, kohta halkeen! Lasti, joka pakottaa on valtava ja haluan purkaa sen tunnelisi uumeniin.

        Rakas, tavataan pian. Lupaan!


      • Peers-Late

        Ope

        ikävöin ja nahkahitsaan...haluaisin sukeltaa penaaliisi.

        nyt en pääse luoksesi mutta tavataan pian ja sitten paukutetaan nahkaa.


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope

        ikävöin ja nahkahitsaan...haluaisin sukeltaa penaaliisi.

        nyt en pääse luoksesi mutta tavataan pian ja sitten paukutetaan nahkaa.

        joo vaikka ensi viikolla saanko rakas sun numeroros oo kiltti 0449920733


      • ope2 kirjoitti:

        joo vaikka ensi viikolla saanko rakas sun numeroros oo kiltti 0449920733

        haluun tekstailla sulle rakas anna numeros


      • Peers-Late kirjoitti:

        Ope

        ikävöin ja nahkahitsaan...haluaisin sukeltaa penaaliisi.

        nyt en pääse luoksesi mutta tavataan pian ja sitten paukutetaan nahkaa.

        haluun sua tosi paljon


      • Peers-Late
        ope12 kirjoitti:

        haluun sua tosi paljon

        Niin mäkin sua, ah armas limainen ruskea perseaukko.

        Sitten kun tavataan niin muista, että olet minulle vain aukko, jota ruuvaan rasvatulla meisselilläni. Tai jos haluat kuivana niin sekin käy.

        Haluan näykkiä karvaista nänniäsi. Sitten roiskutan naamallesi perseelle haisevaa ilolientä.

        Miltä kuullostaa?


      • Peers-Late kirjoitti:

        Niin mäkin sua, ah armas limainen ruskea perseaukko.

        Sitten kun tavataan niin muista, että olet minulle vain aukko, jota ruuvaan rasvatulla meisselilläni. Tai jos haluat kuivana niin sekin käy.

        Haluan näykkiä karvaista nänniäsi. Sitten roiskutan naamallesi perseelle haisevaa ilolientä.

        Miltä kuullostaa?

        vau oo rakas kiltti saanko sen numeros rakas


      • Peers-Late

        Saat ihan mitä haluat senkin kiimainen orhini.

        Tarvikekassini on pakattuna.

        Pieni peenikseni haluaa sukeltelemaan kakkarööriisi.


      • Peers-Late

        Ope,

        haluaisitko kokeilla paskarautoja?

        Minulla oli niitä runsaasti entisen kitskani holvissa.


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope,

        haluaisitko kokeilla paskarautoja?

        Minulla oli niitä runsaasti entisen kitskani holvissa.

        kiinnostaa 0449920733


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope,

        haluaisitko kokeilla paskarautoja?

        Minulla oli niitä runsaasti entisen kitskani holvissa.

        haluutko rueta mun kaa vakituiseksi


      • ope121
        ope2 kirjoitti:

        haluutko rueta mun kaa vakituiseksi

        vastaa mun viestiin 0449920733


      • ope121
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope,

        haluaisitko kokeilla paskarautoja?

        Minulla oli niitä runsaasti entisen kitskani holvissa.

        voitais yhdessä tänä kesänä reisuta josain päin vaikka telttailla tai mökki vuokrata jos sul sopii


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Saat ihan mitä haluat senkin kiimainen orhini.

        Tarvikekassini on pakattuna.

        Pieni peenikseni haluaa sukeltelemaan kakkarööriisi.

        ihanaa rakkaani jos sä rupeet olemaan mun kaa vakituinen gay oo kiltti ja soita tänään klo 15 0449920733


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Niin mäkin sua, ah armas limainen ruskea perseaukko.

        Sitten kun tavataan niin muista, että olet minulle vain aukko, jota ruuvaan rasvatulla meisselilläni. Tai jos haluat kuivana niin sekin käy.

        Haluan näykkiä karvaista nänniäsi. Sitten roiskutan naamallesi perseelle haisevaa ilolientä.

        Miltä kuullostaa?

        voisitko tänään iltana tulla mun luo rakastelemaan


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Saat ihan mitä haluat senkin kiimainen orhini.

        Tarvikekassini on pakattuna.

        Pieni peenikseni haluaa sukeltelemaan kakkarööriisi.

        tuu mun luo oo klitti 0449920733


      • Peers-Late

        Ope

        Näin unta sinusta.

        Himoitsen sinua vielä enemmän ja haluaisin että tulet ja runttaat minua pienellä tursottimellasi. Purskutat suoleeni ihanaa vaahtoa.

        Haluaisin haistaa ja lipaista tuhkaluukkuasi.


      • ope121
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope

        Näin unta sinusta.

        Himoitsen sinua vielä enemmän ja haluaisin että tulet ja runttaat minua pienellä tursottimellasi. Purskutat suoleeni ihanaa vaahtoa.

        Haluaisin haistaa ja lipaista tuhkaluukkuasi.

        niin näin mäkin rakkaani karvakorva unta susta tuu mun miehekseni ja ruetaan olee vakituiseisena yhdessä haluun jakaa sun kaa elämämän yhdessä mä haluun naimisiin sun kaa vastaa mulle kyllä ja soita 0449920733 nyt heti


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Ope

        Näin unta sinusta.

        Himoitsen sinua vielä enemmän ja haluaisin että tulet ja runttaat minua pienellä tursottimellasi. Purskutat suoleeni ihanaa vaahtoa.

        Haluaisin haistaa ja lipaista tuhkaluukkuasi.

        joo soita mulle rakas pliis haluan kuulla sun äänes


      • Peers-Late

        Soita sinä minulle, rakas karva-aukkoni!


      • Peers-Late

        Ope

        Minulle nousi ihottuma, haittaako?

        Olen hoitanut sitä Bepanthenilla, jota muutenkin ahkerasti käytän.


      • Peers-Late

        Mahlapurkkini,

        laita lyyssi päällesi ettet palellu.


      • Peers-Late

        Niin minäkin.

        Ope, taidan muistaa sinut. kun kävit kiparillani vuonna 2010?

        Halusitko jo silloin minua...minä halusin sinua.


      • ope2
        Peers-Late kirjoitti:

        Niin minäkin.

        Ope, taidan muistaa sinut. kun kävit kiparillani vuonna 2010?

        Halusitko jo silloin minua...minä halusin sinua.

        kun en muista mut voisinko saada numeros niin soitan oo rakas kiltti elä kiusaa mua enää 0449920733 nyt jo numero ja huomenna iltana mun luo


      • Peers-Late

        Lähetä minulle karva, ole kiltti.


      • Peers-Late

        Ope,

        etkös ollutkaan eläkkeellä, puudelini?


    • Poitsu maalta

      Olisi mahtavaa jos voisimme kolmestaan tavata Markon kämpillä kukkomäentiellä ja pitää kimppakivaa. Marko ottaisi minulta suihin ja samaan aikaan Peers-Late paukuttelisi täyttä höyryä open neitseellisen tiukkaa lemmenluukkua ja kourisi muhkeita riipputissejä.... Kyllä siinä sperma lentäisi paineella ;D Markolla olisi tietenkin stay upit ja korsetti päällä sekä seksisaappaat jalassa ;)

      • Peers-Late

        Marko, Peers-Late ja poika maalta.....partytime!

        Tulen " sutena " paikalle; milloin?

        Kuumottaa jo kovasti!!!


      • Munarenkku
        Peers-Late kirjoitti:

        Marko, Peers-Late ja poika maalta.....partytime!

        Tulen " sutena " paikalle; milloin?

        Kuumottaa jo kovasti!!!

        Peers-Late

        Olisin kiinnostunut...vai oletko kiinnostunut vain Opesta?

        Muistatko minut, sen " veikkajan ", joka siveli aina kättäsi kun rahastit. Katseemme kohtasivat....Olen se isokokoinen jemmari mies Kiuruveeltä, joka kaiveli aina kolikoita ja pelasi kanssasi kimpassa hedelmäpeliä.

        Harmi, että paikka joutui lopettamaan...olisn tullut sinne holviisi...


      • Peers-Late kirjoitti:

        Marko, Peers-Late ja poika maalta.....partytime!

        Tulen " sutena " paikalle; milloin?

        Kuumottaa jo kovasti!!!

        no kun saan sun numeros niin sovitaan tarkemmin ja oon valmis vaikka vakituinen gay vaikka sulle haluun sua tosi paljon


      • Peers-Late
        ope12 kirjoitti:

        no kun saan sun numeros niin sovitaan tarkemmin ja oon valmis vaikka vakituinen gay vaikka sulle haluun sua tosi paljon

        Saanko tulla sisääsi, rakas?

        Käytän itse aina tappeja valmiiksi venyttämään anustani ennen varsinaista aktia.

        Käytätkö itse?

        Suosittelen kokeilemaan. Saat kokeilla omiani.


      • Peers-Late kirjoitti:

        Saanko tulla sisääsi, rakas?

        Käytän itse aina tappeja valmiiksi venyttämään anustani ennen varsinaista aktia.

        Käytätkö itse?

        Suosittelen kokeilemaan. Saat kokeilla omiani.

        joo sopii mulle oo kiltti ja saanko sun numeros rakas 0449920733


      • Peers-Late
        ope12 kirjoitti:

        joo sopii mulle oo kiltti ja saanko sun numeros rakas 0449920733

        Kulta, rakas

        Saat multa ihan mitä haluat, olen orjasi ja palvelijasi.

        Saat postia minulta, sinä kiihkeä valtiaani.

        Olen sinun ja yhtykäämme pian; pakottava tarve.
        -rakkaani-


      • KarvaMake
        Peers-Late kirjoitti:

        Kulta, rakas

        Saat multa ihan mitä haluat, olen orjasi ja palvelijasi.

        Saat postia minulta, sinä kiihkeä valtiaani.

        Olen sinun ja yhtykäämme pian; pakottava tarve.
        -rakkaani-

        Peers-Late

        muistatko kun imetit kärsääni siellä kitskasi holvissa? Ruiskutin klimppisoossin naamallesi..silloin sinulla oli ne "gay-malliset viikset; tais olla vuonna 2009.

        ...ai, että jäi klimpit roikkumaan niihin karvatuppiin ja nuoleskelit niitä..taisit nieleskelläkkin.


      • Peers-Late

        Ope

        sinä senkin tuhma ja kiimainen tunkeroinen.

        Laitan tulemaan kuvani piakkoin sinulle, karva palleroiseni.


      • Kundilover

        Ope-rakas, lienetköhän tietoinen, ettei Suomessa miesten välinen avioliitto ole vielä mahdollinen?


    • poikapano<3

      marko, minkä vuoksi olet aatamin asussa kotonasi? koetko olosi seksikkääksi alastomana? tykkäätkö katsella peilistä miehistä vartaloasi?

    • IlonPäivä

      Tais peräpojat kaivatua poteroihin, heh heh.

    • Teron serkku

      LOL

      • Apinan suu

        Saisko banaanin?


    • Ken haluaa avata?

      Mitäpä tuumaatte,
      tilasin uudet kaninkarvaiset ja lehmän-nahkan kuvioiset, pehmeät kalsarit ja niissä on kätevä vetoketju kakka-aukon kohdalla?

    • Mitä vittua :D

      Kysymys kuuluu

      • Parasta mainosta

        Ettekö voisi vaikka oikeasti olla kännykällä yhteydessä, kerrankin kun paikalliselle suoli24 sivuille eksyin niin kylläpä alkoikin samaan aikaan hävettää ja vituttaa.


    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2415
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      79
      2010
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      243
      1970
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe