Otetaanko yhteys ylläpitoon ja pyydetään h-x:lle ja muille hinttareille oma palsta, niin eivät ole sotkemassa ihmisten juttuja?
Homoille ola palsta?
10
106
Vastaukset
Perusta se itse. Lupaan tulla piipahtamaan.
Lopeta kuitenkin tämän palstan sotkeminen jatkuvilla homoavauksillasi, vaikka et omaa palstaasi laittaisikaan.
Et kai sinä, mulukku, meinaa syrjiä seksuaalivähemmistöä? Pitänee ilmoittaa pollliisille, niin saat sakot ja pamppuahan sinä olet aina vailla :D- Asko from iphone
Pannaan kaikki joujolla hx:ää anneliin niin pysyy tyytyväisenä ja hiljaisena.
Asko from iphone kirjoitti:
Pannaan kaikki joujolla hx:ää anneliin niin pysyy tyytyväisenä ja hiljaisena.
Tuossa on ensimmäinen käyttökelpoinen idea.
Mutta jääkö Ake ilman?
Kysyn, vaikka homoilun lisäksi, sekään ei tänne kuulu, niin kuinka ihmeessä joku saa laitettua avauksenkin päin víttua?
Tule, Ake etelään päin, niin auttelen sinua sinua uskottavuudessa.Ei kannateta!
Kullin mittaus on yhteinen asia niin homoille kuin heterollekin. Millä tavalla se häiritsee heteroakaan, jos homo osallistuu kullinmittauspalstan keskusteluun. Yhtä kiinnostavan luulisin jonkun toisen miehen kullin olevan, oli se sitten homossa tai heterossa kiinni.
Ei muuta kuin jatketaan mittailua! Onhan tämä yhteinen asia kaikille miehille. Ja luulisin että heteronaisiakin asia kiinnostaa.- Perkele!
Kyllä bottom-homo ja nainen on kaksi ihan eri asiaa.
Naiselle kaikki yli 15cm on tuskaa. Perkele! kirjoitti:
Kyllä bottom-homo ja nainen on kaksi ihan eri asiaa.
Naiselle kaikki yli 15cm on tuskaa.Mistä ihmeestä sinä naisen tuskan tiedät? Oletko yli 15-senttisellä sellaista nainut?
Jos naisen eteen lyö alle 15-senttisen ja yli 15-senttisen niin mitä veikkaat? Sanotaan vaikka kolme neljä senttiä suuntaan tai toiseen...
Kummankohan se nainen muuten samanlaisista miehistä ottaisi?- Fakta juttu
h-x kirjoitti:
Mistä ihmeestä sinä naisen tuskan tiedät? Oletko yli 15-senttisellä sellaista nainut?
Jos naisen eteen lyö alle 15-senttisen ja yli 15-senttisen niin mitä veikkaat? Sanotaan vaikka kolme neljä senttiä suuntaan tai toiseen...
Kummankohan se nainen muuten samanlaisista miehistä ottaisi?Ei se nainen ainakaan pikkumulkkuista homoa ota, etenkään kun tämä on vielä teini.
- Homo on jäävi
Nainen ottaa 15cm ja homo isoimman mikä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581