Homoille ola palsta?

Kannatetaanko?

Otetaanko yhteys ylläpitoon ja pyydetään h-x:lle ja muille hinttareille oma palsta, niin eivät ole sotkemassa ihmisten juttuja?

10

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perusta se itse. Lupaan tulla piipahtamaan.

      Lopeta kuitenkin tämän palstan sotkeminen jatkuvilla homoavauksillasi, vaikka et omaa palstaasi laittaisikaan.

      Et kai sinä, mulukku, meinaa syrjiä seksuaalivähemmistöä? Pitänee ilmoittaa pollliisille, niin saat sakot ja pamppuahan sinä olet aina vailla :D

      • Asko from iphone

        Pannaan kaikki joujolla hx:ää anneliin niin pysyy tyytyväisenä ja hiljaisena.


      • Asko from iphone kirjoitti:

        Pannaan kaikki joujolla hx:ää anneliin niin pysyy tyytyväisenä ja hiljaisena.

        Tuossa on ensimmäinen käyttökelpoinen idea.

        Mutta jääkö Ake ilman?


    • Kysyn, vaikka homoilun lisäksi, sekään ei tänne kuulu, niin kuinka ihmeessä joku saa laitettua avauksenkin päin víttua?

      Tule, Ake etelään päin, niin auttelen sinua sinua uskottavuudessa.

    • Ei kannateta!

      Kullin mittaus on yhteinen asia niin homoille kuin heterollekin. Millä tavalla se häiritsee heteroakaan, jos homo osallistuu kullinmittauspalstan keskusteluun. Yhtä kiinnostavan luulisin jonkun toisen miehen kullin olevan, oli se sitten homossa tai heterossa kiinni.

      Ei muuta kuin jatketaan mittailua! Onhan tämä yhteinen asia kaikille miehille. Ja luulisin että heteronaisiakin asia kiinnostaa.

      • Foobiton, asiallinen kommentti.


      • Perkele!

        Kyllä bottom-homo ja nainen on kaksi ihan eri asiaa.
        Naiselle kaikki yli 15cm on tuskaa.


      • Perkele! kirjoitti:

        Kyllä bottom-homo ja nainen on kaksi ihan eri asiaa.
        Naiselle kaikki yli 15cm on tuskaa.

        Mistä ihmeestä sinä naisen tuskan tiedät? Oletko yli 15-senttisellä sellaista nainut?

        Jos naisen eteen lyö alle 15-senttisen ja yli 15-senttisen niin mitä veikkaat? Sanotaan vaikka kolme neljä senttiä suuntaan tai toiseen...
        Kummankohan se nainen muuten samanlaisista miehistä ottaisi?


      • Fakta juttu
        h-x kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä naisen tuskan tiedät? Oletko yli 15-senttisellä sellaista nainut?

        Jos naisen eteen lyö alle 15-senttisen ja yli 15-senttisen niin mitä veikkaat? Sanotaan vaikka kolme neljä senttiä suuntaan tai toiseen...
        Kummankohan se nainen muuten samanlaisista miehistä ottaisi?

        Ei se nainen ainakaan pikkumulkkuista homoa ota, etenkään kun tämä on vielä teini.


    • Homo on jäävi

      Nainen ottaa 15cm ja homo isoimman mikä löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe