Kiinteän laajakaistan hinnat Keuruulla?

vertailua

Mitä maksatte esim. 8M nopeudesta Sonera ym.

16

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian kallista

34,90

• kallista silti

Saunalahti tuplalaajakaista 10m 3g 26,90€

Siis kiinteä liittymä ja tuli vielä mokkula mukaan vaikka en sillä tee mitään. Ostin kampanja aikana ja puolen vuoden päästä sopimus loppuu, tarvii sitten katsoo joku toinen halpa liittymä.

• Muitakin kuin Sonera

Missä päin Keuruuta saa kiinteän laajakaistan muiltakin kuin Soneralta?
        Vaihtaisin heti

• Elisa 3G

21mb 9,90 ALV/kk ja hyvin pelittää. Vuosi vielä niin tulee vielä tehokkaampi 4G, ei tarvii hassata rahoja nytkään turhaan ja kalliin typerään Kuuskaistaa. Voi v.ttu näitä kuntien tyhmiä päättäjiä. Muuten kahessa vuodessa se 4G tulee myöskin pökköperille, ilman veronmaksajien tukia, että ei tarvii kenenkään vinkua.

• laskutus röyhkeää

Soneran laajakaista 8M nopeus hinta johon ei sisälly mitäään muita palveluja ja kytkyjä, on 49.70e/kk 2.90e paperilaskusta 2e.maksupalvelukulut.=56e/kk. yhteensä. Puhelinmyyjä tyrkyttänyt nopeampaa määräaikaista, joka maksaa vielä enemmän. Nopeus 8M on todellisuudessa korkeintaan 6.8 M. Vaihtoehtoja Soneralle?

• LenovoBoy

8M laajakaista 14,90 kk, mutta tuo on kyllä iskän työsuhteilla saatu noin edulliseksi.

• valokuitua

100M 19,90

• eee1

39,90€ 24M sonera viihde

• Surfari

Soneran laajakaista 39,90-

• ei vaihtoehtoja

Soneran nopeus 8M määräaikainen ADSL sopimus loppuu kesällä maksaa nyt 37.50e ja nousee sitten normaali hintaan 49.70e/kk. paperilaskukulut.

• Jep jep

Ennen soneran 8m =34,90€/kk, nyt 24m = 32,90€/kk.. Tämä yrityspuolelta.

• vasturi

Soneran kiinteä laajakaista ( 8 Mbt) nettitikku 30,14 €KK. Hinta ollut sama ainakin vuodesta 2009

• Minä

Laajakaista sonera viihdepaketti 29,90e/kk
      Eikä ole iskän työsuhteilla saatu,vaan ihan normisti puhelulla tullut tarjous.
      Ja 8M:n nopeudet on aina teoreettisia tehoja.
      Todellinen nopeus vaihtelee koko ajan 3....8 välillä,mutta hyvin pärjää.Ei moittimista.

• adsl

Ei taida viihdepaketti pyöriä ihan 8 megan yhteydellä..

• Mokkula s.lahti

9.90€ kk 3g mokkula ulkoinen antenni. Nopeus keskimäärin 10mb/3,4mb ja sivukylällä.

• Minä taas

Kukas tässä nyt väitti että viihdepaketti toimii sillä?
      Se onkin 24M. Minulla itsellä kotona.
      Kyse oli nyt siitä että 8M:kin toimii ihan kiitettävästi ainakin meidän työmaalla jossa ei kovin "raskaassa käytössä" kone ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe