Maalis-huhtikuun loma

lomalle

62-vuotias reipas ja seurallinen nainen etsii naismatkaseuraa edulliselle äkkilähdölle esim. Turkkiin, Madeiralle tai kylpylämatkalle maalis-huhtikuussa. Olen matkustanut yksin,mutta joskus illallisseura olisi mukavaa.

17

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykskaks matkaan

Haeskelen juuri aurinkomatkaa ja Alanyaan 15.3. lähtö sopisi minulle. Minäkin reissaan paljon yksin, mutta illallis- ja shoppailuseura olisi kiva. Jos pääset noin äkkiä matkaan niin laita s-postiosoite. Myöhempi ajankohta ei minulle käy.

• Maalis-huhtikuun lom

Kiitos vastauksesta.Katsoin napsusta matkoja,mitä matkoja katsoit,deturin vai aurinkomatkojen ja mitä niistä? Minulla sähköposti nimellä,entä sinulla? Laitatko ensin nämä tiedot tähän tai sähköpostiosoitteesi, niin vastaaan sinulle.Minullakin päivämäärien kanssa vähän rajoituksia.

• nikolai 1

Tällääinen vähän yli 70-kymppinen naisseurassa viihtyvä mies on jo pitempään haeskellut matkaseuraa. ei vain ole tärpännyt. Miten olisi. Harrastan kaikenlaista liikuntaa ,uimista, teatteria ja hiihtämisestä pidän näin talvisin.
      Vastaa minulle s.posti [email protected]

• Maalis-huhtikuun lom

Kiitos Nikolai1, etsin vain naismatkaseuraa.

• Maalis-huhtikuun lom
    • Maalis-huhtikuun lom

Matkaseura edelleen haussa.

• reissu.nainen1

Olen valmis matkalle ja lähtemään milloin vaan. Olen 41 v mukava ja luotettava. Kaikinpuolin ok.

• reissu.nainen1

Olen 41 v. Nainen ja valmis matkalle vaikka heti. Olen mukava ja kaikinpuolin ok.

• Maalis-huhtikuun lom

Hei reissu.nainen 1. Olen jo varannut matkan Turkkiin. Jos haluat lisätietoja, niin laitatko viestiä sähköpostiini, josko sinulle sopisi minun matkani.

• Elli 51

Hei Oletko jo saanut matkaseuraa maalis-huhtikuun matkalle? Olen 62-vuotias nainen: luotettava ja mukava.

• Maalis-huhtikuun lom

Ellli 51. En ole saanut matkaseuraa, s-postiin ei ole kukaan vastauksen antaneista vastannut. Laitatko viestiä s- postiin tai tälle palstalle.

• hei. olemme keski-ikäinen pariskunta. ja olemme lähdössä asunto-autolla sisiliaan. 11.04-2014.. olisi mukava jos matkaseuraksi tulisi keski-ikäinen pariskunta tai mies tai nais reisaajaa max 2 henkilöä. ajoreitti. tallinna-kaunas-varsova-bratislava-budapest-zagrep-rijaka-venetzia-firentse-pisa-roma-napoli-messina-palermo. paluu 25.04-2014. palermo-milano-wien-praha-berliini-gdask-riga-tallinna-helsinki. perillä 10.05-2014..matkan koko kesto 4 viikkoa. ja väliltä voi lentää, jos haluaa..autossa on makuutilat 6 hlö.lle. palermossa on tilava vuokra-asunto viikon käytössä.. meitä on nyt lähdössä minä jyrki54v, elämänkumppani eira52v ja pokani samu29v ja miniä kokelas katja 20v.. eli kaksi henkilöä sopii vielä mukaan..eli pienellä budjetilla pärjää hyvin.. soittaa voi 046-5530662 jyrki tai [email protected]

• Maalis-huhtikuun mat

Kun lukijoita aika paljon, niin tarkennus matka huhtikuun alkupuolella, jos vielä kiinnostuneita. Lento ei Vantaalta.

• ansku1

Olen 61v reipas nainen.Itse olisin lähdössä huhtik.madeiralle...missäpäin suomia olet ja miltä kentältä lento? t.ansku

• Maalis- huhtikuun lo

Hei Ansku! Ilmoitusta tehdessäni vaihtoehto myös Madeira, mutta matkaseuran puuttuessa varasin Turkin matkan, kun paikkoja enää vähän. Olisi ollut kiva matkustaa myös Madeiralle toistamiseen. mutta sopivia matkoja ei ollut yksin matkustamiseen. Jos kiinnostaa,niin viesti s-postiin tai palstalle.

• tepa3

heips...missäpäin asut, itse olen keski-suomessa johonkin pitäis päästä kun vain saisi aikaiseksi..matkaseurakin on hukassa..
      jos meilailet [email protected] t.terttu

• tkbt

Heips .. Olen 60 hetero nainen, nuorekas mukava...
      Silloin tällöin tarttis matkaseuraa, mm. äkkilähdölle ja vaikka suomeenkin..
      Olen Espanja fani talvisin.... [email protected]

terkuin tkbt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12488
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11250
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      179
      5147
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3780
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3257
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2944
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2638
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      57
      2207
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2015
    Aihe