Homouden paljastuminen lääkärissä

ujohomo

Mulla on tosí kipeät peräpukamat ja kerrottuani niistä työterveyshoitajalle hän varasi mulle ajan lääkärille. Työterveyshuollon henkilötietolomakkeeseen merkkasin aikoinaan olevani naimaton ja perheetön. Niiden tutkimiseen kuuluu että lääkäri tunnustelee peräaukkoa sormella ja katsoo sitten sisälle jonkunlaisella pienellä tähystimellä. Mä elän vakinaisessa parisuhteessa ja seksiä meillä on miltei joka ilta. Nyt en ole saanut anaaliseksiä btm ominausuudessa pitkään aikaan kun pukamat ovat niin arat että mulla on täysi työ yrittää olla huutamatta kivusta kun käyn paskalla. Mulle tuli mieleen että näkeekö lääkäri mahdollisesti tehdessään tähystyksen että olen homo koska reikäni on ollut ahkerassa käytössä.

10

2637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinnekkin voi työntä

aaahahahhhhhhhhhhhhaaa "reikäni on ollut ahkerassa käytössä"

• ovelahomo

Jos joutuu peräaukon tähystykseen niin ei tarvitse pelätä homoksi paljastumista jos pyytää poikaystäväänsä käyttämään kondomia edellisenä iltana jos saa tältä munaa sillä muuten kyllä peräsuolessa oleva sperma paljastaa mikä olet miehiäsi.

• pyhä yksinkertaisuus

Minun tietojen mukaan se tutkitaan samallalailla kuin heteroidenkin reikä,ei kai se naisten peräsuolen tutkiminen eroa miesten.En ole kuullut,että lääkäri kysyy ennen tutkimusta oletko homo ja bottomi tai onko reikä impi ja miten haluat,että teen sen,nopeasti ilman rasvaa vai rasvan kanssa pitemmän kaavan mukaan ja tutkimuksen jälkeen kysyvän et tuntuko hyvältä ja haluatko kokeilla aitoa munaa(jos sattuu olemaan mies lääkäri).

Se on vain lääketieteellinen tutkimus millä ei ole sukupuolisen suuntaumuksen kanssa mitään tekemistä.

• zjarmo

mitä sil on ees välii? sä voit ihan hyvin sanoo lääkärille, että pitäs saada peba kuntoon koska sosiaalinen elämä kärsii.

ei se mee sun äitille kertomaan. jos menee, niin lääkärin oikeudet lähti saman tein.

• Ikävä sairaus

En usko, että lääkäri sitä edes ajattelee, millainen seksuaalinen elämä jollain potilaalla on. Hän tekee vain työtään.

Peräpukamat ovat todella ikävä sairaus oli sitten btm tai top. Minulta leikattiin muutama vuosi sitten. Peräpukamat yleensä aiheutuvat "kovasta vatsasta" eli paska on kovaa. Kannattaa todella huolehtia, että tämä asia tulee myös jatkossa hoidettua, koska pukamat uusiutuvat helposti. Minun lääkärini sanoi, että hän ottaa riittävät pitkältä alata "jotain" pois, joten ei pitäisi uusiutua.
        Pitkän paksusuoleni vuoksi vatsa kovettuu helposti, koska elimistö ton jutun vuoksi imee nestettä suolesta liikaa. Nyt on tullut markkinoille ensimmäin valmiste, jota voi käyttää turvallisesti jatkuvasti eikä suoli siihen totu. Tämä lääke on pargorion. Muut lääkkeet eivät sovi jatkuvaan käyttöön, koska muuttavat suolen rytmiä. Kipuun auttaa "hedesan" voide, jota voi käyttää myös yhdynnän jälkeen rauhoittamaan pukamien ärsykettä. Sisätää mm. mentholia joka tuntuu viileyttävänä tunteena. Sopii myös käyttää jos yhdyntöjä on useita peräkkäin.
        Leikkauksen jälkeen menee varmaan ainakin kuukausi, jolloin et voi saada kyrpää sisääsi, muuten haavat aukeavat, mutta sen jälkeen pystyt nauttimaan täysillä ilman huolia. Lykkyä tykö. Leikkauksen jälkeen ensimmäin paskareissu on todella hankala, koska kipu tahtoo viedä tajun kankaalle. Ota heti ensimmäisen ruokailun jälkeen tota mainitsemaani lääkettä, koska se helpottaa. Normaalisti ei sitä pitäisi käyttää, koska anus kuroutuu helposti ja tarvii myöhemmin venytyksen, mutta sulle tulee venytys ihan normaalisti joka tapauksessa jatkuvissa nussimisissa. Itse en ole btm vaan vastakohta.

• anaali sherlok

Luin kerran että joku homo oli saanut peräpukmanasa hoidatettua kun oli sanonut seksielämänsä kärsivän. Mutta olisihan se aika noloa kun lääkäri työntäisi sormen peppuun ja pois ottaessa hanska olisi spermassa:D Siinä olisi enää turha selitellä:D

• kkklklkölk

Ei kait kukaan urpo mene persettä lääkärille näyttämään, ilman et on huuhdellut paikat... siinä ne tulee kakat ja spermat samalla.

• Veggku

Peräpukamien yleisenä syynä pidetään ulostamiseen liittyvää ponniskelua. Sama ponniskelu toki voi liittyä anaaliseksiinkin. Käytättekö riittävästi liukasteita? Olisi aika käyttää mielikuvitusta ja etsiä rikkaampia keinoja tyydyttää itsensä.

Lääkärillä on vaitiolovelvollisuus. Siksi sinun ei pitäisi pelätä homoutesi paljastumista.

• lääkäri

Sen näkee kyllä mikäli anaaliseksiä on tullut paljon harrastettua, tai esimerkiksi dildoja käytettyä ahkerasti, vai ei. Mikrovaurioita syntyy varsin helposti mikäli anaaliseksiä harrastetaan ilman riittävää liukuvoidemäärää, ja ne näkyvät kyllä pitkään.

Seksuaalisesta suuntautumisesta jälkien näkyminen ei tosin kerro mitään, niitä löytyy niin homo- kuin heteroseksuaaleiltakin.

• pukamia liukuhihnall

Olen nähnyt arviolta 12000 "pyrstöä" ja voin sanoa, että sen kyllä näkee jos perspanohommia on harrastettu. Olen ollut peräpukamia poistamassa terveyskeskuksessa ja tein tätä hommaa lähes 20 vuotta. Nyt olen jo eläkkeellä.

Egyptissä poliisiasemilla homoseksuaaleiksi epäillyt paljastetaan siten että näiden peräpäät tutkitaan. Laitonta ja ihmisoikeuksien vastaista, kyllä, mutta poliisit näkevät varmuudella onko peräpäätä käytetty väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe