hei! olen vähän epätietoinen mutta mikä on usd-keula, ja miten se eroaa muista? asiallisia kommentteja kiitos=)
USD-Keula
6
9650
Vastaukset
- Asiaton vastaus
Upside down eli ylösalaisin. Ei siinä muuta ole kun että iskareiden paksumpi osa on ylhäällä ja ohuempi alhaalla.
Sielä paksumman sisällä on ne jouset ja öljyt sekä venttiilihässäkät, eli painaa pikkuisen enemmän. Eli kun kun rengas on kiinnitetty siihen ohuempaan päähän putkia, niin jousittamaton massa pienenee eli renkaan pitäisi pysyä paremmin tiessä kiinni kun ajaa epätasaisuuksiin. Eri asia onko moisesta mitään riemua normikuskille.
Miinuspuolena painopiste nousee karvan verran ylemmäs, ja jos stefat alkaa vuotaa niin öljy pääsee valumaan.- mp-seniori
Jep, ja kun stefa vuotaa se lirittää sivutuella jarrupalat ja levyn liukkaiksi kuin saippua, tulee abs-jarrut ilman elektroniikkaa. Öljyisellä eturenkaalla on kaaduttu myös monta kertaa. Sanoisin että kallis ja turha ratkaisu.
Perinteinen keula on parempi, sen painopistekkin on alempana. - Epäkuntoinen
mp-seniori kirjoitti:
Jep, ja kun stefa vuotaa se lirittää sivutuella jarrupalat ja levyn liukkaiksi kuin saippua, tulee abs-jarrut ilman elektroniikkaa. Öljyisellä eturenkaalla on kaaduttu myös monta kertaa. Sanoisin että kallis ja turha ratkaisu.
Perinteinen keula on parempi, sen painopistekkin on alempana.Tässä taas päästään siihen aiheeseen että onko syytä lähtä liikkeelle epäkuntoisella fillarilla? Usd-keula ilmoittaa vuodostaan juuri kuvaamallasi tavalla, mikä paljastuu ajoonlähtötarkistuksen yhteydessä.
- tietämätön
kiitos=)
- jorkki
USD keula keula on paluuta niihin aikoihin kun minäkin aloittelin
MP uraani. Oheisesta linkistä näet miten tämä on on muuttunut
aikoinaan ja nyt sitten palataan "vanhoihin hyviin aikoihin"
http://en.wikipedia.org/wiki/Ceriani
- Pesonenonposonen
Onko normaalia, että toinen putkista on löysempi kuin toinen.
Vai pitäisikö molempien olla yhtä jäykkiä?
Kyseessä on paiolin usd keula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799