Aloitan kertomaan vähän kauempaa.
Oon ollu kiinnostunu yhdestä kundista jo neljä vuotta sitte. Silloin hän ei seurustellut ja hän puhui mulle että tykkää musta. Me tavattiinki muilta ihmisiltä salassa pari kertaa ja meijän välillä oli jtn pientä kipinää. Kukaan ei ikinä oo saanu tietää tästä asiasta, ja toisaalta hyvä niin.
Sitten muutin toiselle paikkakunnalle lukioon, ja sen jälkeen tämä poika tapasi omassa koulussaan tytön, jonka kanssa alkoi seurustelemaan. Muuttoni jälkeen olin pari vuotta juttelematta pahemmin hänelle, vaikka oltiin kyllä facebookissa kavereita ja moikattiin aina kun tavattiin.
Nyt olen taas puolen vuoden aikana ollaan juteltu tosi paljon facessa ja hän on alkanut osoittamaan hieman kiinnostusta mua kohtaan pienen hiljaiselon jälkeen. Eräänä päivänä hän kertoi että on edelleen kiinnostunut musta, mutta en saa kertoa asiasta kenellekkään, koska se pilaisi hänen parisuhteensa. Ymmärrän sen täysin, enkä olekkaan sanonut asiasta kellekkään. Ja hän muisteli sitä aikaa kun meillä oli sitä pikkujuttua yläasteaikana. Lisäksi hänen puheet saa mut ymmärtämään niin ku hän olisi tosi kiinnostunut musta, vaikka onkin parisuhteessa.
Tavattiin pojan kanssa tällä viikolla. Edellinen kerta kun oltiin nähty, oli viime vuoden Juhannuksena, eli siitäkin oli aikaa. Tapaamisen jälkeen facessa poika sanoi kuinka mukava olikaan nähdä mua ja että pitää tavata uudemmankin kerran tässä parin viikon aikana.
Olen hieman mustasukkainen hänen tyttöystävälleen hänestä, ehkä näiden puheiden takia juurikin.... Miten mä pystyisin elämään tämän asian kanssa, koska joo, en halua pettää tyttöystäväänsä mutta toisaalta olen kiinnostunut pojasta?!
Saa pistää järkeviä ajatuksia ja ideoita tästä "tarinasta" :)
Mustasukkaisuuden tunne
4
88
Vastaukset
- ldkfleld
Todella ikävä tilanne varsinkin hänen tyttöystävänsä kannalta. Eli hänhän periaatteessa pyörittelee kahta tyttöä samaan aikaan.. Kannattaisi kysyä suoraan mitä haluaa sinusta, ei varmaan sinustakaan tunnu mukavalta elää epävarmuudessa.
- karetin
tosi ikäväää. mulla kans on ollu noita rakkaus hulia täs vuosia oon kiinnostunu yhest meijä luoka kundist! se on ihaana! haluisin vaik joku päivä kysyy sitä mut se ei kuiteska sano joo! oon siis 12wee forssan alueelt.
- beentheredonethatt
Moi!
Mulla on ollu vähä samantyyppistä ongelmaa.. Ymmärrän sua, ja et oot mustasukkanen. Se jätkä ei kyllä nyt tiedä mitä tekee. Aika hullua et alkaa puhuun tuommosia juttuja vaikka seurustelee, mutta rakkaus on hullua.
Sinun kannattais puhua sille, ei se ole oikein sua eikä sen tyttöystävää kohtaan. Pyydät sitä miettimään, mitä haluaa ja kenen kanssa, sillä muuten tuosta syntyy vain kolmiodraama. Kerro hänelle omista tunteistasi, jos kerta hänelläkin on tunteita sinuun, voihan olla vaikka että hän jättää tyttöystävänsä.
Kokemuksen takia toivotan sinulle onnea tämän jätkän suhteen ja kärsivällisyyttä. Mutta älä kuitenkaan loputtomiin odota ja katso vierestä kun hän pelaa kahdella naisella. Tsemppiä! :)- kiinnostunutdrgt
Juu, oonkin kertonut hänelle mun tunteistani häntä kohtaan ja sen takia olenkin saanut häneltä tuon vastauksen että hänellä on ollut jotain tunteita mua kohtaan tässä neljän vuoden aikana.
Kiitos, täytyy tästä asiasta saada jonkunlainen selvyys ettei oo liikaa odotuksia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3211566Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa614151Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1393410Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2272715Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1302432Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061909Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3491286- 711115
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san21038Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20977