Minä se sitten tulin hankkineeksi Applen älypuhelimen, mikä lie hulluus minuunkin iski. Siinä on iOS 7 -mobiilikäyttöjärjestelmä. Otetaan yksi esimerkki iOS:n kömpelyydestä. Tarvitsen mukana kulkevaa kalenteria, johon voisi helposti laittaa muistettavan tapahtuman kellonaikoineen ja sitten saisin ajoissa kunnollisen äänimerkin ja muistutuksen.
Mutta ei se toimi tyydyttävällä tavalla se kalenterisofta iPhonessa! Kun muistutuksen saamisen hetki tulee, kuuluu vaan pieni mitäänsanomaton plim-ääni ja siinä kaikki! Eihän tuota kunnolla edes huomaa jos ympärillä on muita äänilähteitä.
Minun on säilytettävä muutaman vuoden ikäinen Nokian kännykkä (ei siis älypuhelin), kun siinä on kunnollisesti tehty kalenteri, johon on iPhonea paljon helpompi laittaa muistettava tapahtuma. Nokia antaa haluttuna ajankohtana kunnollisen, kuuluvan ja pitempään kestävään äänen, jonka huomaa, vaikkei ympärillä olisikaan hiljaista!
Kaikkea minäkin sitten menin ostamaan!
Applen iOS 7 = kömpelö kurttaus
5
64
Vastaukset
Mac OS X on myöskin järkyttävän kömpelö rypistys. Ylihintaa on vielä enemmän kuin iPhonella!
- wintrollaattori
Ihan totta tri-windows-mieli-ala! Omassa käytössäni ei ole Mac OS X-käyttöjärjestelmää, mutta eräällä kaverillani on sellainen. Olen välillä vieressä naureskellut sisään päin, kun hän sitä koettaa käyttää johonkin.
Mitä Applen iPhoneen tulee niin järkyn ylihintainen se on!
Pitäisi vissiin tulevaisuudessa hommata Ubuntu-älypuhelin, tai jotain... Eipä ollut ios 7 monelta muultakaan osalta kovin hyvä päivitys, mutta onneksi toki app storessa on jokunen tuhat vaihtoehtoista kalenterisoftaakin joista voit valita mieleisesi.
Havaitsin muuten juuri, että WP8-Lumiallani ei onnistu edes äänimerkin laittaminen muistutukseen. Myöskään torkun aikaa ei voi vaihtaa vaan se on aina 10 minuuttia :D
Hyvä tietää tuokin yksityiskohta WP8 Lumioista, mistä tri windows-mieli-ala mainitsi. Olen minä päässyt itsekin toki tutkimaan WindowsPhone 8 Lumia-älypuhelimia enkä tykännyt näkemästäni. Kalenteri aika kökkö oli WP8:ssa myös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733