Suomalainen roolipeliryhmä Feral Heartsiin

heyitsme

Moikka! Eli haluisin perustaa suomalaisen roolipeliryhmän internetis olevaan peliin Feral Heartsiin, ne jotka eivät ole kuulleet tai pelanneet aiemmin voivat lukea lisää täältä -> http://www.feral-heart.com/
No mutta kuitenkin pelissä tehdään koira/kissaeläin hahmoja joilla voi liikkua 3D maailmas
aina tonne ei siis voi rekisteröityy mut vinkkinä voin sanoo et se rekisteröinti on yleensä yöl/illal ja aamul auki
tää peli on siis kokonaa ilmane

Eli haluisin luoda ryhmän joka olis pelkästää suomen kieline et on helpompi puhuu ja muutenki kommunikoida,
tarkotuksena olis luoda lauma susia tai leijonia (ite enemmä susien kannal) ja täs laumas olis kaikil omat roolit joita voi toivoo
Toivon et mahollisimman moni haluis tulla mukaa koska isommal porukal saatas paljo mielenkiintosempi rope
Mukaa en sit toivo kuitenkaa sellasia elämäntapa nalkuttajia tai sellasia jotka säikähtää esim kiroiluu tai muuta ''rajumpaa'' kieltä
Kokeneemmat FH:n pelaajat on enemmän ku tervetulleita!:D

Ja jos nyt viel kerron itestäni jotai ni oon 16 vuotias tyttö jonka löytää Feral Heartsista nimimerkil wolfsaver (älkää sekottako nimimerkkii ja hahmon nimee!) Jos haluu ottaa yhteyttä voi laittaa viestii sähköpostii : [email protected] toki myös FH:ssa voi ottaa yhteyttä jos satun oleen paikal samaa aikaa
Miulta voi myös pyytää toki apuu FH:n kaa jos tulee jotai kysyttävää!
Tässäki saa kysyy jos tulee iha mitä vaa kysyttävää mielee, tervetuloo ropettaa miun kaa jos alko kiinnostaa ( :

0

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
        Paltamo
        42
        4974
      2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
        Ihastuminen
        24
        3327
      3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
        Maailman menoa
        287
        2602
      4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
        Maailman menoa
        54
        2479
      5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
        Ikävä
        166
        2188
      6. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        17
        1917
      7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        117
        1801
      8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        366
        1781
      9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
        Ikävä
        88
        1730
      10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        16
        1361
      Aihe