kumpikaan ei tee mitään, mikä sua vaivaa, mikä mua vaivaa? Hä? Ollaanko terveitä? ;D
Molemmat tietää
11
318
Vastaukset
- Sinähän se et tee.
Tappaisit kerralla, etkä kiduttamalla.
- tää on tätä,
nää on näitä. Ei olla aikuisia, vaikka iästä vois muuta päätellä :D eikä terveitä, ainakaan mä!
- tasokas mies
Minun muru on ihan vajakki ;)
- nainenn---
mää tein mut sää et halunnu ://
- Osimoilleen näin
Niinpä. ei olla ihan normaaleja ;D
- Kuka meistä
normaali on, ainakin jos täällä aikaansa kuluttaa ;o).
- I K Ä V Ä Ä Ä Ä
Kuka meistä kirjoitti:
normaali on, ainakin jos täällä aikaansa kuluttaa ;o).
Vitsit mie rakastan sinnuu muruseni hunajaiseni (;
- lipeät käsistäni
Luulin aina että mahikset löytyy selvittää kaikki jos haluaa. Nyt tiedän että niin ei ole. Meillä ei ole mitään mahdollisuuksia kohdata, eikä tule. En vain keksi mitään, vaikka kaikki muut keksivät.
- Tytönhupakko
Minä ainakin lähtisin heti, vaikkapa sinne paikkaan, jossa ollaan nähty ennenkin, jos hän vähän vinkkaisi... Ei oo tää normaalii, ei.
- turhaa7
Tytönhupakko kirjoitti:
Minä ainakin lähtisin heti, vaikkapa sinne paikkaan, jossa ollaan nähty ennenkin, jos hän vähän vinkkaisi... Ei oo tää normaalii, ei.
Sitä paikkaa ei enää ole. Silloin kun oli hän ei tullut.
- on se vittu sika!
Koska nyt se on myöhäistä. Mutta miksi hän ei tehnyt mitään SILLOIN? kun rakkaus oli päällä ja kaikesta olisi voinut tulla hieno loppuelämä? En ymmärtänyt, en tajunnut kun olin aina yksin. Eikö miehiä ole olemassakaan? Hän olisi saanut kaiken, kaikki olisi järjestynyt. Miksi hän otti piikin ja sitten mannekiinin ja ties mitkä huorat? En IKINÄ halua häntä enää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583