40 vuotta vanha filmi Vieremältä

Palosenmäki

14

5952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivoja muistoja

Monta tuttua vilahti,itse olin lopetin koulunkäynnin 1976 kyseisessä opinahjossa.Kuvissa olevat oppilaat on minusta kolme vuotta vanhempia,Jussi,Matti,Sinikka ym.ym.Onpa ihanaa että joku on tehnyt nostalgisen filmin,HIENOA.Monia mukavia muistoja pompahti mieleen,ollappa nuori ja taustalla soi juuri teemaan sopivasti entisten nuorten sävellahja.

• sarho

Oivallinen ajankuva 70-luvulta. Nuorison vaatteet suoraan Badding-elokuvasta.
      Vai Badding-elokuvan vaatteet suoraan 70-luvulta.

Puuttuivat vain näkymät Vieremä Oy:n keskikalja-kahviosta tai Monttu-Baarista, jossa kaljaukot Uuno Rönkön (opettaja evp) johdolla harrastavat Ylä-Savolaista juomakulttuuria,

• muutama open nimi

Nämä opettajat ainakin olivat 70 luvulla töissä: Puukko, Jonte Viitaniemi, Ritva Pennanen, Heikki Kuulasmaa, Hannu Kyösola, Reino Antikainen, Marjatta Kuulasmaa, Ruustinna Väätäinen, Pirjo Kauranen...

• muutama lissee

Aino Viitaniemi, Lea Vidgren, Veli Ainali,Taru Märkälä, Seija Lappalainen, Lauri Rautvaara, Heljä Nyyssönen, Aimo Hentunen, Mauri Väisänen,

• muutama lisää

Leena Heikkinen,Liisa Lehto,Hillevi Happonen,Kari Ylinen,Markku Väätäinen,Hannu Tiikkainen,Maija-Liisa Balk,Taimi Kärkkäinen,Terttu Remes:Siinä muutama nimi joukkoon jotka myös kuluttivat kyseisen rakennuksen saranoita.Heistä Kari Ylinen aivan viime vuosiin asti ennen eläkkeelle jääntiä ja oli aivan huippu luokanvalvoja.

• uuuiul

Noista opeista tunnistan vain 5.
        Videossa näkyi kyllä tuttuja opettajia.

• Tämä puuttuu

Yksi tais unohtua Helena Rissanen olikohan tyttönimeltä Siipola?

• Suila

Niin ja vielä rockin Kuningas, Elvis Penttilä!

• Vierämi

Sakari Kärkkäinen laski askelijaan teknisentunneille tullessaan.

• ei ihan hd mutta ok

Hieno pätkä vaikka en tuntenut ketään mutta muoti oli tuttu ja filmikameran värinä.

• Vieremäläinen

Kyllä tulee ikävä Vieremälle. En kyseistä koulua käynyt. Muutimme pois 1966. Olen toki käynyt paikkakunnalla usein sen jälkeen.

• pqjp

Matti Karhunen, Aimo Virtanen, Reijo Järvelä .. oliko vielä muita

• Pyöree

Oliko tuo opettajanpöydän ääressä istuva naisopettaja Taru Märkälä?

• 1212122

Pöydän ääressä istuva opettaja on LEENA HEIKKINEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe