Tiedäks sä nainen

en mä ole aina

ollut niin suosittu naisten keskuudessa. Joskus yläasteella olin kuulemma ruma tyttöjen mielestä, sit joskus ammattikoulussa koin kasvupyrähdyksen ja aloin käymään punttisalilla, sit yhtääkkiä olinkin söpö ja komea ym. Vaikka olin edelleen se sama tyyppi. Jokatapauksessa, en mä ole mikään pelimies, itseasiassa aika ujo.

Mä haaveilen edelleen susta, vaikka muutamia tullut torjuttakin, yhdelle sanoin olevani homo koska en tahtonut loukata sen tunteita.. :D

5

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisinko se?

mikset kerro tuota minulle suoraan?

• yksi nainen

Mulle ei ainaskaan sillä onko rakkauden kohde suosittu vai ei ole mitään merkitystä. Jos mä nään ja aistin toisessa sen jonkin kokonaisuuden niin se on se. Toi homo juttu oli aika hauska, hyvä muuten pitää mielessä...

• Tiedäks sä mies

Saattaapi olla et olen huomannu sun ujoutesi. Kaikessa se ei näy, mutta kovin tuttuun ja turvalliseen sä aina takerrut. Tavallaan aina pyörit mamman helmoissa, mikä ei sovi sun ulkomuotoosi. Ujous ei ole vakava haitta-aste. Ujo se olen mäkin ja sitä ei usko kukaan. Oon mäkin sua homona pitäny jossakin vaiheessa. Sori.

• viikonloppuja

En tiedä. Ei ollut mulle, koska henkilö joka voisi kaivata minua, kertoisi tuon muualla kuin täällä.

• en mäkään aina olla

Tiedätkö ap, että en ole aina ollut näin lihava. Lukuisat urheilussa tulleet vammat veivät sen urheilusta tulleen nautinnon. Tiedätkö sen fiiliksen, kun tulee juosten 1 kilometri täyteen, sen nautinnon minkä siitä saat tai saa kehässä vastustajansa ketoon. No niin olin hoikka silloin nykyään, kun koittaa aloittaa jonkun kivan liikuntaharrastuksen niin kipu seuraa perässä.. Silloin tuli myös paljon suoraan ehdotuksia yhdelle komistukselle sanoin olevani lesbo jotta jättäisi rauhaan. Nykyään en enään niin sanoisi, koska ei ole varaa niin sanoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      224
      4576
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1208
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      26
      1035
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      966
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe