Soitin tänään parille läheiselle kenties viimeisen puheluni. Ajattelin sulkea puhelimeni ja miettiä asioita. Tehdä ratkaisuni, mitä ne sitten ovatkaan.
Jo vuosikaudet olen vain suorittanut elämääni, palvellut toisia ja saanut osakseni pelkkää kylmyyttä. Viime aikoina olen tajunnut, että minä en oikeasti merkitse kenellekään mitään. Olen vain helposti hyväksikäytettävä ihminen.
Rakkauteni ei ole arvokasta, en voi näyttää tunteitani ilman että minut leimataan. Tämä siksi, että tunteeni eivät kohdistu vastakkaiseen sukupuoleen. Vihaan tätä.
Toivotin Hänelle tänään hyvää viikonloppua kuten aina ennenkin. Olisin halunnut kiittää siitä, miten hyvin hän on minua kohdellut. Tiedän, että jos päädyn ahdistuksissani lopulliseen ratkaisuun, jäljelle jää paljon kysymyksiä. Ei se ole kenenkään syytä, minä en vaan taida enää jaksaa yksin.
Siirrän tämän keskustelun suosikkeihin. Olkoon se viestini, mikäli päädyn vähemmän helppoon ratkaisuun. Anteeksi.
En jaksa enää...
outo nainen
2
113
Vastaukset
- Kuule kunnon
yöunet auttaa, ja aamulla on hyvä olo jo. Älä tee mitään typerää. Asiat järjestyy aina.
- Tsemppiä.
Ei se elämä ole sen helpompaa, vaikka tunteet kohdistuisikin vastakkaiseen sukupuoleen. Minä jos kuka tiedän sen. Vaikka sinusta nyt tuntuukin, että kukaan ei välitä, aina on joku jossakin joka välittää. Jos ei tänään, niin ehkäpä huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558