vasta kun et enää kirjoita tänne. Tajuat sen vasta jälkikäteen.
Oikea hetki tulee
14
295
Vastaukset
- ihan uteliaisuudesta
Mistä ihmeestä tiedät mikä näistä on hänen ja mikä ei ole?
- Ehkä sinun
oikea hetkesi. Vastapuolelle se voi olla jo mennyttä.
- Kenen kanssa
se hetki koittaa?
- vain vain
Sinun takia mitä vain ja pyydän anteeksi käytöstäni!
- ajatella
Vaan kun et voi tietää kuka tämänkin kirjoitti.
Oikea hetki löytyy tuolta elävästä elämästä, ei täältä anonyymiltä palstalta. - oho.
jälkijalkaan,jälkipäähän eli järkipäähän.
- piikin otit
Itsekin luulin että se hetki vielä tulee, vaan eipä tullut. Olisi pitänyt vähän nähdä itse vaivaa jos kiinnosti, miehenkin, eikä vain äiti-ihmisen, sen rupsahtaneen huolehtijan.
- Hyvin
todennäköisesti se oikea hetki tulee kun ollaan kahden, ja silloinhan en kirjoita tänne ... eikä sen jälkeen tarvikkaan
- Kaihoisa mies
Sitä hetkeä saa odottaa.
- miksi ei miksi
Miksi mun piti olla yksin ilman häntä? Miksi hän ei välittänyt? Hän olisi saanut kaiken jos olisi halunnut.
- no en roiku
Miksi miehet kiinnostuvat sitten kun on myöhäistä? Ei silloin kun pitäisi? Silloin esitetään coolia.
- Pekka ite ; )
Hmm! Mielenkiintoinen aloitus ja ajatus.Jännä itse asiassa. : )
- sitten ihmettelet
Pääasia, että itse jatkat tänne kirjoittelua senkin jälkeen kun tiedät hänen lopettaneen..
- Palstapirkko
Hei mulla on oikeesti kauhee morkkis... Tulin kirjoittelemaan tänne yhden miehen takia, löysinkin täältä sut ja nyt olen rakastunut tähän palstaan. Ja kaikkiin palstalaisiin, joten jos niin olet päättänyt, ei tule koskaan sitä oikeaa hetkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511329- 629322
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal233126- 632743
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732459