Tuuli rempoo, kuin yrittäen erottaa minua sinusta. Sinun vetovoimasi on sitä suurempi ja vahvempi. Ajattele, kohta nähdään ja saamme silloin takertua toisiimme. Ahh, mikä olisi sen suurempaa onnea?
the M, Mr Magic glue
13
118
Vastaukset
- Ai milloin
me nähdään?
- Ap.
Kohta. Ihan pian. Hrrrrr, enkä malta odottaa. Tuuli saa tuulla mutta minä tiedän missä Muruseni näen. Hirmu ikävä onkin ollut.
- Rakas! Sinäkö?
Voi hyvänen aika! Kyllä se olisi varmasti näkemisen paikka..hih! ; )
- kerro toki
No missä?
- hard dick
Mikä Se sinun kohta nykyään on ? :D anteeksi vaan, mutta sulta on mennyt uskottavuus..
- Ap.
ja sinulla on veri kadonnut päästä jonnekin mihin lie.
- hän päätti sen
Jos voisi vielä päästä tuohon. Mutta ei, se meni jo. En osannut tehdä mitä olisi pitänyt, eikä hän auttanut. Ajattelin ettei hän halua ymmärrettävistä syistä. Jäin siis yksin ja yksin olen ainiaan.
- Magic man
Voi kunpa tulisikin siihen tilaisuus.Halaisin ja suutelisin sinua.
- Ap.
Ja minä vastaan siihen suudelmaan ja vähän johonkin muuhunkin lingvistiikkaan. On hän niin ihana ja komea ja himottava ja mieleltään ihan samanlainen kuin minäkin.
- Kielitieteilijätär
Ap. kirjoitti:
Ja minä vastaan siihen suudelmaan ja vähän johonkin muuhunkin lingvistiikkaan. On hän niin ihana ja komea ja himottava ja mieleltään ihan samanlainen kuin minäkin.
Mieheltä miehelle?
- Ap.
Kielitieteilijätär kirjoitti:
Mieheltä miehelle?
Mistä kohtaa niin päättelit? Ihan menee naiselta -> Miehelle.
- Lukemastani
Ap. kirjoitti:
Mistä kohtaa niin päättelit? Ihan menee naiselta -> Miehelle.
Aloituksessa mr. Magic glue ja tossa völissä keskustelua ap:n ja magic manin kesken. Tulipa vaan mieleen, että onko. Vaikka otsakehan tuo on, mr. magic glue, eikä allekirjoitus. Mutta kun allekirjoituksena oli liisterissä, niin siitä muodostui Mr. Magic glue liisterissä.. :D
- Ap. (aloittaja)
Lukemastani kirjoitti:
Aloituksessa mr. Magic glue ja tossa völissä keskustelua ap:n ja magic manin kesken. Tulipa vaan mieleen, että onko. Vaikka otsakehan tuo on, mr. magic glue, eikä allekirjoitus. Mutta kun allekirjoituksena oli liisterissä, niin siitä muodostui Mr. Magic glue liisterissä.. :D
Niin no, otsakkeessahan kerrotaan asia eli tässä tapauksessa todetaan, että the M on Mr Magic glue. Kirjoittajan kohdassa olen minä joka olen ihan pirunmoisessa liisterissä häneen. Kontekstin voi tietysti käsitellä jokainen miten tykkää, mutta näin on näkyleipää tässä asiassa, minä olen NAINEN ja hän on.. mitä suurimmassa määrin MIES. Ihana. Haluttava. Saa pääni ja jonkun muunkin sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474