Leskenä löysin miehen, hän oli vasta eronnut noin 30 v. nuoremmasta vaimostaan, Miehellä näitä eturauhasjuttuja. kumminkin valtava seksin halu. Aika kummallsta lyhyt suhteemme oli.Jäi mielen ne yritykset saattaa hänet huipulle! Mitäpä minulle1
Suhde yli 60 ikäisenä
92
1123
Vastaukset
- mitä siitä sit?
Nii? Eikö ne meinaa enää oikein hormoonit hyrrätä?
- Aina ei voi voittaa
Etkö osaa lukea? "... valtava seksin halu." tarkoittaa, että hormoonit kyllä hyrräsivät, mutta jokin elimellinen seikka, vaiva, vika , ehkä sairaus ... esti aiheen onnistumisen käytännössä konkreettisesti. Kaikki eivät vissiin tiedä, että näihin(kin) juttuihin saa apua esim. lääkäriltä tai vaikka seksuaaliterapeutilta, jos ongelma sijaitsee korvain väliss'.
- ooppa tarkempi
Voi voi taas kerran sinun ongelmiasi, kuinka sä jaksatkaan niiden kans taivaltaa. Nuo kirjoitusvirheet paljastaa ja yhdistää johonkin.
- tietenki seksi on
mielenkiintoinen keskustelun aihe, vanhan on turha siitä haaveilla itselleen,
Eikö alottaja tuossa ijässä jo tiedä ,
miehiltä menee kyky jo viisikympisenä, tai ainaki heikkenee, eikä seksistä tule juurikaa mitään,
jos vanhana etsii miestä on turha etsiä seksin takia,
kyllä saa sopeutua enemänki kädestä pitelemään,
tyytyä poski suukkoihin, halimaan ja kainalossa löhilyyn,
uniohda seksi,- kyllä tässä
Keltä menee kyky keltä ei,ite liki 70 kymppinen hyvin pelittää.
Ja kun sattuu nuorta niin liikaakin. - tasrpeekseenkokenut
kyllä tässä kirjoitti:
Ja kun sattuu nuorta niin liikaakin.Että minua on aina ällöttänyt kaltaisesi miehet. Luulette kaiken pyörivän pelittämisenne ympärillä. Mulle ihan sama . Miehessä arvostan muita ominaisuuksia, esim, hänen luotettavuuttaan.
Enkä ymmärrä aloittajan ilmaisua, että löysi miehen, kyllä noita löytyy etsimättäkin, ovat vaan kohtuullisen reppanoita, en huolis. Viimeisestä pääsin eroon pari vuotta sitten, kuului tähän kyllä pelittää kategoriaan. - kyllä tässä
tasrpeekseenkokenut kirjoitti:
Että minua on aina ällöttänyt kaltaisesi miehet. Luulette kaiken pyörivän pelittämisenne ympärillä. Mulle ihan sama . Miehessä arvostan muita ominaisuuksia, esim, hänen luotettavuuttaan.
Enkä ymmärrä aloittajan ilmaisua, että löysi miehen, kyllä noita löytyy etsimättäkin, ovat vaan kohtuullisen reppanoita, en huolis. Viimeisestä pääsin eroon pari vuotta sitten, kuului tähän kyllä pelittää kategoriaan.Kuuleppas,ihminen on kunnossa jos pelittää vai onko se mielestäs epänormaalia
- tarpeekseenkokenut
kyllä tässä kirjoitti:
Kuuleppas,ihminen on kunnossa jos pelittää vai onko se mielestäs epänormaalia
Ei ole epänormaalia, mutta jatkuva asiasta puhuminen ja sen ympärillä pyöriminen on.
- mitä tässä
tarpeekseenkokenut kirjoitti:
Ei ole epänormaalia, mutta jatkuva asiasta puhuminen ja sen ympärillä pyöriminen on.
Näkyy sinuakin kiinnostavan kun kommentoit
- tarpeekseenkokenut
mitä tässä kirjoitti:
Näkyy sinuakin kiinnostavan kun kommentoit
Kommentoin ihan vain, koska halusin ilmaista, ettei kaikkia naisia vähääkään kiinnosta teidän pelittämisenne. Joillakin tuntuu olevan harhakuva asiasta.
- kyltymätön
tarpeekseenkokenut kirjoitti:
Kommentoin ihan vain, koska halusin ilmaista, ettei kaikkia naisia vähääkään kiinnosta teidän pelittämisenne. Joillakin tuntuu olevan harhakuva asiasta.
Ei se mitään harhaa ole jos huomaa että pelittää,ei muuta kuin pelittelemään
- L - L
Elintapojen merkitys korostuu ikääntyessä. Pahin pöpö on alkoholi.
Täysin askeettista elämää ei tarvitse tavoitella mutta kohtuus on eduksi.
Kaikki tietävät mistä on kysymys mutta yllättävän moni mies laittaa asiat nautintoaineiden ja laiskottelun kyllästämään järjestykseen.
Mainospätkä josta taas joku vetää porot sieraimiinsa.
Miehen testojen viitearvot ovat 51v, -> 70v, 29 nmol/l -> 8 nmol/l.
Oma lukemani oli muutama viikko sitten 40 nmol/l.
Elämäni sulostuttajan reaktioista olen ollut päätteleväni, että varsinkin ikääntyvä nainen kaipaa muutakin kuin vain suoritusta.
Itsestään epävarmat ukot ( jos niitä on ) labraan testeihin ja tarvittaessa elintaparemonttiin. Jos pitää seuraamuksia sen arvoisina. - lisää löylyä
kyllä tässä kirjoitti:
Ja kun sattuu nuorta niin liikaakin.Kumppanin ikä vaikuttaa "latautumisaikaan".
60 kanssa useita tunteja, jopa vuorokausi. 20 kanssa parhaimmillaan n.20min. - 60+ nainen
lisää löylyä kirjoitti:
Kumppanin ikä vaikuttaa "latautumisaikaan".
60 kanssa useita tunteja, jopa vuorokausi. 20 kanssa parhaimmillaan n.20min.Terveellä 65 vuotiaallaa miehelläni latautuu viidessä minuutissa kun lähelleen menen.
- lisää löylyä
60+ nainen kirjoitti:
Terveellä 65 vuotiaallaa miehelläni latautuu viidessä minuutissa kun lähelleen menen.
Tosi kova patu! Ehditkö mukaan? Aktista aktiin 5:n minuutin huililla?
Kyse on siis uudelleen latautumisesta!
Valmistelu on oma juttunsa! - Tiedetään
L - L kirjoitti:
Elintapojen merkitys korostuu ikääntyessä. Pahin pöpö on alkoholi.
Täysin askeettista elämää ei tarvitse tavoitella mutta kohtuus on eduksi.
Kaikki tietävät mistä on kysymys mutta yllättävän moni mies laittaa asiat nautintoaineiden ja laiskottelun kyllästämään järjestykseen.
Mainospätkä josta taas joku vetää porot sieraimiinsa.
Miehen testojen viitearvot ovat 51v, -> 70v, 29 nmol/l -> 8 nmol/l.
Oma lukemani oli muutama viikko sitten 40 nmol/l.
Elämäni sulostuttajan reaktioista olen ollut päätteleväni, että varsinkin ikääntyvä nainen kaipaa muutakin kuin vain suoritusta.
Itsestään epävarmat ukot ( jos niitä on ) labraan testeihin ja tarvittaessa elintaparemonttiin. Jos pitää seuraamuksia sen arvoisina.Ei omaa vaan ostettua.
- L - L
Tiedetään kirjoitti:
Ei omaa vaan ostettua.
Ette tiedä!
6:n viikon tissutellen vietetyn velttoilun jälkeen oli oma tuotanto tippunut 22:enn ( viitearvo 8 ) ja Hb 163 -> 147:ään.
Mihin tärkeysjärjestykseen asiansa laittaa? Ajoittaisella lipsumisella haen kai valitsemalleni tielle todistusarvoa? - Moottoroitu apu
lisää löylyä kirjoitti:
Kumppanin ikä vaikuttaa "latautumisaikaan".
60 kanssa useita tunteja, jopa vuorokausi. 20 kanssa parhaimmillaan n.20min.@lisää löylyä
Siis tarkotatko että sulla on mennyt tunteja ja jopa vuorokausi jonkun miehen mulkun nostattamiseen?;DD
Kannattaa hommata jokin moottoroitu tekopimpero sellaiselle miehelle ja ottaa nokoset välillä.
http://www.verkkosivuapteekki.fi/Keinovagina-moottoroitu-Fleshlight-Pleasure-tube-ToyJoy
- ölli
Ei kannata yrittää liikaa. Jos yrittää ei mikään onnistu, antaa vain virran viedä.
- -.-
Sinisissä pillereissä piilee alkumiehen voimaa, joka suorastaan räjäyttää liike-energian.
- voi että.
Siitäkö tämä hurja lunto johtuu
- Kalupakki_
@ -.-
Mitäs sukupuolitauteja oot sairastanut elämäsi aikana ja montako kertaa?
Oletko aiheuttanut taudeillasi naisille lapsettomuutta?
Oletko ylpeä kalustasi ja sen tempauksista? - mitä tässä
Kalupakki_ kirjoitti:
@ -.-
Mitäs sukupuolitauteja oot sairastanut elämäsi aikana ja montako kertaa?
Oletko aiheuttanut taudeillasi naisille lapsettomuutta?
Oletko ylpeä kalustasi ja sen tempauksista?Ei ensimmäistäkään tautia, oletko helpottunut
- henrjii
Annitko sille sialle.!!!!!!
- Etupenkki vapaana
nimimerkki. kaikkea kans.60v.Minäkin olen jo 60v.aivan hyväkuntoinen mies olen luotettäva rehellinen ja rakkauttakin löytyy eikä alkoholi ole minun ongelmani.pit.178.paino 85kg.Ajattelen tässä jo kesää.Oisi jos löytäisin mukavan naisen jonka voisin kanssa autolla kierrellä tätä ympäri suomea kesällä.Ja vaikka voisimme seurustella pitempäänkin.Saapahan löytyykö tältä palstalta ketää minulle ystävää.
- Pahoittelen
Mukava olen, mutta kun sinä et osaa lyödä
välilyöntiä pisteen jälkeen, niin et kelpaa minulle.
Pahoittelen. - impi umpilampi
Pahoittelen kirjoitti:
Pahoittelen.Minä se vasta mukava olen kunhan et lyö nyrkillä ni voitas käydä ajelemassa
- Hei kun keikuskelen
Pahoittelen kirjoitti:
Pahoittelen."Pahoittelen"
Jos ajelisit ympäri-ämpäri autolla kaverin kanssa Suomen kauniissa luonnossa, niin tokko siinä pisteitten ja pilkkujen jälkeisillä välilyönneillä on merkitystä.
Ettet nyt vaan olisi olovinas :)
Olovinas= Olevinasi - Pahoittelen
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"Pahoittelen"
Jos ajelisit ympäri-ämpäri autolla kaverin kanssa Suomen kauniissa luonnossa, niin tokko siinä pisteitten ja pilkkujen jälkeisillä välilyönneillä on merkitystä.
Ettet nyt vaan olisi olovinas :)
Olovinas= Olevinasi"Hei kun keikuskelen"
Kun noin kaunein sanoin kirjoitit ja välilyönnit sinulla kohdillaan, harkitsen asiaa. Puhuessa välilyöntien puute jää huomaamatta.
Sanajärjestyksessä kyllä on myös korjaamista ja se ei puhumallakaan parane. - Hei kun keikuskelen
Pahoittelen kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Kun noin kaunein sanoin kirjoitit ja välilyönnit sinulla kohdillaan, harkitsen asiaa. Puhuessa välilyöntien puute jää huomaamatta.
Sanajärjestyksessä kyllä on myös korjaamista ja se ei puhumallakaan parane."Pahoittelen"
Joo, mielellänihän minä kauniita sanoja ripottelen:)
Jos nyt kuitennnnnniii saan jatkaa, niin mitäs oot mieltä siitä, että mies/nainen pulputtelee sanoja vääräs järjestykses, mutta sytyttää ensiluokkaisen nuotion. Ja nopiaa, ei nokka kauaa tuhise, kun tuli jo iloisesti loimottaa.
Toinen vaihtoehto olis semmonen, että suu värkkäisi ensiluokkaista lausetta, hengitykset kohdillaan ja kaikinpuolin sillee täydellisesti, mutta kun pitkin Suomea autolla köröttelisi ja päättäisi pysähtyä ja laittaa nuotion, jossa kaffetta keittelis, niin jos tää täydellisyyspuhuja pistäisikin puut väärässä järjestyksessä ja tuli olisi kateissa, niin minua ainakin alkaisi niin kädetön ihminen pistämään vihaksi.
Nyt keksin uuden Sananlaskun:
Parempi sanat vinos, ku puut nuotios. :) - Pahoittelen
Pahoittelen kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Sanajärjestyksessä kyllä on myös korjaamista ja se ei puhumallakaan parane.Harkitsin jo.
En minä ota tuota miestä. Kunnollaankin kehuskelee. Kukaan yli 60-vuotias mikään hyväkuntoinen ole.
Sanoja myös puuttuu hänen tekstistään ja kuten aiemmin mainitsin välilyönnit pisteen jälkeen puuttuvat ja sanajärjestys on suomenkielelle vieras. Ettei vaan olisi joku huijari, joka on käyttänyt Google translatoria. Rahojani vokottelee ehkä.
Osaan ajaa itsekin autoani. Minen kellekään huijarille kartanlukijaksi ala. Turha haaveillakaan. - Pahoittelen
Pahoittelen kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Sanajärjestyksessä kyllä on myös korjaamista ja se ei puhumallakaan parane."Hei kun keikuskelen"
Nuotion osaan sytyttää itse. Takan lämmityksessä olen oikea peto. - Hei kun keikuskelen
Pahoittelen kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Nuotion osaan sytyttää itse. Takan lämmityksessä olen oikea peto."Pahoittelen"
:)
No johan sinä tekstiä väännät. Ettet nyt itse olisi joku Huijari.
Jos nyt oot Ihan varma, ettet tuota ittelles huoli, niin mää voisin sitte ruveta harkitsemaan. Mutta toki en harkitse sikälimikäli sinä jollakin tavalla kuitenkin olet epäilevin mielin. En koskaan voisi napata toisen omaa tai harkinnassa olevaa ihmistä. :)
Peto olen minäkin sytyttelemisissä. Takan lämmitys, siinä ei kauaa aikaa nokka tuhise. Saunan pesään puita ja se on siinä, kohta savu piipusta tupruttelee. Nuotio kans, lennossa heitän lieskat elämään.
Mutta oikeesti-oikeesti, voisin sanoa, että kun olen ollut joidenkin ystävieni (naisia) kanssa saaressa ja jotka eivät ole tottuneet sytyttämään mitään, niin hämmästykseni on ihan oikeasti ollut suuri, kun saunan pesään ei niin millään onnistu saamaan tulta.
Jos on kaksi tulensytyttäjää, osaavaa plaatua, niin aikaakin siinä säästyy, kun yks menee laittamaan saunaan tulen, toinen alkaa sytyttämään nuotiota ja jompikumpi heittää puut takkaan. Se on siinä se.
Mulle on käynyt niin, että vieras on mennyt sytyttämään saunaa ja minä muita. Lopputulos on ollut se, että oon saanut noukkia mustia puita pois saunan pesästä ja sytyttää se uudelleen. Inhottavaa noukkia niitä mustuneita puita pesästä.
Jos minä miehen itselleni ottaisin, niin ensi töikseni pistäisin hänet sytyttämään nuotion. Sen jälkeen alkaisin harkitsemaan. :)
Ja sanajärjestyksistä en niin piittaa. Voisin aina sanoa, että voisitko kuule olla hiljaa. Minä voin huolehtia puhumisesta. :) - Pahoittelen
"Pahoittelen"
Jos nyt oot Ihan varma, ettet tuota ittelles huoli, niin mää voisin sitte ruveta harkitsemaan. Mutta toki en harkitse sikälimikäli sinä jollakin tavalla kuitenkin olet epäilevin mielin. En koskaan voisi napata toisen omaa tai harkinnassa olevaa ihmistä. :)
Peto olen minäkin sytyttelemisissä. Takan lämmitys, siinä ei kauaa aikaa nokka tuhise. Saunan pesään puita ja se on siinä, kohta savu piipusta tupruttelee. Nuotio kans, lennossa heitän lieskat elämään.
Mutta oikeesti-oikeesti, voisin sanoa, että kun olen ollut joidenkin ystävieni (naisia) kanssa saaressa ja jotka eivät ole tottuneet sytyttämään mitään, niin hämmästykseni on ihan oikeasti ollut suuri, kun saunan pesään ei niin millään onnistu saamaan tulta.
Jos on kaksi tulensytyttäjää, osaavaa plaatua, niin aikaakin siinä säästyy, kun yks menee laittamaan saunaan tulen, toinen alkaa sytyttämään nuotiota ja jompikumpi heittää puut takkaan. Se on siinä se.
Mulle on käynyt niin, että vieras on mennyt sytyttämään saunaa ja minä muita. Lopputulos on ollut se, että oon saanut noukkia mustia puita pois saunan pesästä ja sytyttää se uudelleen. Inhottavaa noukkia niitä mustuneita puita pesästä.
Jos minä miehen itselleni ottaisin, niin ensi töikseni pistäisin hänet sytyttämään nuotion. Sen jälkeen alkaisin harkitsemaan. :)
Ja sanajärjestyksistä en niin piittaa. Voisin aina sanoa, että voisitko kuule olla hiljaa. Minä voin huolehtia puhumisesta. :)"Hei kun keikuskelen"
Huijari olen. Huijareita huijaan aina.
Olipas sunnuntaiaamun piristys etten sanoisi sytytys, kun me kaksi hyvää tulen sytyttäjää ja tulen hoitajaa satuttiin juttusille.
Olen kuules minäkin tavannut monta huonoa takan ja nuotion sytyttäjää. Hoitaakin pitää osata, jotta puut palavat tasatahtia loppuun, ettei jää yrkämiestä kuten mummoni pilkallisesti nimitti takan pesään jäänyttä mustunutta savuttavaa vaan ei yksinään palavaa puuta. Ei sen pilkan jälkeen enää toista kertaa huonosti valinnut puita eikä unohtanut kohennella pesää.
Yrkämies on sulhanen, jos joku ei satu tietämään.
Nuotion sytyttäminen ja takan lämmittäminen tulee nyt minunkin miehen valintatestieni lisätehtäväksi. Että kiitos vihjeestä! Minulle kelpaa vähän itseäni huonompi tulen kanssa touhuaja, koska vaikea on löytää yhtä hyvää kuin minä. Saatikka parempaa. Miehistäkään. - Hei kun keikuskelen
Pahoittelen kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Huijari olen. Huijareita huijaan aina.
Olipas sunnuntaiaamun piristys etten sanoisi sytytys, kun me kaksi hyvää tulen sytyttäjää ja tulen hoitajaa satuttiin juttusille.
Olen kuules minäkin tavannut monta huonoa takan ja nuotion sytyttäjää. Hoitaakin pitää osata, jotta puut palavat tasatahtia loppuun, ettei jää yrkämiestä kuten mummoni pilkallisesti nimitti takan pesään jäänyttä mustunutta savuttavaa vaan ei yksinään palavaa puuta. Ei sen pilkan jälkeen enää toista kertaa huonosti valinnut puita eikä unohtanut kohennella pesää.
Yrkämies on sulhanen, jos joku ei satu tietämään.
Nuotion sytyttäminen ja takan lämmittäminen tulee nyt minunkin miehen valintatestieni lisätehtäväksi. Että kiitos vihjeestä! Minulle kelpaa vähän itseäni huonompi tulen kanssa touhuaja, koska vaikea on löytää yhtä hyvää kuin minä. Saatikka parempaa. Miehistäkään."Pahoittelen"
Kiitos itsellesi mukavasta keskustelutuokiosta. Kyllä se meiltä tulensytyttäjiltä onnistuu. Melkein voisin väittää olevamme samalla aaltopituudella.
Joo, toki mies saa ja voi ja on suotavaa, että hän on hivenen verran huonopi tulen sytyttämisessä, koska on mukava sillätavalla pikkusen Neuvoa toista ja siten osoittaa olevansa tässä hommassa hivenen parempi. Heh.
Tarttee varmaan lopettaa tämä jutustelu, muuten herra H tulee sanomaan, että täällä EI missään nimessä saa Tsättäillä. Hän voi myös sanoa, että jankkaamme.:)
Mutta kiitos virkistävästä keskustelusta. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"Pahoittelen"
Kiitos itsellesi mukavasta keskustelutuokiosta. Kyllä se meiltä tulensytyttäjiltä onnistuu. Melkein voisin väittää olevamme samalla aaltopituudella.
Joo, toki mies saa ja voi ja on suotavaa, että hän on hivenen verran huonopi tulen sytyttämisessä, koska on mukava sillätavalla pikkusen Neuvoa toista ja siten osoittaa olevansa tässä hommassa hivenen parempi. Heh.
Tarttee varmaan lopettaa tämä jutustelu, muuten herra H tulee sanomaan, että täällä EI missään nimessä saa Tsättäillä. Hän voi myös sanoa, että jankkaamme.:)
Mutta kiitos virkistävästä keskustelusta."Hei kun keikuskelen"
Älä nyt vaan sano että sinäkin olet liittynyt?
Vai käytitkö minua vain mainoksena...
Musta tuntuu taas, että tuo tyyli on kummallisesti yleistynyt...
Niin alhaisilla kuin ylhäisilläkin.
Muuten, olen sitä mieltä että 60 ei luo enää suhdetta sillee kuten ennen.
Johan sille nauraisivat molemmat yrittäjätkin.
Vanhusten suhteet lämpiävät parhaiten, kun he heittävät nuotio-puiden sekaan
yhteisesti ostetun sytytys-palan. "Bauhaus tms.)"
Käy myös saunan-uuniin.
H.- Hei kun keikuskelen
hunksz kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Käy myös saunan-uuniin.
H.Huomenta sinullekin Hunksz.
No sittenhän minulle tulee kiirus, että ehdin suhteen saada aikaseksi, ennen ku täytän kuuskytä. Kiitos sinulle, vanhempi herrasmies, kun minua neuvoit.
Mistä minä voisin tietää tuollaisia ikä-asioita.
No joo, nuotioon voisi sytytyspalan lisäksi pruiskauttaa sytytysnestettäkin. Kyllä tuli niillä vehkeillä syttyy, se on varmaa.
Mutta nuo tuollaiset filunkiasiat on tarkoitettu juuri sellaisille, jotka eivät muuten onnistu saamaan tulta pysymään puunsyrjäs.
Jos minä pitäisin Koetilaisuuden mahdolliselle tulevalle miessuhteelleni, niin puut lykkäisin syliin ja sytkärin. Muita apuvälineitä en. No kenties kirveen tai hyvän puukon puun vuolemiseen.
Parasta tietysti olisi se, että saisi puut syttymään ilman tulitikkuja tai sytkäriä.
Se olisi tietysti se Miesten Mies, mutta en nyt ala ihan liian suuria halajamahan.
Mulle riittää ihan tavallinen, hiljainen ja tottelevainen mies. :) Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Huomenta sinullekin Hunksz.
No sittenhän minulle tulee kiirus, että ehdin suhteen saada aikaseksi, ennen ku täytän kuuskytä. Kiitos sinulle, vanhempi herrasmies, kun minua neuvoit.
Mistä minä voisin tietää tuollaisia ikä-asioita.
No joo, nuotioon voisi sytytyspalan lisäksi pruiskauttaa sytytysnestettäkin. Kyllä tuli niillä vehkeillä syttyy, se on varmaa.
Mutta nuo tuollaiset filunkiasiat on tarkoitettu juuri sellaisille, jotka eivät muuten onnistu saamaan tulta pysymään puunsyrjäs.
Jos minä pitäisin Koetilaisuuden mahdolliselle tulevalle miessuhteelleni, niin puut lykkäisin syliin ja sytkärin. Muita apuvälineitä en. No kenties kirveen tai hyvän puukon puun vuolemiseen.
Parasta tietysti olisi se, että saisi puut syttymään ilman tulitikkuja tai sytkäriä.
Se olisi tietysti se Miesten Mies, mutta en nyt ala ihan liian suuria halajamahan.
Mulle riittää ihan tavallinen, hiljainen ja tottelevainen mies. :)"Hei kun keikuskelen"
Miten sen kukin näkee.
Minä totesin 40 että nyt taitaa olla aika jo ajatella naisia vakavemmin.
Ei se johtunut fyysisestä kyvyttömyydestä.
Eikä pahemmin vieläkään, kunhan ovat pillerit taskussa vahinkojen varalta.
Mainos on tehty sitä varten että edes joku uppoaa aina naiseen.
Härmed slut med flörtet.
H.- vai mitenkä?
hunksz kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Käy myös saunan-uuniin.
H."hunksz"
Miten olis kerosiini? - vai mitenkä*
"Pahoittelen"
Ja sanajärjestyksistä en niin piittaa. Voisin aina sanoa, että voisitko kuule olla hiljaa. Minä voin huolehtia puhumisesta. :)Oliko heillä niinku musta kissa pesässä kun ei tuli syttynytkään?
vai mitenkä? kirjoitti:
"hunksz"
Miten olis kerosiini?"vai mitenkä?"
Bensa-koneella minä menen, kun menen.
H.- Hah !
Pahoittelen kirjoitti:
Pahoittelen.Meinaatko tosiaan, että välilyönti on tekstin pahin virhe?
- ------
Hah ! kirjoitti:
Meinaatko tosiaan, että välilyönti on tekstin pahin virhe?
Kantsii laittaa alkuun kelle kirjoittaa, jos kirjoittaa kilometrin myöhemmin.
- Pikain'en
------ kirjoitti:
Kantsii laittaa alkuun kelle kirjoittaa, jos kirjoittaa kilometrin myöhemmin.
Vastasin "Pahoittelen" 9.3.14 klo 09.02 kommenttiin. En tosiaan hokannut, että välissä oll noin paljon tavaraa. Eikä ole eka eikä vika kerta ...
- kyytiin
Mistäpäin autosi starttaat?
- Pahoittelen
Mutta ota sinä "Hei kun keikuskelen", jos sinulla on tarvetta.
Vai annetaanko kilpailutta Impi Umpilammelle?- Pahoittelen
Tiedetään, tiedetään, missä palstan vapaat miehet nyt ovat ;)
Tulentekoa opettelemassa.
- samassa veneessä
Aina vaan vanhoja naisia vähätellään, just kuulin mainoksen yli 50v miehille:vaippoja virtsankarkailuun ja kotiinkuljetuskin!
- höpöttäjiä riittää
VOI VOI VOI !
eikö tämänikäset VIELÄKÄÄN käsitä että nautittava seksi kuuluu noruuteen ja lasten hankimiseen,
vanhana seksistä höpertävät ovat jo aivoistaan pilalla olevat höperöt,
oikeasti höperö EI itse edes huomaa omaa höperyyttää, vaan pitää itseään viisaana ja oikein terävästi ajattelevana, HEH HEH
salli mun nauraa teille raukoille jotka ette käsitä oikeaa elämän tarkotusta,
EI seksi ole enään mietenkää vältämätöntä yli kuusikympisille eikä se ole edes mahdollista vasinkaan miehille
luonto pitää siitä huolen, vie kyvyn hulluilta ,
tietenki lääketiede on kehittyny ja koittaa taistella luonnonkulkua vastaan, jonkin verran on onnistunukki,
mutta seksi ei ole enään elämän oikea tarkotus vanhana- k/k
Sä puhut viisaast määkin siunaan itteni aina kun pääsen rauhas nukkumaan
k/k kirjoitti:
"K/K"
Mites se rukous menikään....
Guden därom som sleggan bärom
du som mig ger sova gått
Du lillpöjke, glömt ej aldrig
inga dom som bollar bär.
H.- Pahoittelen
"höpöttäjiä riittää"
Mitäs puhetta tuo nyt on?
Rumasti kirjoitat kauniista asiasta.
Seksi on nautittavaa 60-vuoden iän ylittäneilläkin. Parisuhdetta, jossa on toisen kunnioitusta, seksiä, kosketusta, kaveruutta, tukea kaipaa aikuinen ihminen joka iässä. - L - L
Älä kuvittele oman kokemuksesi olevan mikään yleispätevä todiste!
Pahoittelen aidosti kohtaloasi!
Ei seksi ole välttämätöntä minkään ikäiselle mutta sen ja läheisyyden tilapäinenkin puute tekee äreäksi. - L - L
k/k kirjoitti:
"rauhas nukkumaan"? Aamuhetki kullan kanssa niin ei tarvitse valveutua iltamyöhällä.
- 225522
laitoin viestin nimimerkki. Etupenkki vapaana.Sainkin vain höpö höpö juttuja. Hyvää jatkoa teille elämässä.
- Pahoittelen
"Etupenkki vapaana"
Pahoittelen, jos olit tosissasi. Tällä palstalla ei voi koskaan tietää, kuka on tosissaan ja kuka leikkii toisen tunteilla. Minua on tullessani tälle 60 keskustelupalstalle yritettty höynäyttää romanttisin lausein etsiessäni oikeasti parisuhdetta.
Oikeasti olen kiltti ihminen ja parisuhdetta vailla. Sellaista oikeaa, jossa kositaan ja mennään avioon. Netissä en tiedä paikkaa, josta sellaisen löytää. Kokeillut olen nettideittailun.
Toivon, ettet pahoittanut mieltäsi höpötyksistäni. Anteeksi. - Pahoittelen
Pahoittelen kirjoitti:
"Etupenkki vapaana"
Pahoittelen, jos olit tosissasi. Tällä palstalla ei voi koskaan tietää, kuka on tosissaan ja kuka leikkii toisen tunteilla. Minua on tullessani tälle 60 keskustelupalstalle yritettty höynäyttää romanttisin lausein etsiessäni oikeasti parisuhdetta.
Oikeasti olen kiltti ihminen ja parisuhdetta vailla. Sellaista oikeaa, jossa kositaan ja mennään avioon. Netissä en tiedä paikkaa, josta sellaisen löytää. Kokeillut olen nettideittailun.
Toivon, ettet pahoittanut mieltäsi höpötyksistäni. Anteeksi.Eihän sinuun voinut ottaa yhteyttä mitenkään. Siksi arvelin sinun pelleilevän.
Ei ole oikeita yhteystietojaan tänne viisasta laittaakaan. Rekisteröity nikki voisi olla, jossa nimi ja osoite yms. piilotettu ainoastaan käy.
- 225522
nimimerkki.Etupenkki vapaana.Kyllä olen aivan tosissani jos löytäisin itselleni hyvän ystävän tai aviopuolisun. Työ elämässä olen olut esim. kauppa-alalla jossa minuun on luotettu. Kiitos viesteistäsi. Puhelinnumeroni löytyy Lieksan Tokmannin ja Sokoksen myytävänä ilmoituksesta.En pahoittele itseäni.
- ja hinta?
Olet siis myynnissä, jos nyt oikein ymmärsin.
- hyvä mieli
" 225522 "
Sainpa hyvät naurut tuosta myytävänä-ilmoituksesta. Se oli sinulta varmaan tahatonta, mutta jotenkin vain huvitti nimimerkki Etupenkki vapaana, tuo Lieksan Tokmanni ja Sokoksen myytävänä ilmoitusjutska.
Laita ilmoitus treffipalstalle, ehkä siellä onnaa!
- Miesnäkökulma
Kyllä se niin on, että jos tämänikäinen nainen valittaa huonosta seksistä, syypään siihen hän näkee peilistään.
- kukka ja mehiläinen
Onneksi on olemassa nuoria halukkaita naisia ja voihan välillä piipahtaa vaikka Pattayassa.
- 63,5v
En usko. Minulla on huomattavasti nuorempi mies, seksinpuutetta ei ole. Hän saisi ikäisiäänkin, on kunnollinen hyvin toimeentuleva.
Itsekin ihmettelen mitä hän minussa näkee, olen tavallinen vaatimaton kuuskymppinen nainen. Minusta ei taloudellisesti hyödy mitään, maksan puolet jos käydään jossain, ruoka maksetaan puoliksi kun ollaan yhdessä, molemmilla on oma asunto. Meillä on harvinaisen luja luottamus toisiimme, viihdymme kahdestaan, aika harvoin käydään muualla kuin jomman kumman kotona. Noin kerran vuodessa käymme jossain kaukana, ja kesällä ajelemme ympäriinsä, vuokraamme yösijan mistä sattuu huvittamaan. Näin on jatkunut kauan, kävi kuinka kävi, ystävyytemme ei ainakaan pääty. - Miesnäkökulma
63,5v kirjoitti:
En usko. Minulla on huomattavasti nuorempi mies, seksinpuutetta ei ole. Hän saisi ikäisiäänkin, on kunnollinen hyvin toimeentuleva.
Itsekin ihmettelen mitä hän minussa näkee, olen tavallinen vaatimaton kuuskymppinen nainen. Minusta ei taloudellisesti hyödy mitään, maksan puolet jos käydään jossain, ruoka maksetaan puoliksi kun ollaan yhdessä, molemmilla on oma asunto. Meillä on harvinaisen luja luottamus toisiimme, viihdymme kahdestaan, aika harvoin käydään muualla kuin jomman kumman kotona. Noin kerran vuodessa käymme jossain kaukana, ja kesällä ajelemme ympäriinsä, vuokraamme yösijan mistä sattuu huvittamaan. Näin on jatkunut kauan, kävi kuinka kävi, ystävyytemme ei ainakaan pääty.Et tainnut lukea mitä kirjoitin.
- ......
Miesnäkökulma kirjoitti:
Et tainnut lukea mitä kirjoitin.
Kyllä kaikenikäiset naiset valittaa huonosta seksistä.
Lähes aina on miehessä vika, molemmat saattavat olla kokemattomia ja eivät osaa kertoa mitä haluavat. - >>:)
...... kirjoitti:
Kyllä kaikenikäiset naiset valittaa huonosta seksistä.
Lähes aina on miehessä vika, molemmat saattavat olla kokemattomia ja eivät osaa kertoa mitä haluavat.Niin ja on niitä syjällään olevia lahnojakin
- 225522
Siellä on myytävänä ilmoitus.Arkku-pakastin . Hinta.50e Puh.Numerokin löytyy. käy katsomassa.
- Tin, tin
Kävin hiljan Thaimaassa, ja voi sitä suosiota mitä nuoret naiset osoittivat minua yli kuuskymppistä miestä kohtaan oli ylitsevuotavaa.
Vanha mies tuntee suorastaan nuortuvan sellaisen innokkaan neidon kiihkeässä syleilyssä. Siinä nalli palaa.- piippiipp
Raha ratkaisee, vaan samapa tuo...
- Näin se on
piippiipp kirjoitti:
Raha ratkaisee, vaan samapa tuo...
myös täällä kotona.
Onhan tutkimukset et vain 15% naisista oikeasti pitää seksistä, ne 85% syö mieluummin suklaata.
Joten eikö se jo todista että raha ratkaisee, ollaan sitten vaikka siellä pohjanlahden autiolla saarella jossa pitää vieläpä osata tehdä nuotiokin.
- .......
tintin....eli kävit tyttäresi ikäisiä kopeloimassa....saakeli mikä surkimus.
- eiköniin.
Täytyy katsoa heidän olevan hedelmällisessä iässä kypsiä haluttavia seksi kohteita
- 225522
nimimerkki.Pahoittelen. Nimimerkki etupenkki vapaana tulen tällä viikolla käymään siellä Lieksassa.Jos haluat tavata kerro paikka missä tavataan.Semmonen puolituntia menee tätä väliä ajaessa.Heippa
- Pahoittelen
"225522" "Etupenkki vapaana"
Minä asun 330 kilometrin päässä Lieksasta etelään päin. Matkaan täältä Lieksaan menisi 4 tuntia ja toiset neljä takaisin. Liian pitkä matka. Jospa sieltä lähempää löydät mukavan naisen, josta tiedät millainen hän on. Ei meihin virtuaalipimeydestä löytyneisiin Etelä-Suomen nettikottaraisiin kannata luottaa.
Pielinen on kyllä minulle hyvin tuttu. Kolin ympäristössä olen lomaillut monena kesänä ja talvisin myös. Ukko-Koli, Akka-Koli ja Paha-Koli jyrkkiä portaita kivuten saavutettu monet kerrat ja kauniit maisemat Kolin huipulta Pielisen suuntaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Koli
Mukavaa kesää sinulle ja kireitä siimoja!
Olen kerran puhelinhaastattelutöitä tehdessäni haastalellut kalastajan, joka istui veneessä Pielisellä. Juttelimme pitkän tovin haastattelun jälkeen.
- kevättärinnassa
Hei impi umpilampi sinäkö olet mukava nainen.Minä olen ihan suomalainen normaali mies.JA nyrkkikään ei heilu sitä et tarvitse pelätä. Milloinka voitais käydä Ruunaassa vaikka makkaran paistossa ja kahvit mukaan.Keskustellaan mukavista asioita.Odottelen viestiäsi.
- impi umpilampi
jaaaa no jos et heti käsiksi käy !vai lieksanjoelle,oon muuten käynny 70 luvulla soutelemassa siellä, enempi Koitereella on tullut käytyä ja käynyt siellä sun täällä milloin missäkin.
- 225522
nimimerkki.Pahoittelen .Kiitos viesteistäsi ja hyvää kesänodotusta sinulle.
- Toivottajaperkele.
V i t u n ja mulkun makiaa pääsiäistä kaikille nimimerkeille :) ~ (:
- Pahoittelen
Toivottajaperkele. kirjoitti:
V i t u n ja mulkun makiaa pääsiäistä kaikille nimimerkeille :) ~ (:
Ärsyttikö toivotukset?
Voi, voi, voi! Voivotuksia olisit halunnut? Vai, vai, vai?
Voivottaja oot, et toivottaja.
- pysytte terveempinä
ja elätte pitempään,,,
yli kuusikympisten hörhöjen suhteet ovat pelkkää höperyyttä, EI kuusikymppiset enää ole sekuaalisessa ijässä, eikä lisääntymisijässä,
lopettakaa hyvät ihmiset tyhjän höpinät ku teillä ei oikeesti edes seiso muu kuin järki,
ja naisille sanon, lopettakaa ainaki nuorten aviomiesten kiusaaminen ja avioelämän sotkeminen,
työntäkää ne sormenne niin syvälle ettei tuu toisten miehet mieleen,- Pahoittelen
Kiinnostaa!!!!!!!
Miten voi lopettaa, jos ei ole aloittanut????
Oletko sinä lopettanut vaimosi hakkaamisen? Vastaa!
- ei ikäloppuja
Eihän se parisuhde tarkoita et olis vaan seksiä, vaan yhteistä elämää jossa jaetaan ilot ja surut, pitääkö yli 60v jälkeen olla yksin.
- Pahoittelen
Ihminen kaipaa kanssakulkijaa kaiken ikää.
Ja meidän ikäisillä on yleensä varallisuutta. Nainen elää pitempään ilman miestä mutta mies elää pitempään, jos saa elää naisen kanssa parisuhteessa.
Jos nyt lähden samalle linjalle, kuin "pysytte terveempinä", joka kirjoitti "yli kuusikympisten hörhöjen suhteet ovat pelkkää höperyyttä"
niin nuorten köyhien opintolainaisten, asuntolainaisten suhteet ovat typeryyksien huippu! Raha ei riitä! Riitoja siitä! Hankkivat lapsia kärsimään vanhempien riidoista ja erosta. - Häh?
Pahoittelen kirjoitti:
Ihminen kaipaa kanssakulkijaa kaiken ikää.
Ja meidän ikäisillä on yleensä varallisuutta. Nainen elää pitempään ilman miestä mutta mies elää pitempään, jos saa elää naisen kanssa parisuhteessa.
Jos nyt lähden samalle linjalle, kuin "pysytte terveempinä", joka kirjoitti "yli kuusikympisten hörhöjen suhteet ovat pelkkää höperyyttä"
niin nuorten köyhien opintolainaisten, asuntolainaisten suhteet ovat typeryyksien huippu! Raha ei riitä! Riitoja siitä! Hankkivat lapsia kärsimään vanhempien riidoista ja erosta.Enpä ole moista tutkimustulosta nähnyt? Veditkö omasta päästäsi.
Naiset ovat miehiä pitkäikäisempiä keskimäärin, yhdessä ja erikseen, sen tiedän.
"Nainen elää pitempään ilman miestä" - Pahoittelen
Häh? kirjoitti:
Enpä ole moista tutkimustulosta nähnyt? Veditkö omasta päästäsi.
Naiset ovat miehiä pitkäikäisempiä keskimäärin, yhdessä ja erikseen, sen tiedän.
"Nainen elää pitempään ilman miestä"Ei ole tapanani lööperiä lasketella ;)
Tätä oivaa ominaisuuttani en pahoittele!
"Elinajan pitenemisellä on suuri vaikutus siihen, asutaanko elämän loppupuolella yksin vai jonkun muun kanssa.
Puoliso pidentää miesten elinikää. Naimisissa oleva mies voi odottaa elävänsä 80-vuotiaaksi saakka, mutta eronneen miehen elinajanodote jää 73 vuoteen. Leskimiehen odotettu elinikä on puolestaan 74 vuotta"
"Erityisesti naimisissa olevat miehet elävät pitempään, koska avioliiton voidaan nähdä tutkimuksen mukaan "suojaavan" miehiä ennenaikaiselta kuolemalta."
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288630437115.html
http://www.stat.fi/artikkelit/2013/art_2013-12-09_001.html?s=6 - hoh
Pahoittelen kirjoitti:
Ei ole tapanani lööperiä lasketella ;)
Tätä oivaa ominaisuuttani en pahoittele!
"Elinajan pitenemisellä on suuri vaikutus siihen, asutaanko elämän loppupuolella yksin vai jonkun muun kanssa.
Puoliso pidentää miesten elinikää. Naimisissa oleva mies voi odottaa elävänsä 80-vuotiaaksi saakka, mutta eronneen miehen elinajanodote jää 73 vuoteen. Leskimiehen odotettu elinikä on puolestaan 74 vuotta"
"Erityisesti naimisissa olevat miehet elävät pitempään, koska avioliiton voidaan nähdä tutkimuksen mukaan "suojaavan" miehiä ennenaikaiselta kuolemalta."
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288630437115.html
http://www.stat.fi/artikkelit/2013/art_2013-12-09_001.html?s=6"Nainen elää pitempään ilman miestä" Tuossahan puhutaan vain naisista, yksinäisistä, naimattomista naisista, niin ymmärsin lukemani perusteella.
Taisi kyse olla kirjallisen ilmaisun vaikeudesta, vaikeudesta saada asiansa kirjoitetuin sanoin perille. Kuin myös lukijan vaikeudesta tulkita kirjoitettua. - Pahoittelen
hoh kirjoitti:
"Nainen elää pitempään ilman miestä" Tuossahan puhutaan vain naisista, yksinäisistä, naimattomista naisista, niin ymmärsin lukemani perusteella.
Taisi kyse olla kirjallisen ilmaisun vaikeudesta, vaikeudesta saada asiansa kirjoitetuin sanoin perille. Kuin myös lukijan vaikeudesta tulkita kirjoitettua.Googleta, googleta ahkerasti niin tuonkin löydät "Nainen elää pitempään ilman miestä"
Minen sun sihteeris oo :p
- Utelias 1
Olette loppusuoralla, on loppukirin aika! Vieläkö löytyy rutistusta?
- sattumaa kaikki
Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen...
- Mummualkkarit
Luin jutun, jotta nainen olis parhaimmillaan 25- vutiaana seksin suhteen, olen itse nainen ja oon sitä mieltä, jotta yli kuuskymppisenä sitä vasta osaa nauttia seksistä ja rakastetella , minusta seksi on väärä sana Rakastelu on , mistä minä nautin, ilman mitään turhia kevätjuhlaliikkeitä.
- lempi on lahja
salli mun nauraa teille raukoille jotka ette käsitä oikeaa elämän tarkotusta,
EI seksi ole enään mietenkää vältämätöntä yli kuusikympisille eikä se ole edes mahdollista vasinkaan miehille
luonto pitää siitä huolen, vie kyvyn hulluilta ,
tietenki lääketiede on kehittyny ja koittaa taistella luonnonkulkua vastaan, jonkin verran on onnistunukki,
mutta seksi ei ole enään elämän oikea tarkotus vanhana ////
ei olekaan elaman tarkoitus vanhana,,mutta kun se on erinomainen rentouttaja ja laheisyyden tunteminen ,,meillekkin olemme 65 vuotiaita ja naimisissa olleet liki 40 vuotta.. ja molemmat nautimme siita elaman rikkaudesta ,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711685Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1402563- 1071613
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81015- 82820
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207802- 10708
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59703