joskus mua vastaan ja suullasi Jeesus Herraksi todista, älä kiroa. s##atana on luuseri joka juoksee karkuun, päättele tosta.
http://www.youtube.com/watch?v=DPIbEc8k4Tg
t.on mulla stereot mikroaaltouuni ja videonauhuri
tuu
9
144
Vastaukset
- turha siis parkua
Näin vain selvästi ettei siitä olisi voinut tulla mitään kun hän ei mitenkään osoittanut kiinnostusta. Ymmärrettäväähän se oli kun mun elämäntilanne oli niin vaikea. Jos hän olisi ollut voimakas ja halunnut , hän olisi kyllä tehnyt jotain.
- onko sulla
naula päässä
t.minulle ei vittuilla
- Kehittynyt sielu
Pyhimyksillä ja viisailla on se etu, että he pystyvät matkustamaan vapaasti astraalitasolla halujen rajoittamatta heitä.Kuolemassa astraalinen keho eroaa fyysisestä vastineestaan.
- toi voima
tehä tota tulee s##tanalta joka pettää loppuviimeksi ja piste.
- Guardian Angel ; )
toi voima kirjoitti:
tehä tota tulee s##tanalta joka pettää loppuviimeksi ja piste.
Tai sitten Pyhältä Hengeltä, Jumalalta ja Kristukselta Herraltani.
- niin.....
Guardian Angel ; ) kirjoitti:
Tai sitten Pyhältä Hengeltä, Jumalalta ja Kristukselta Herraltani.
joka ittensä ylentää, se alentaa s#-atana on raivon vallassa, koska se tietää aikansa olevan lyhyt
t.kokemuksien kautta - ....................
niin..... kirjoitti:
joka ittensä ylentää, se alentaa s#-atana on raivon vallassa, koska se tietää aikansa olevan lyhyt
t.kokemuksien kauttaalennetaan
- Menkää sinne
Eikö teillä hihhuleilla oo muuta palstaa missä tuputtaa sitä jeesusta?
- olut kautta
tupu hupu ja lupu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633