Muutoksen tuulia

sinulla ja minulla

11

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plussaa

Hieno biisi, en ole pitkään aikaan kuullut. Kuuntelen tämän ja menen nukkumaan.

• En tiedä kellä

Mulla sama rakkaus. For ever and ever.

• minulla ja sinulla

Voi elämän kevät - voisko oikeesti ..? Ei jaksa uskoa, tosin tällä viikolla tapahtui jo jotakin, mihin en uskonut pätkääkään. Vain sekunnin murto-osa, ohikiitävä hetki kaksi sielua tunnisti toisensa. Salaa kenenkään huomaamatta.
      Muutoksen tuulia - mikä ettei... Biisivalinta aivan ykkönen.

• Tunnistitko

kuvan perusteella, vai vaan intuition mukaan että tuossa se on, se minun valittuni, hän kenen kanssa tulen jakamaan loppuelämäni?

• minulla ja sinulla
        Tunnistitko kirjoitti:

kuvan perusteella, vai vaan intuition mukaan että tuossa se on, se minun valittuni, hän kenen kanssa tulen jakamaan loppuelämäni?

En tunnistanut ketään jonka kanssa viettäisin yhtään mitään. Tunnistin ajatuksen, joka minua kalvaa ja luullakseni myös häntä. En ole ihan noin yksioikoinen ja haihattelevainen.

• Taidat kieroilla!
        minulla ja sinulla kirjoitti:

En tunnistanut ketään jonka kanssa viettäisin yhtään mitään. Tunnistin ajatuksen, joka minua kalvaa ja luullakseni myös häntä. En ole ihan noin yksioikoinen ja haihattelevainen.

Mitä tää sitte mahtaakaan tarkottaa?:

Vain sekunnin murto-osa, ohikiitävä hetki kaksi sielua tunnisti toisensa. Salaa kenenkään huomaamatta.

• minulla ja sinulla
        Taidat kieroilla! kirjoitti:

Mitä tää sitte mahtaakaan tarkottaa?:

Vain sekunnin murto-osa, ohikiitävä hetki kaksi sielua tunnisti toisensa. Salaa kenenkään huomaamatta.

Tapahtui irl ja Vain HÄN sen voi tietää. Jos ei tajunnut, niin sitä sen enempää täällä availemaan. Jos luottaa itseensä ja siihen mitä näkee.

• Kevät saa aikaan

: ) Kevät saa ihmisen tekemään muutoksia. On ollut voimia vievä talvi takana. Myös epäonnen vuodet alkavat olla takanapäin. Tuntui siltä, että sai väkisin puskea asioita läpi ja huomasi ettei oma elämä mennyt siihen suuntaan kuin olisi toivonut. Toisaalta olemalla toisille läsnä pahoina päivinä auttoi, että kuolemantapauksilta vältyttiin. Lisäksi kun tulee vakavia sairastapauksia lähipiirissä ja näkee, että kaveri taistelee elämästä, tulee voimakas tunne, että nyt on taistellaan ja olisi todella ihanaa, jos tapahtuisi jotain kivaa ja voisi unohtaa kaikki sairaudet ym. Biisivalinta on tosi hyvä. Mahtava klassikko.:)

• wondeful

Sanat koskettavat mutta vaikka laulaisi räntäsateesta sävel ja ääni lohduttavat.
      Kuin myös välillä uupumus yrittää ottaa ylivoiman, toivon että tuleva aika olisi hiukan helpompaa.

• Kaipauksen kieli

Olen henkisesti valmistautunut elämäni kevääseen. Jos minulle tarjoutuisi vielä mahdollisuus hänen kanssaan olen valmis hyppäämään tuntemattomaan. Kaipaukseni on puhunut omaa kieltään.

• minä pieni

Jospa antaisit JONKIN selvän vihjeen niin voisi auttaa. Kyllä mä ryntään ainakin luo jos vaan kerrot että jääsydämesi on sulanut kohdallani....voisin kuvitella rakastuvani sinuun.............maailman vaikein ja haastellisin naiseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5024
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      121
      4727
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4223
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      108
      4201
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3344
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      125
      3147
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2848
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2783
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2772
    Aihe