Ehkä toivoisin nyt, että joku teistä sanoisi, että seuraavat jutut eivät kuulu ms:n.
Minulla jalan lihasheikkoutta eli väsyy nopeasti eli muutama toisto jotain liikettä, niin sen jälkeen voi olla mahdoton tehdä uudelleen samaa liikettä. Voisiko johtua esim. siitä että joku hermo on puristuksissa, mutta olisiko heikkous silloin kokoaikaista eikä ns. super nopeaa väsymistä.
Saman jalan varpaat elää tietyissä asennoissa ns. omaa elämää. Kolme neljä ulointa varvasta (pikkuvarpaasta lähtien) lähtevät esim. harottamaan ja erkaantuvat itsestään. Tavallaan jännittyvät ja erkanevat.
Tuossa siis vain pari juttua enkä laita tähän koko oirekirjoa ja historiaa, mutta minulle annettu neurologin osalta kaksi dg vaihtoehtoa mitkä suljetaan nyt parin kk:n sisään pois. Toinen on niistä MS ja toinen myös erittäin harvinainen (jopa harvinaisempi sairaus).
Jalan lihasheikkous - millaista entä varpaat
4
1096
Vastaukset 4
- höm..
Älä pelkää,ei ole MS-tauti.
- niinpä niin
Käsittääkseni juuri lihasten nopea väsyminen on yksi MS-taudin oireista, mutta lähinnä kysymysmerkkinä on samaisen jalan varpaat, jotka tavallaan kramppaavat ja erkanevat...kuuluuko sellainenkin MS-tautiin? Neurologi valmisteli jo minua, että minun on hyvä jo etukäteen varautua kuulemaan seuraavalla käynnillä mahdollinen MS-diagnoosi. Ehkä se on tässä asiassa parempi vaihtoehto kuin se toinen mahdollinen, mutta saa nähdä.
- Liikkuuko
Joko selvis oliko se harvinainen sairaus siis jaloissa. Joku liikehäiriö?
- höm..
Jos menisit lääkärille,täällä kun ei niitä ole. Vaik joku luulee olevansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731213
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔811109Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241075Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129955Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6908- 60844
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73714Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48537
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90530- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11480- 109470
- 43467
- 19436
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää38425On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397