on mulla lahjakin, heti kun lähetät tekstarin saat sen, ja ystävänpäivälahjakin vielä. Mut mitäs jos tässä käy niin että kaipuu venähtää 50-vuotiseksi ja joudun vuokramaan toisen asunnon pelkästään lahjoille, en kyllä tahtoisi että niin käy?
;D
974
Hyvää naistenpäivää
9
207
Vastaukset
- Vinkkaas pikkasen
että keneltä sitä tekstaria haluat.
Lahjanhan jokainen nainen haluaa, mutta et varmasti halua sitä väärään osoitteeseen vaikka saaja kuinka ilahtus hänelle osoitetusta lahjasta ;).- Turhaa, vaikka
linkittäisin tänne täydellisen piirroksen hänestä, ei mitään viestiä kuulu kuitenkaan, mutta näillä mennään ;D
En edes lähde näihin tunnisteleikkeihin täällä.. :) - yktptkh
Turhaa, vaikka kirjoitti:
linkittäisin tänne täydellisen piirroksen hänestä, ei mitään viestiä kuulu kuitenkaan, mutta näillä mennään ;D
En edes lähde näihin tunnisteleikkeihin täällä.. :)Jos tunnistaisin itseni täältä ja myös kaipaajan, niin silloin kyllä yrittäisin ottaa häneen yhteyttä.
- Vinkkaas pikkasen
Onhan tuoos sun ekassa kyllä tuo 974 numerointi tunnisteena.
Vai onko naisten järjestysnumero sun elämässä ;)?- Haha en
kai mä edes 974:ää naista ole edes tavannut elämäni aikana ;)
- Vinkkaas pikkasen
Haha en kirjoitti:
kai mä edes 974:ää naista ole edes tavannut elämäni aikana ;)
Mistäs mä sen voin tietää mimmonen shemeikka tai gigolo olet ;o)?
- Niin totta
Vinkkaas pikkasen kirjoitti:
Mistäs mä sen voin tietää mimmonen shemeikka tai gigolo olet ;o)?
eihän sitä voi tietää, mut any hau, selvittää voi :)
- Vinkkaas pikkasen
Niin totta kirjoitti:
eihän sitä voi tietää, mut any hau, selvittää voi :)
Tuota tuota ;),,,, pitäskö mun se selvittää ;)? Kuin? Kerro ennekun lähden ulkomaailmaan siivoamaan tuulen ja sateen tekemiä tuhoja.
Risuja pitkin pihaa, vettä jossain kohden et kumivene ois paikallaan, tai ainakin pitkävartisen Nokialaiset ;). - Tottahan toki
Vinkkaas pikkasen kirjoitti:
Tuota tuota ;),,,, pitäskö mun se selvittää ;)? Kuin? Kerro ennekun lähden ulkomaailmaan siivoamaan tuulen ja sateen tekemiä tuhoja.
Risuja pitkin pihaa, vettä jossain kohden et kumivene ois paikallaan, tai ainakin pitkävartisen Nokialaiset ;).aina kannattaa selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718