minihame päälle ja korkkarit jalkaan.. on naistenpäivä ja kävelykadulle tepastelemaan! Kevät on tullut ja on kiva nähdä kun naiset kävelee seillä tups tups...
Inhoan tuulipuku naisia joita on aina liikkeellä. Jos menet kaupungille, siellä naiset on tuulipuku päällä, pururahdalla, kaupassa joka paikassa... naiset hoi..
ajatelkaa miehiä.. monesti se oikea tulee juuri silloin vastaan kun et odota, jopa seuraavassa kulmassa voi onni olla läsnä..
Nyt kaikki naiset
19
272
Vastaukset
- Stilettikorot
Meillä sataa vettä, kuin esterin per*eestä ja välillä vesisade muuttuu rännäksi. Onneksi ei tarvitse lähteä "sitä oikeaa" etsimään. Mouruavat avaajan lailla kuin kollit nurkissa, vaikka olen varattu. :D
- korkkariholisti
Komppaan edellistä, täälläkin sataa räntää. En lähde pilaamaan ihania korkkareitani huonoon keliin, kuivia ja lämpimiä kelejä odotellessa. ^^
- taavi-ernesti
Kaksi ylpeää kotkaa vaakkuu ja raakkuu.. tuollakonstilla ette saa miehen miestä.. ette ukon raakkuakaan kun ilette niin itsekkäitä!
Villapöksyt jalkaan siitä se elo alkaa.- Stilettikorot
Etkä reppana edes lukea osaa. Kerroinhan jo, että olen VARATTU. Vaaku ja raaku siellä yksinäsi villapöksyissäsi. :D
- Älykäs blondi
Kuuleppas taavi-ernesti, minua ei ainakaan kiinnosta tuollaiset naisten per.eitä kyttäävät puutteessa elävät ernestit. Hyi hitto!
Olen saanut pienen ikäni karistella perässähiihtäjiä kannoilta. Ainut ilon aihe on se, että olen voinut napsia parhaimman näköiset urokset päältä, hauskaa on siis myös ollut. - onnellinen vaimo
Eiköhän aika moni äiti ole jo sen oikean miehen jo löytänyt, niin että yksi ja sama mitä siellä kadulla vastaan tulee. Minä ainakin olen jo löytänyt. Satuit huutelemaan Äitien jutut -ketjuun :D
- 87fjws
Minä niin haluan nähdä tämän taavi-ernestin lenkkipolulla korkkari-minihame naisten keskellä :D Makia kuntoilla pururadalla korkkareissa!
Taavi-ernesti.... Se on hyvä, että minun ei tarvitse miettiä miesten miellyttämistä ollessani ostoksilla tai ulkoillessani. Vedän ihan mielelläni tuulihousut ja -takin päälle, jos siltä tuntuu. Ei ole kovin miellyttävää pyllistellä lähikaupassa pienten lasten kanssa kaupan hyllyjen välissä vesirako vilkkuen. Tai istua hiekkalaatikolla korkkareissa ihan vaan, että naapurinisi saisi silmänruokaa. Kyllä minä lupaan näistä sitten huolehtia, kun lähden oikeesti ihmisten ilmoille lähikauppaa/leikkipuistoa kauemmaksi :D- Vapaus valita
Jep se kyllä todella ällöttää kun hikiset kaljamahavalaat niinkuin tuo ernesti, kyttäävät kieli pitkällä irstas kiilto silmissä.
Mielelläni kylläkin minihametta kesällä käytän, ainoastaan noita ernestejä pitää väistellä.
En omista tuulipukua, lenkillä on ihan tavalliset gollarit ja pusakka. Kaljamahoja ei onneksi lenkkipoluilla näy ;) - taavi-ernesti
Vapaus valita kirjoitti:
Jep se kyllä todella ällöttää kun hikiset kaljamahavalaat niinkuin tuo ernesti, kyttäävät kieli pitkällä irstas kiilto silmissä.
Mielelläni kylläkin minihametta kesällä käytän, ainoastaan noita ernestejä pitää väistellä.
En omista tuulipukua, lenkillä on ihan tavalliset gollarit ja pusakka. Kaljamahoja ei onneksi lenkkipoluilla näy ;)Mä en ole kaljamaha mies, enkä holistimies.. vaan tavallinen teryleenimies, jolla silmää pukeutua, skumppaa otan lasin kaksi, bemarilla ajelen ja käyn töissä. Luen fiksua kirjallisuutta, piirrän ja kuvaan.. töröhuuliet naiset ja tuulipuku kimulit ei kuulu minun alueeseni, isoisä oli apteekkari ja isöääiti kanttorina pihtiputaalla ??? ... joskus jossain päin... toinen silmä menee etelään ja toinen kaakkoon..
Laulan ja runoilen.. ja ulkonäköä on. - voi sitä vaatia
taavi-ernesti kirjoitti:
Mä en ole kaljamaha mies, enkä holistimies.. vaan tavallinen teryleenimies, jolla silmää pukeutua, skumppaa otan lasin kaksi, bemarilla ajelen ja käyn töissä. Luen fiksua kirjallisuutta, piirrän ja kuvaan.. töröhuuliet naiset ja tuulipuku kimulit ei kuulu minun alueeseni, isoisä oli apteekkari ja isöääiti kanttorina pihtiputaalla ??? ... joskus jossain päin... toinen silmä menee etelään ja toinen kaakkoon..
Laulan ja runoilen.. ja ulkonäköä on.Teryleenimiehellä se onkin tyylikkyys huipussaan, tummanharmaat tai beessti teryleenihousut ostettu vuonna 1986, kuluneet perseestä kiiltäviksi ja kaiken kruunaa villaslipoveri ja kusenkeltainen kauluspaita ja taksikuskin pusakka, pesty jouluna 1980. Kesällä jalassa sandaalit, joiden välistä pilkistää valkoiset tennissukat.
Pää on lähes kalju, ja ne harvat haivenet on vedetty rasvalla pään yli ja tuoksu on Mennen, joka tappaa sekä kotona ja puutarhassa. Jutut mukahauskoja ja rasvaisia.
Jokanaisen unelmamies, jolla pokkaa vaatia parasta. :) - sinun taaviernesti
voi sitä vaatia kirjoitti:
Teryleenimiehellä se onkin tyylikkyys huipussaan, tummanharmaat tai beessti teryleenihousut ostettu vuonna 1986, kuluneet perseestä kiiltäviksi ja kaiken kruunaa villaslipoveri ja kusenkeltainen kauluspaita ja taksikuskin pusakka, pesty jouluna 1980. Kesällä jalassa sandaalit, joiden välistä pilkistää valkoiset tennissukat.
Pää on lähes kalju, ja ne harvat haivenet on vedetty rasvalla pään yli ja tuoksu on Mennen, joka tappaa sekä kotona ja puutarhassa. Jutut mukahauskoja ja rasvaisia.
Jokanaisen unelmamies, jolla pokkaa vaatia parasta. :)Kuules nyt pimatsu! Mulla nanson alusasut, nanson miesten sukat ja aluspaita, teryleenit on liituraitaa ja liivi, valkoinen kauluspiata ja kraka sekä puvuntakki jossa keltainen ruusu... suave hiukset ja Gigolo sikari taskussa.
Pyykillä käyn kaks kertaa viikossa, valkoiset ja tummat, hienopesulla.
Jalassa palmrootin kiiltonahkakengät ja taskussa läppäri ja puhelin...
jos pääsisit beriini mun olisi tiikerikuosi takapenkki, ratti kultaa ja renkaat kulkee tuhatta ja sataa.. äiti ajaa bussia ja isä on lentäjä.
- lankaan menin
Minusta näyttää, kuin "taavi-ernesti" olisi se sama taavi, joka täällä ajoittain vauhdittaa keskustelua mm.
1. moittimalla naisia siitä (joka vuosi), että he yrittävät varastaa hänen miehensä jäätelökioskilla
2. kertomalla kuinka pitää rapsia seinävaatteet ja siivota jouluksi
3. kuinka rikas hän on, kun mm. pääsee "monakoon" ja mies ostaa uudet verhot
Olen niin monta vuotta lukenut näitä palstoja, että tyylit erottuu aika hyvin.
Ihan hauskoja provoja tietenkin, mutta vastasin itsekin siivousketjuun, kun en tajunnut sitä provoksi. Tosikko kun olen.- "lissu" se on
Just, tyyli ja kirjoitusvirheet= LISSU, nyt miehenä tai voi ollakin "mies".
- sama tyyppi on
Aivan, ja kun naikkoset vei miehen ja he ei ole sutturoita nähnyt ,eikä heille ole naakoilla asiaa, kolmas rikkoo aina jne.....
- syö pääs
Meillä jokaisella on täällä lupa elää elämämme niinkuin huvittaa, ja toiset elää sen lissuttelemalla kaikki kirjoitukset... minua se ei haittaa mutta lissuttelija vois miettiä hiljaa päässään, jos semmoista hänellä nyt on, että onko hänen omat juttunsa sitten sen parempia kuin kenenkään muun?
Olemme polittikassa tottuneet arvosteluun ja mitätöintiin, mutta että täällä palstalla? Se vähän arveluttaa, millainen aivokapasiteetti on lissuttelijalla?- lissu hei,
EI kaikkia, vain ja ainoastaan sinun älyvapaat aloitukset, joissa ei ole päätä eikä häntää, ainoastaan naikkosia , naakkoja ja muita lintuja ja sutturoita
- Kiinnostaa tietää
Kerro meille "Lissu" ootko sinä mies vai nainen? Vai onko teitä lissuja ihan useampi, miten jaksatte kirjoittaa yli kymmenen vuotta p.skaa? Eikö ole töitä tai mitään elämää?
- kossu
Lissuja on vain yksi, mutta hänellä jakautunut persoona, millon ollaan uusvaimo, mies, exvaimo, teini, naapuri, mummi, ym.
- miehillekkiminarit
Laitappa ernesti minari päälle ja korkkarit koipiin, alkaa sullakin flaksi käymään kun kulmakunnan kollit vislaa;)!!!!!
Ja jos ei muuten niin treffit peilin kanssakin mahtaa olla mieleen;)uuh baby
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718