näin naistenpäivänä oon aika yksin, vituttaa. se kehen olin ihastunut pitkään onkin jo varattu... oikeesti vituttaa. sitten kun se asuu tämmösellä pikkukylällä vielä.....siis vitutus on kamala. olen ollut pitkään yksin ja tapana jäädä menneeseen kiinni....kurja on aamu ollut
juuu
uyuyuyu
2
70
Vastaukset
- heh heh heh heh ....
empä onneksi mennyt nolaamaan itteeni,,,, näin heän menevän autolla ohi.... seehän tässä harmittaa kun niin monta kuukautta annoin vaan olla. joskus aattelin että tää mies oisi musta kiinnostunut . mutta kai ase oli vaan jotain selviytymistä talven pimeydestä, kunnes totuus tuli jälleen kerran vasten kasvoja ja nyt on kuin veistä käännettäisi sydämmessä. tämmöinen naistenpäivän aamu on täällä ....
- tytytytytttytyy
jee. eipä paljoo kuulkaa naurata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583